Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
...nejlepší je prvně zadek vyztužit (třeba dle foto kusem Ička)páč se šasi vzadu rádo láme,a s dorazama tuplem,(takže už je tam nemáme) a potom to naložit a odměřit kam to propruží a pak už dáš doraz dle své představy naklánění v zatáčkách...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
...otázka je jestli by tomu ten doraz dokázal zabránit,je fakt,že někdy to vypadá hodně dramaticky,nejhorší ze začátku,než si na to zvykneš,tohle je výhoda u všech 18.13 a PS24,ty sedí jak prdel na hrnci...dorazy byly nutnost u 17.13 na těch velkých balonech 16 nebo 18 nebo co to bylo,páč se ty gumy při náklonu trhaly o tlamy korby...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Jo no 17.13tka se prostě kolíbá, je potřeba si na to zvyknout. Ale doraz není špatný, sice tady na té byl a stejně to nepomohlo, když nemá řidič pud sebezáchovy je to taky špatně.
https://www.facebook.com/AutodopravaHol ... =3&theater
https://www.facebook.com/AutodopravaHol ... =3&theater
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
pavel 815:
Ahoj Pavle.
Když vidím ty fotky toho vleku,tak jenom kdyby vám praskaly ty krajní sloupky i ten prostřední,tak sem na to měl dobrou výztuhu.
Když sem jezdil u Vojenských staveb 1995 - 2001 tak sem si to musel na tom starým vleku bss ps 2 16.12 r.v. 1980 vyztužit. Pak už to drželo.
Tenkrát sem použil účko šířka cca 10 cm možná i víc na 4 nebo 5 cm. Navařili sme to tam jak končí ta vodící pásovina na triangl. až k tomu účku spodního čela na levo i pravo,dopředu aj dozadu. Potom už to bylo pěkně pevný ani se to nehlo.Ono ty vleky u VS dostávali taky pěkně naprdel,co chvíli to tahal někdo jinej,ložilo se co se vlezlo,některý bagráci se s tím taky nemazali-jeb to na korbu aby naložili rychle.
Ahoj Pavle.
Když vidím ty fotky toho vleku,tak jenom kdyby vám praskaly ty krajní sloupky i ten prostřední,tak sem na to měl dobrou výztuhu.
Když sem jezdil u Vojenských staveb 1995 - 2001 tak sem si to musel na tom starým vleku bss ps 2 16.12 r.v. 1980 vyztužit. Pak už to drželo.
Tenkrát sem použil účko šířka cca 10 cm možná i víc na 4 nebo 5 cm. Navařili sme to tam jak končí ta vodící pásovina na triangl. až k tomu účku spodního čela na levo i pravo,dopředu aj dozadu. Potom už to bylo pěkně pevný ani se to nehlo.Ono ty vleky u VS dostávali taky pěkně naprdel,co chvíli to tahal někdo jinej,ložilo se co se vlezlo,některý bagráci se s tím taky nemazali-jeb to na korbu aby naložili rychle.
Pane Tohle není vobyčejnej nákladák To je TATRA
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
Ahoj,čoveče,tady u té korby je to v pohodě,ani sem nijak nestudoval,jestli je to proti 16-12 nějak vylepšený,tam to totiž praskalo...Jo u vojáků,tam sem poprvé viděl,když sme s nima jezdili,co všechno tyhle vleky vůbec vydrží,při sklápění na hrbolaté skládce za jízdy snad na trojku...a tom co vydrží 815tky nemluvě...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
už se narodil
MB Arocs 6x4 HAD, 350kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti