Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: BSS
Dakujem pekne, este by som sa opytal ci neviete nahodou preco sa nam miesa vzduch... Vlek sa pripoji na auto alebo traktor a brzdove valce sa vytlacia a nejde odbrzdit... Este by som doplnil ze sa rozobrali vsetky brzdice, zatazove regulátory, valce na posluch nefucia... A naco sluzi na vleku elektromegneticky ventil Ďakujem
Re: BSS
Elektro ventil se používal u liazky a byl propojený s motorovou brzdou. Při motorovce začal lehce brzdit. Vzduch šel z 8 přes ventil 12, reguloval se 13 na malý tlak a v 11 posunul kuličku a zaslepil ovládací hadici od auta a začal brzdit. Doporučuji celé vykuchat, tzn 8 zaslepit, 12,13 a tu následující 11 pryč. Dělalo to problémy...
A nemáte obráceně koncovky? S tím jsem bojoval vloni u kamaráda a ten dal koncovky obráceně na traktoru a už to bylo...
Odbrzdí to po odpojení hadic? Do červené (na schématu 2) jde tlak pořád - plnící větev. Musí se dostat do vzduchojemů - Odkalovačem to jde zjistit. Do žluté (na schématu 1) jde tlak jen při brzdění - ovládací větev.
A nemáte obráceně koncovky? S tím jsem bojoval vloni u kamaráda a ten dal koncovky obráceně na traktoru a už to bylo...
Odbrzdí to po odpojení hadic? Do červené (na schématu 2) jde tlak pořád - plnící větev. Musí se dostat do vzduchojemů - Odkalovačem to jde zjistit. Do žluté (na schématu 1) jde tlak jen při brzdění - ovládací větev.
Re: BSS
Koncovky sme skusali aj tak aj tak, ide o to ze vsetko fungovalo ako ma a zrazu sa zacal miesat. Zajtra skusime tvoju radu a dufam ze to bude fungovat... Este otazka moze mat vplyv na to aj rozmer valcov?? V predu mame 125 ako maju byt ak dobre viem a vzadu mame len 80 ako su na V3S..
Re: BSS
Pokud se to míchá,jsou v řiti zátěžáky,nezbude než je vyměnit...My jsme to vzadu předělávali na 100vé válce,aby zadek brzdil víc,zaprvé se odlehčilo předku a zadruhé s těma malýma válcema to brzdí tak málo,že se ani pořádně neodíraly bubny od rzi a nelíbilo se to ručičkám na stkáčku...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: BSS
...znalosti ani nee,prostě se nám to taky kdysi polámalo...ještě malá rada:při výměně zátěžáků odřízni z hadic k válcům vymačkané konce,nebo pokud jsou krátké,tak hadice vyměň,zátěžáky mají hladké a krátké náustky a hadice by Ti z nich po pár zabrzděních sklouzly,taky osobní zkušenost...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: BSS
Mám pocit, že 100 by tam měli být standard jak píše Pavel a ne 80 z navodu. Bordel tam hodně dělá ta 11. Kulička přirezne někde v mezipoloze a dělá to psí kusy... Zkus tu větev vykuchat a uvidíš jen s červenou koncovkou jestli náplníš vzduchojemy. To by nemělo brzdit....
Re: BSS
zdravim , bol to zatazovy regulator , ten sa vymenil a este brzdic vsetko funguje ako ma ... este by som chcel prehodit tie brzdove valce aby boli aspon rovnake na oboch napravach , takze poklona vam a dakujeme ...
Re: BSS pneu 445/65r22,5 za 425/65
Mohl bych na vanovy naves 3osy pouzit balony z tatry 445 misto stavajicich 425? Dopsat v tp neni problem
Diky za odpoved
Diky za odpoved
Re: BSS
Kubajs, pokud zvládneš legislativu, technicky není vůbec žádný problém. 445 a 425 jsou de facto stejné, 445 má šířku běhounu 445mm a 425 má šířku 425mm, rozdíl výšky bočnice a tím i průměru kola je zanedbatelný, gumaři mají rádi chytré připomínky ale oba rozměry jsem provozoval na obou velikostech disků, na nic to nemělo vliv. Nevím proč o tom uvažuješ a proč to chceš, no 445 je širší, takže v měkkém terénu se Ti návěs zaboří mnohem později, ale čím širší pneu, tím větší valivý odpor a tím i spotřeba soupravy
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů