Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

Odpovědět
Derek88
Příspěvky: 177
Registrován: pon bře 28, 2011 10:31 pm
Bydliště: Vysočina

prosím o radu ohledně přívěsu

Příspěvek

Zdravím všechny,
v práci rozmýšlíme nákup nového vleku a rád bych Vás poprosil o názory k vzniklé soupravě.

Jednalo by se o jednoosý vlek, dvoumontáž, užitečná cca 7-8 tun (celková kolem 10ti), 3 stranná schrnovačka, na měchách. Tahalo by to Atego 12tka. Na něm je bohužel horní závěs, těch Ateg je víc a už za ně jsou 2 různé vleky: jednoosák do 3,5 tuny celková a točnicový vlek se 2 nápravami, celková 10 tun (nevím teď přesný údaj). Proto bude nutné i ten nový přívěs mít na horní návěs. Jde mi o to, jak se tato souprava bude chovat?

nebude s tím ten vlek moc házet při té váze? Co jsem jel s tím 3,5 tunovým, tak to bylo v pohodě, to je taková koza uskákaná, ale v téhle váze... Nemá s tím někdo zkušenosti?

Jen pro ilustraci, jak to asi bude vypadat: http://www.marmont.cz/images/karta/velk ... -06-16.jpg

díky za reakce všem[/code]
čtv zář 26, 2013 7:26 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11910
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

moc zkušeností s tímhle nemám, ale co sem vypozoroval ...zvlášť když je to naložený na hranici nosnosti + nerovná cesta úžas... :roll: jednousý couráky bych kromě osobáků rovnou zakázal ....záleží samozřejmě jak s tím dotyčnej jede,,,,,
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
pát zář 27, 2013 5:05 pm

lukaas.k
Příspěvky: 27
Registrován: stř čer 08, 2011 9:14 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Jezdím s 1osým vlekem Kontex, maximálka je 9t a nakládam na něj 28gitrů o váze 6,5t. Na nápravě nemam tupláky,2straná schrnovačka,vzadu plachta. Jízdní vlastnosti jsou dobrý až na železniční přejezdy to se kymácí jako by se to mělo převrátit :D v zimě sem stím ještě nejel,takže ti neporadím. Tahá to daf LF 220,chtělo by to něco silnějšího,celková soupravy je 24t,takže v kopcích je to o ničem :D Jediná výhoda je v mýtě, kdeby si měl otázky napiš
Naposledy upravil(a) lukaas.k dne ned zář 29, 2013 9:11 pm, celkem upraveno 2 x.
pát zář 27, 2013 5:25 pm

Derek88
Příspěvky: 177
Registrován: pon bře 28, 2011 10:31 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Tak samozřejmě návěs je návěs, s tím sem já osobně najel zatím nejvíc, klasická souprava 3 osy auto a 2 vlek je zatím mimo hru stejně jako tahač, na to momentálně nejsou prostředky (ta souprava FHčka 2 osy a vlek za tím od Reslů, která by se mi líbila taky neprojde)...
Firma začala na dodávkách, s tím se teď moc nechytáme, co se přišlo o stabilní a dobře placenou práci, pokud dodávku nepřeložím, tak je to většinou mizérie a přeložení se u nás nevede...to samé to je s prací na ty sóla, bohužel padla...
Tahat to bude atego 1224 nebo 1228 nebo man TGL 250tka, asi dle aktuální potřeby. Když za to slabší Atego zapříhnu plně naloženou točnu, tak už je to podle řidiče taky silně líné (celková soupravy 22 tun). Ten jednoosák je kvuli mýtu, ale dnes se naskytla možnost koupě 2 osého, rok starého tandemu, tam je celková 13 tun, to už by bylo asi hodně pro to nejslabší auto, uvažuje se o čipu toho mana, zatím jsem to nezkoumal, ale myslím si, že tam bude vše stejné jak ve 280 šemíkový verzi. možná by šlo čipnout aj to atego 1224 na 280... to nechám na nejvyšším...

šlo mi hlavně o tu stabilitu a aby to za tím autem nevlálo (přeci jen je to trochu dlouhé a těžké).

Díky za každé další poznatky ;)
pát zář 27, 2013 8:50 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

http://gts-pce.hesti.cz/

...ted jsou na jednoose vleky i nejake akce financni, jestli chces vic info, posli SZ 8)
sob zář 28, 2013 8:30 pm

Odpovědět

Zpět na „NÁVĚSY A PŘÍVĚSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů