Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: čtv pro 30, 2010 7:55 pm
- Bydliště: bliízko Brna
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon bře 22, 2010 7:52 pm
- Bydliště: Břeclav
co vim ja, tak u schmitzu bezna vec. co ja dosel do styku s megou, tak to po nejakem roce udela.
Jinak u te plachty take zalezi jake hovado s tim jezdilo. pokud nekdo dotahuje bocni kurtny moc, tak ti narusi ty kolecka, ci kolejnicku a pak nastava ten problem. ja nikdy nemazal a ani nenamazu z presvedceni.
Jinak u te plachty take zalezi jake hovado s tim jezdilo. pokud nekdo dotahuje bocni kurtny moc, tak ti narusi ty kolecka, ci kolejnicku a pak nastava ten problem. ja nikdy nemazal a ani nenamazu z presvedceni.
schmitz ski 24 sklopka 35 kubik
kluci dokážete mi někdo vysvětlit když na stitku navesu je celkova 35000 kg tak u naprav je 8000 a hned vedle ve sloupecku je 38000 a u naprav 9000co teda plati ? jsou napravy 9 t nebo 8 t diky
Nápravy sou devítky. Návěs uveze max 9 tun na nápravu a celkem 38 tun. Ale to jen když budeš jezdit po stavbě mimo komunikaci. Jak vjedeš na silnici musíš 3 tuny usypat. Ta nižší váha je legislativní.
Co sem měl Keraxa tak mohl mimo silnice mět celkovou 52 tun, ale na silnici ne.
Co sem měl Keraxa tak mohl mimo silnice mět celkovou 52 tun, ale na silnici ne.
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
to PetrKude:
Pokud si koupíš návěs z DE, tak bohužel pak bude celková soupravy jen 42 tun (tahač 18 tun, návěs 3x8 tun = 24 tun). Pro ČR trh bys musel posunout aspoň 1 nápravu na rozvor 1410 mm, Schmitz z výroby pro ČR trh posouvá obě nápravy na rozvor 2x1410 mm (návěsy typ SKI 24 délka 8,2 a 10,5 m), pak by návěs v ČR měl povolených 3x9 tun = 27 tun a celková soupravy s tahačem by mohla být 45 tun. Pro celý zbytek EU Schmitz dělá návěsy většinou (cca. 98%) s rozvorem 2x1310 mm = 3x8 tun na nápravy, a posouvat nápravu v ČR Ti asi nikdo nebude a přestavbu a zvýšení tonáže v TP bez změny rozvoru na 1410 mm taky asi nikdo nepovolí, proto pro vnitro ČR provoz návěs z DE nebrat, raději koupit nový na míru! Ojetiny z ČR s posunutým rozvorem jsou vyžité, hodně se překládá ...
Pokud si koupíš návěs z DE, tak bohužel pak bude celková soupravy jen 42 tun (tahač 18 tun, návěs 3x8 tun = 24 tun). Pro ČR trh bys musel posunout aspoň 1 nápravu na rozvor 1410 mm, Schmitz z výroby pro ČR trh posouvá obě nápravy na rozvor 2x1410 mm (návěsy typ SKI 24 délka 8,2 a 10,5 m), pak by návěs v ČR měl povolených 3x9 tun = 27 tun a celková soupravy s tahačem by mohla být 45 tun. Pro celý zbytek EU Schmitz dělá návěsy většinou (cca. 98%) s rozvorem 2x1310 mm = 3x8 tun na nápravy, a posouvat nápravu v ČR Ti asi nikdo nebude a přestavbu a zvýšení tonáže v TP bez změny rozvoru na 1410 mm taky asi nikdo nepovolí, proto pro vnitro ČR provoz návěs z DE nebrat, raději koupit nový na míru! Ojetiny z ČR s posunutým rozvorem jsou vyžité, hodně se překládá ...
Tatra + MAN = Superstroj!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů