Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

Odpovědět
Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

to Venca R:
Na Phoenix 8x6 by to šlo dát, rám je dokonce dost nízký, a jde vybrat jestli bude poháněná 1. nebo 2. přední náprava, dozadu jde dát jednomontáž (nižší váha a lepší cena), bude třeba dát jen dlouhý rozvor = horší poloměry otáčení ...
Tatra + MAN = Superstroj!
sob led 28, 2017 11:20 am

Negative
Příspěvky: 290
Registrován: sob led 13, 2007 6:40 pm

Příspěvek

antonin syrovy ml.: Přesně tak, jak jsi to poznal ? :-)
ned led 29, 2017 10:01 pm

Negative
Příspěvky: 290
Registrován: sob led 13, 2007 6:40 pm

Příspěvek

Holbra: Jj, na to Volvo jsem koukal, když jsem prolejzal tohle téma
ned led 29, 2017 10:02 pm

Negative
Příspěvky: 290
Registrován: sob led 13, 2007 6:40 pm

Příspěvek

pavel 815 : To mě taky napadlo, že při vykládce bude zadek odlechčenej a nic to neujede. Ještě když bude mít za sebou vlek...
ned led 29, 2017 10:06 pm

Negative
Příspěvky: 290
Registrován: sob led 13, 2007 6:40 pm

Příspěvek

MartinV: Pěkný auto, dobrá inspirace. Zajímalo by mě, kolik by v této konfiguraci a s požadovanou rukou mělo takto postavené auto nosnost...
ned led 29, 2017 10:09 pm

Venca R
Příspěvky: 1975
Registrován: stř bře 02, 2011 12:00 pm
Bydliště: Vychodní čechy

Příspěvek

A co ten prototyp co byl na Techagru, zadní náprava zvedací a nehnaná, to nějak pokračuje? Přední nehnanou umí standartně, takže udělat 8x4 s hnanýma prostředníma nápravama nebo první a třetí?
ned led 29, 2017 10:15 pm

Negative
Příspěvky: 290
Registrován: sob led 13, 2007 6:40 pm

Příspěvek

Safky:
Díky moc za nápad. Nechám si ještě spočítat u tridemu zatížení náprav při nerovnoměrném naložení nákladu hned za čelo, co to bude dělat... Jen je pravda, jak psal Pavel 815 , že může být problém, aby to něco ujelo, když bude prázdnej...

Zkusíme ještě poptat toho Mana, ale nevím, jestli projde, když to nebude Volvo. A zase na překopání do Terbergu to nikdo nebude chtít dávat... Škoda, že to Volvo standardně nenabízí.

Dokážeš odhadnout, kolik by byla nosnost Manu s touto HR ?

O Phoenixu jsem přemýšlel, ale tam není nic moc nosnost...
ned led 29, 2017 10:21 pm

antonin syrovy ml.
Příspěvky: 629
Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
Bydliště: Loučná nad Desnou

Příspěvek

Negative: poznal jsem to podle fotek na rajčeti a taky podle toho že Edikt vlastní Volva a Renaulty
ned led 29, 2017 10:32 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Negative:a jsi si jistý,že ta ruka musí být za kabinou? dokud jsme neměli auto s rukou na zadku,neuvědomoval jsem si výhody které to přináší:hlavně na stejnou práci stačí menší ruka,páč tu prdel strčíš v podstatě kamkoli a vždycky blíž,mnohem lepší trakce v terénu,pohodlnější jízda po prázdnu,no a samozřejmě skládání vleku bez rozpříhnutí...Spousta dlouhých věcí se dá převézt po prostrčení pod ruku,nebo se dá udělat koza a dát přes kabinu(železo,trámy apod...)a když je nejhůř,pomůžeš si s vlekem...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
ned led 29, 2017 11:54 pm

Negative
Příspěvky: 290
Registrován: sob led 13, 2007 6:40 pm

Příspěvek

pavel 815: Bohužel... Vím, že by to vyřešilo hodně problémů, ale tuto variantu jsme také zvažovali. Jelikož převážíme delší náklady poměrně často, tak ruka vzadu pro nás nepřipadá v úvahu. Třeba takové kolejnice by nešli dát na kozy apod....
pon led 30, 2017 7:21 am

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

to Negative:
Když jsem na to koukal, tak ruka bude vážit +/- 3,5 tuny, podvozek MAN TGS 35.480 8H4-6 BL s rozvorem 4105 mm (pro ruku a korbu dlouhou 6,5 m) váží ve std. 10.000 kg, s příplatky (těžší péra, balóny vpředu, ocelový nárazník ...) to tipuji 10.300 až 10.500 kg (vždy s řidičem a plnou nádrží). Valník s pomocným rámem nevím, asi 2.500 kg???, pak odhadovaná užitečná +/- 15.500 kg ...
Tatra + MAN = Superstroj!
pon led 30, 2017 7:15 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Kluci to bude horší,když to srovnám s naší PK 23002 která je v podstatě poloviční 14m dosah, na Tatře E2 6x6,valník 6,2m,a váží to prázdné 16,1t...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon led 30, 2017 10:19 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Taky si myslím, že ta tlapka bude mít víc než 3,5 tuny bych řekl tak 4,5 aby né víc.

EDIT: tak asi něco kolem 4 tun https://www.mascus.cz/specs/hydraulicke ... -g_1137703
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
úte led 31, 2017 9:59 am

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"

Příspěvek

...to bude ,,suchá,,váha a v základní výbavě,Já bych to viděl tak kolem 5ti... v tom leošovým odkazu je Volvo 6x4 s PK20... a má podle těch podkladů prázdné 15tun...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
úte led 31, 2017 10:33 pm

Negative
Příspěvky: 290
Registrován: sob led 13, 2007 6:40 pm

Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"

Příspěvek

Chlapi, ta ruka by měla mít se vším všudy 5t - 5,5t ....
stř úno 01, 2017 11:45 pm

Odpovědět

Zpět na „NÁVĚSY A PŘÍVĚSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů