Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

Můj názor, pokud nejdřív vysype zadní návěs, a pak při sklápění předního popojíždí tak není problém. Stejně tak pokud sklápí ten zlamovací, tak se materiál sype, návěs se odlehčuje a pří plném zdvihu je ho na podlaze jen troška.
Copak B-train, ale co teprve C- triple, nebo jak to nazvat: http://www.youtube.com/watch?v=cCJxGPro ... 2&index=28
Mých 6 náprav, a nějakých 60 tun mi připadne jako dětská hračka :mad:
Lesu zmar!
úte lis 16, 2010 10:03 pm

Uživatelský avatar
Adonisos
Příspěvky: 691
Registrován: stř lis 03, 2010 6:05 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Tyvoe..vždycky mi přišlo,že tyhle RoadTrainy jsou strašně nemotorné a neohrabané,ale to jak se kroutí na konci toho videa je maras!! :) Pravda,že ty gumy tam musí trpět,ale kdo by to tak lámal naložené,že..Celková váha kolik??3x50t??Jedna točka a půlka Beskyd na pile!! :D Respekt..
Ranní ptáče bez lahváče vůbec nikam nedoskáče!!
ned úno 19, 2012 1:24 pm

sibr
BAN
Příspěvky: 1784
Registrován: stř kvě 20, 2009 12:37 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Pěkné na tom je, že jedeš buďto naložený, nebo naložený. Jiná varianta není :)
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
ned úno 19, 2012 2:20 pm

Odpovědět

Zpět na „NÁVĚSY A PŘÍVĚSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů