Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Se mi neomlouvejte :wink: Samro už neděláme. A můžu říct, že nikdo z mejch zákazníků mě nikdy takhle "nevynadal". Buď maj dobrej kus, nebo nevim. Nicméně netvrdím, že Vaše názory nemůžou být pravdivé. Toť vše...
čtv led 08, 2009 10:33 am

Hrib
Příspěvky: 226
Registrován: ned lis 02, 2008 8:33 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

Ty jo, kluci, s tim musí bejt víc problému než užitku.
čtv led 08, 2009 3:59 pm

Vegáč

Příspěvek

No problémů je dost,ale je fakt,že náklad nakonec odvezeš a ten klasický návěs má vnitřní výšku 2.8m,to je výhoda...
čtv led 08, 2009 8:20 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

S touhle soupravou jezdil jeden známý a našel jsem fotky na jednom bazaru, vlek Samro má celkem zajímavou konstrukci, oj se v zatáčkách prodlužuje aby vlek nezavadil a valník a jakmile je souprava rovně, hydraulické oje se zas zkrátí aby souprava odpovídala celkové povolené délce. Střechu to má plechovou, takže shrnout nejde ale zas jde kompletně celá střecha zvednout až na 4,6m tuším, zadní vrata jsou zasouvací, pod plachtou jsou bočnice, takže i při takové výšce nechybí plachta nebo není v zadu díra. jezdil s tím jen tady po moravě a běžně to míval na 4,8m aby se mu tam vešlo víc palet :-)
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Obrázek
Obrázek
úte lis 03, 2009 7:17 pm

Uživatelský avatar
John 15
Příspěvky: 210
Registrován: pát čer 20, 2008 11:12 pm
Bydliště: Bojkovice

Příspěvek

Tak tuhle soupravu měli i u otce na firmě. Celkem dobrý až na to, že vlečka se odmítala stáhnout, podle slov řidiče, který s tím jezdil to bylo roztáhlé, jak žaba :-D.. nakonec se jim to ale podařilo nějak opravit...a ještě to Premium s nějakými 320 koněmi na ty kopce tady celkem slabota.
úte lis 03, 2009 9:20 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Nooo třeba v zimě se to stávalo dost často, že se to stahovat nechtělo, asi zatuhl olej. navíc konfigurace 2osé auto, 3osý vlek, to bylo na nic, všechno těžké valit na vlek a pak nikam nemohl vyjet, navíc slabé jak čaj. Vozil sice většinou lehké věci... ale teď má tandem 3osého dafa a je spokojený :-)
úte lis 03, 2009 10:11 pm

Uživatelský avatar
John 15
Příspěvky: 210
Registrován: pát čer 20, 2008 11:12 pm
Bydliště: Bojkovice

Příspěvek

jj ta konfigurace, taky na prd... dobré to bylo akorát, když převáželi mašiny pro lesaře, pěkně se to tam vlezlo a nemuseli volat ani podval. U nás s tím tady teď jezdí takový soukromníček, vozí většinou dřevo (desky), ale většinou to potkávám na solo, s vlečků by to asi daleko nedojelo :lol:
stř lis 04, 2009 3:31 pm

gugýto
Příspěvky: 3642
Registrován: pon pro 18, 2006 7:14 pm
Bydliště: Okres HODONÍN

Příspěvek

Proč jsou ty zadní vrata tak dvoudílné..to mě pořád vrtá hlavou :?
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
stř lis 04, 2009 6:27 pm

Uživatelský avatar
John 15
Příspěvky: 210
Registrován: pát čer 20, 2008 11:12 pm
Bydliště: Bojkovice

Příspěvek

Nejspíš kvůli tomu, jak psal Míra, že jde střech zvednout o nějakých 60cm, tak aby tam nebyla díra.
stř lis 04, 2009 7:41 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Jojo, aby ty vrata byly až po střechu ikdyž se zvedne střecha, prý ve španělsku nebo kde nemají omezení na 4m a tak tam ty soupravy jezdí vyšší, člověk si to zvedne a naloží víc :-)
stř lis 04, 2009 8:29 pm

gugýto
Příspěvky: 3642
Registrován: pon pro 18, 2006 7:14 pm
Bydliště: Okres HODONÍN

Příspěvek

dík
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
stř lis 04, 2009 9:04 pm

Ma'a Nonu
Příspěvky: 668
Registrován: pát črc 03, 2009 7:46 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

Tak proto mají ty vrata i španěláci a portugalci :think: No jo, člověk se furt učí....
stř lis 04, 2009 9:36 pm

tomsca
Příspěvky: 159
Registrován: pát bře 12, 2010 5:46 pm
Bydliště: Kolín

Příspěvek

Pánové měl jsem Samro 3,5 roku na velkých kolech žádný velký problém s ním nebyl ale malé problémy těch bylo docela dost.....asi první problém byl jak už tu zmiňovali na začatku ty hlinikové téčka nejlepší řešení nýt a velka podložka, pak další problém měl jsem konstrukci jěště s prknama na podlaze a vyztuhy a na konci navěsu co drželi šrouby tak tam po pul roce už nebyli a prkna vylézala až se o to zastavoval paleták stačí zas větší plech a pořádně přinejtovat a další jak se v zadu šíleně kroutil tak mi vzadu praskly panty....na spodnich častech z obou stran ale tohle by mě nějak nevadilo každý návěs má nějaké chybičky ale ty mě nic nestaly a pak tady byl problém který mě stálo mnoho odpřažení na place návěs šíleně žral vazelinu - jak byl čep na uchycení tak za ním byly vyvrtány díry asi kvůli hmotnosti.....nevím stačilo auto zlomit do většího úhlu a ty dvě díry vam sežrali všechno stočny....ono se řekne to je v pohodě ale když vezete role 26 tun a chcete vjed do zatáčky a auto vám nezatáčí.....a pak to cukne a vy čumíte jak péro z gauče a zas to kontrujete na druhou stranu je o zábavu postaráno...jinak když se řidič dobře stará návěs se mu pozasluze odmění, tohle byli takove kravinky....teď mám krone a nadávám kde chodím a po večerech se mi zdává o Samru... :D
Ještě jsem úplně zapoměl a to hliníkové čelo s tvrdostí máslové ramy to byl taky dobrej nápad měli jsme pár jedinců co jim pak náklad klepal na boudu ale víte jak to říká boss za vše může mezičlanek.....
úte bře 16, 2010 3:21 pm

Uživatelský avatar
BigDinno
Příspěvky: 247
Registrován: úte kvě 17, 2011 9:36 pm
Bydliště: Banik!!!!

Příspěvek

Můžu potvrdit že "SAMRO" jsem tahal dost dlouho a je to jeden velký PRŮSER. Celá jejich značka! Nevím jestli to bylo jen u našeho kusu ale měl na opak přehozené přípojky vduchu. Když jsme koupily tahač v Bruntále tak než jsem to dotáhl do Ostravy mi hadice do kříže povytrhávaly obě zásuvky od el. A bylo to tak org. od novoty problematycké přehození na návěsu to dost dobře neumožnilo, tak že se to přehazovalo na tahači. Praktické využití jízda s jiným tahačem nebyla možná, nebo klasika zásuvky v prdeli. Další věc atypické díly když praskl měch byl problém sehnat takový aby pasoval. SAMRO už nikdy více, radši kulku do palice. Vivat Schmitz!!!
http://www.youtube.com/watch?v=-BLo6-8_gXQ
ženský,prachy,chlast... To mi nic neříká,protože pracuju jako řidič. 8)
čtv pro 20, 2012 6:51 pm

Josef Novotný
Příspěvky: 8
Registrován: pon dub 02, 2012 3:29 pm
Bydliště: Kostelec

Díly samro

Příspěvek

Nazdar chlapci,
tak jsem to tu pročetl, a jste asi jedinný zdroj informací (David), Google mi neporadil. Jezdil jsem s ovocem a jedou semi povedlo že vysoce, cca 2.30 metru naložené štosy bedýnek my vyboulily plachtu. Odnesly to horní části sloupků, viz fotky. Něco se povedlo srovnat, ale i přesto sháním originál díl, to je horní díl sloupku napojený šroubem na horní profil.
Děkuji i za info že někdo něco víí......
[url=http://postimg.org/image/3spo218a5/][img]http://s30.postimg.org/3spo218a5/Obraz023abc.jpg[/img][/url]
úte led 14, 2014 3:13 pm

Odpovědět

Zpět na „NÁVĚSY A PŘÍVĚSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti