Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
KUNA
- Příspěvky: 117
- Registrován: čtv říj 22, 2009 7:30 pm
- Bydliště: Hospoda
Příspěvek
To bude asi na sklápění, jako na na starejch vlecích
robiješ náklad = jednoduše vyklopíš do škarpy a jedeš dál
čtv zář 22, 2011 7:27 pm
-
Tudle
- Příspěvky: 537
- Registrován: ned bře 01, 2009 1:41 pm
- Bydliště: Studénka/ Křivsoudov
Příspěvek
Jo to bude asi ono! Jen opatrně vyndáš kliku a klepneš do pojistky a máš to dole
Já si řikal jestli to není třeba na to koryto na svitky.Návěs byl od SGM Route. Třeba by dal vědět někdo od nich...
Židle a telefon
pát říj 07, 2011 11:34 pm
-
houdi
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát dub 27, 2012 11:14 pm
- Bydliště: Děčín
Příspěvek
Tudle: Je to na rozšíření zadních sloupků. Když je potřeba naložit něco širšího než protáhneš mezi kolejnicema střechy.
úte kvě 01, 2012 2:37 pm
-
houdi
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát dub 27, 2012 11:14 pm
- Bydliště: Děčín
Příspěvek
Mám dotaz? Má někdo zkušenosti s odlehčeným Kögel Light? Uvažuji o něm, ale nevím jak je na tom s pevností rámu. U standardních Maxxů jsem spokojený.
úte kvě 01, 2012 2:40 pm
-
TeSi
- Příspěvky: 2150
- Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
- Bydliště: Vysočina
Příspěvek
Jak se pracuje u Kögela - brzdy WABCO (ABS, EBS) s tou ruční brzdou (červené a černé tlačítko v šasi)? Koupili jsme tandema a nějak na to nemůžu přijít - případá mi to, jako by každé tlačítko bylo na jednu nápravu. Díky.
úte kvě 29, 2012 8:20 pm
-
martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Příspěvek
obě jsou na brzdy, při zapojeným na zabrždění , druhý "pruží" při odpojeným na zabrždění+odbrždění a nafoukání pruž. válců...vyzkoušej sám
neublížíš tomu...v zájmu funkčnosti čas od času "zakvrdlat" rozhejbat....aby to makalo , někdy to "zatuhne"----
úte kvě 29, 2012 8:30 pm
-
TeSi
- Příspěvky: 2150
- Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
- Bydliště: Vysočina
Příspěvek
Aj tak, právě jsem neměl možnost moc testovat, jelikož byl zapřaženej za Tatrou a ta je ráda, že to s měchama ufouká na 6 bar
. Dík.
úte kvě 29, 2012 8:38 pm
-
TTNandy
- Příspěvky: 880
- Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
- Bydliště: Dubí
Příspěvek
Houdi
Ahoj.Můj kámoš má jednoho toho lighta
Je to podle mně srágora.Párkrát jsem ho táhnul,kroutí se to,přibržduje,no jízda s tím naprd.Proti ostatním co má je s tím divná jízda.A hlavně furt praská šasí.Ted to zrovna záplatoval,praská to v místech kde je přivařenej příčnej nosník.Vlastně se ti jako vytrhne dovnitr i s ,,masem" podélnýho hlavního nosníku.Tuším že tam spravoval i uchycení náprav.Jezdí to po slušnejch cestách,z 10procent u nás,90procent dálnice v Německu.Náklad-stále stejný,33palet,váha 22-24t.Je asi 6let starej.
TTN
ned čer 24, 2012 12:25 am
-
milhaus
- Příspěvky: 280
- Registrován: pát lis 26, 2010 8:06 pm
- Bydliště: Třebíč / Ostrava
Příspěvek
Potřeboval bych přizvednout návěs na měchách mám tam tuhle mrchu bednu a zdá se mi , že je nějak níž než býval....Nevíte jak na to??? Pákou vzadu to zvednu jen do chvíle než se zase rozjedu...
Nežijem proto aby jsme pracovali, pracujem proto aby jsme žili...
ned zář 22, 2013 8:21 am
-
Venca R
- Příspěvky: 1976
- Registrován: stř bře 02, 2011 12:00 pm
- Bydliště: Vychodní čechy
Příspěvek
Vlez pod návěs, tam je regulátor na měchy. Vede od něj tyčka a v pravým úhlu je na ní chycená druhá od nápravy. Povolíš šroubek v tom spojení a pohybem nahoru nebo dolů si nastavíš výšku a pak zas utáhneš
ned zář 22, 2013 11:27 am
-
milhaus
- Příspěvky: 280
- Registrován: pát lis 26, 2010 8:06 pm
- Bydliště: Třebíč / Ostrava
Příspěvek
Díky, ráno se na to vrhnu.
Nežijem proto aby jsme pracovali, pracujem proto aby jsme žili...
ned zář 22, 2013 5:09 pm
-
houdi
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát dub 27, 2012 11:14 pm
- Bydliště: Děčín
Příspěvek
Ahoj, tak jsme na zkoušku objednali 2ks Kögel Light. Tak uvidíme jestli se osvědčí.
pon říj 28, 2013 7:20 pm
Zpět na „NÁVĚSY A PŘÍVĚSY“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů