Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
to Vincek1:
Zajímavá věc z Dánska, jenom nevím jak to v dobách globální homologace chtějí zlegalizovat v rámci celé EU ...
Pár fotek ze stavby obchvatu Třince I/11, začaly se navážet štěrky. X-Force koupil nové tahače 6x2/2, DAF XF106.460 FTP s malou nápravou od Hendricksonu, zajímalo by mě jak to funguje v terénu.
Zajímavá věc z Dánska, jenom nevím jak to v dobách globální homologace chtějí zlegalizovat v rámci celé EU ...
Pár fotek ze stavby obchvatu Třince I/11, začaly se navážet štěrky. X-Force koupil nové tahače 6x2/2, DAF XF106.460 FTP s malou nápravou od Hendricksonu, zajímalo by mě jak to funguje v terénu.
Tatra + MAN = Superstroj!
Tak včera za volantem SENZA II:
Dneska jsem měl trošku čas, tak jsem se vyřádil při fotodokumentaci odvozu zeminy z obchvatu Třince.
1. místo nakládky, kde nakládají soupravy IMOSu, už nakládají z 2. řady, musí si dělat příjezdové cesty z hlušiny, ale ta je celkem drobná, tak to moc nefunguje ...
2. nakládací místo je pod vodou (bez fotek), tam nakládají soupravy DOPRAVA SILNICE a TERRABAU, momentálně parkují na 3. nakládacím místě, kde jezdí mix souprav Romaton, Szarzec, SILNICE doprava ...
Dneska jsem měl trošku čas, tak jsem se vyřádil při fotodokumentaci odvozu zeminy z obchvatu Třince.
1. místo nakládky, kde nakládají soupravy IMOSu, už nakládají z 2. řady, musí si dělat příjezdové cesty z hlušiny, ale ta je celkem drobná, tak to moc nefunguje ...
2. nakládací místo je pod vodou (bez fotek), tam nakládají soupravy DOPRAVA SILNICE a TERRABAU, momentálně parkují na 3. nakládacím místě, kde jezdí mix souprav Romaton, Szarzec, SILNICE doprava ...
Naposledy upravil(a) Safky dne stř úno 17, 2016 8:31 pm, celkem upraveno 1 x.
Tatra + MAN = Superstroj!
to holbra:
Je to fotoráj, za oknem soupravy jsem už viděl pořadové číslo 83!!!, ale určitě nejezdí všechny auta najednou, ale každý den jich točí asi v průměru 50 až 60. A to chtějí ještě přidat další, 5. nakládací místo, kde by mělo jezdit dalších asi 10 souprav ..., to už je fakt blázinec, vypadá podobně jak se na Sibiři staví ty ropná a plynová pole a jezdí tam za sebou stovky aut ...
Náš Tridem MAN TGS 35.400 8x4-4 BL, kabina M, rozvor 3300 mm, korba Schwarzmüller, 2x odsypná lišta, objem 14,9 m3, prázdná váha 13,9 t.
DT Logistic má MAN TGX 35.480 8x4-4 BL, kabina XL, rozvor 3300 mm, korba Meiller, Alu Bordmatik vlevo, objem 14,5 m3, prázdná váha dle TP 14,52 t (asi i z Alu nadstavci bočnic).
Je to fotoráj, za oknem soupravy jsem už viděl pořadové číslo 83!!!, ale určitě nejezdí všechny auta najednou, ale každý den jich točí asi v průměru 50 až 60. A to chtějí ještě přidat další, 5. nakládací místo, kde by mělo jezdit dalších asi 10 souprav ..., to už je fakt blázinec, vypadá podobně jak se na Sibiři staví ty ropná a plynová pole a jezdí tam za sebou stovky aut ...
Náš Tridem MAN TGS 35.400 8x4-4 BL, kabina M, rozvor 3300 mm, korba Schwarzmüller, 2x odsypná lišta, objem 14,9 m3, prázdná váha 13,9 t.
DT Logistic má MAN TGX 35.480 8x4-4 BL, kabina XL, rozvor 3300 mm, korba Meiller, Alu Bordmatik vlevo, objem 14,5 m3, prázdná váha dle TP 14,52 t (asi i z Alu nadstavci bočnic).
Tatra + MAN = Superstroj!
to TeSi:
Je to dovoz Španělsko (bílý Tisvol), ten druhý buď taky Španělsko nebo Portugalsko. Zajímavé jsou atypické nápravy (asi ROR?) na kotoučích, s brzdovým válcem úplně dole v úrovni ráfku, do terénu nevhodné. Bílý návěs je na vzduchu, ale bez zvedací nápravy, černo-oranžový je celý ne pérech, což se už dneska opravdu nevidí ... Zajímavosti jsou korby bez zadního odsypu, plechové blatníky z korby, shrnovací plachta na kliku a velký úhel sklápění asi až 50 stupňů, při sklápění hlíny jsem u návěsu Tisvol byl svědkem, jak přes páku zvedl zadní nápravu tahače asi 20 cm do vzduchu ..., což jsem u jiných návěsů ještě neviděl. Pár odkazů na stránky ES a PT výrobců:
http://tisvol.com/ficha-producto/cc-xs/
http://www.rojotrailer.com/vehiculos-ba ... rd-450.php
http://www.galtrailer.pt/pt/produtos/semi-reb-2-eixos
http://www.galucho.com/pt/produto/51/ar ... sN0RvnhDIU
http://granalu.com/
http://www.lecinena.com/ES/productos_li ... &submenu=2
http://www.lecitrailer.com/producto/ind ... asculantes
http://voltrailer.com/Productos/Vehicul ... ero.es.php
http://voltrailer.com/Productos/Vehicul ... nio.es.php
http://montull.com/vehiculos-nuevos/fab ... -drygoods/
http://www.grupo-alite.net/
http://montull.com/vehiculos-nuevos/fab ... lt-tipper/
http://www.milanuncios.com/motor/bascul ... enegro.htm
Je to dovoz Španělsko (bílý Tisvol), ten druhý buď taky Španělsko nebo Portugalsko. Zajímavé jsou atypické nápravy (asi ROR?) na kotoučích, s brzdovým válcem úplně dole v úrovni ráfku, do terénu nevhodné. Bílý návěs je na vzduchu, ale bez zvedací nápravy, černo-oranžový je celý ne pérech, což se už dneska opravdu nevidí ... Zajímavosti jsou korby bez zadního odsypu, plechové blatníky z korby, shrnovací plachta na kliku a velký úhel sklápění asi až 50 stupňů, při sklápění hlíny jsem u návěsu Tisvol byl svědkem, jak přes páku zvedl zadní nápravu tahače asi 20 cm do vzduchu ..., což jsem u jiných návěsů ještě neviděl. Pár odkazů na stránky ES a PT výrobců:
http://tisvol.com/ficha-producto/cc-xs/
http://www.rojotrailer.com/vehiculos-ba ... rd-450.php
http://www.galtrailer.pt/pt/produtos/semi-reb-2-eixos
http://www.galucho.com/pt/produto/51/ar ... sN0RvnhDIU
http://granalu.com/
http://www.lecinena.com/ES/productos_li ... &submenu=2
http://www.lecitrailer.com/producto/ind ... asculantes
http://voltrailer.com/Productos/Vehicul ... ero.es.php
http://voltrailer.com/Productos/Vehicul ... nio.es.php
http://montull.com/vehiculos-nuevos/fab ... -drygoods/
http://www.grupo-alite.net/
http://montull.com/vehiculos-nuevos/fab ... lt-tipper/
http://www.milanuncios.com/motor/bascul ... enegro.htm
Naposledy upravil(a) Safky dne čtv úno 18, 2016 7:49 pm, celkem upraveno 1 x.
Tatra + MAN = Superstroj!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů