Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Safky:
Díky moc za nápad. Nechám si ještě spočítat u tridemu zatížení náprav při nerovnoměrném naložení nákladu hned za čelo, co to bude dělat... Jen je pravda, jak psal Pavel 815 , že může být problém, aby to něco ujelo, když bude prázdnej...
Zkusíme ještě poptat toho Mana, ale nevím, jestli projde, když to nebude Volvo. A zase na překopání do Terbergu to nikdo nebude chtít dávat... Škoda, že to Volvo standardně nenabízí.
Dokážeš odhadnout, kolik by byla nosnost Manu s touto HR ?
O Phoenixu jsem přemýšlel, ale tam není nic moc nosnost...
Díky moc za nápad. Nechám si ještě spočítat u tridemu zatížení náprav při nerovnoměrném naložení nákladu hned za čelo, co to bude dělat... Jen je pravda, jak psal Pavel 815 , že může být problém, aby to něco ujelo, když bude prázdnej...
Zkusíme ještě poptat toho Mana, ale nevím, jestli projde, když to nebude Volvo. A zase na překopání do Terbergu to nikdo nebude chtít dávat... Škoda, že to Volvo standardně nenabízí.
Dokážeš odhadnout, kolik by byla nosnost Manu s touto HR ?
O Phoenixu jsem přemýšlel, ale tam není nic moc nosnost...
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Negative:a jsi si jistý,že ta ruka musí být za kabinou? dokud jsme neměli auto s rukou na zadku,neuvědomoval jsem si výhody které to přináší:hlavně na stejnou práci stačí menší ruka,páč tu prdel strčíš v podstatě kamkoli a vždycky blíž,mnohem lepší trakce v terénu,pohodlnější jízda po prázdnu,no a samozřejmě skládání vleku bez rozpříhnutí...Spousta dlouhých věcí se dá převézt po prostrčení pod ruku,nebo se dá udělat koza a dát přes kabinu(železo,trámy apod...)a když je nejhůř,pomůžeš si s vlekem...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
to Negative:
Když jsem na to koukal, tak ruka bude vážit +/- 3,5 tuny, podvozek MAN TGS 35.480 8H4-6 BL s rozvorem 4105 mm (pro ruku a korbu dlouhou 6,5 m) váží ve std. 10.000 kg, s příplatky (těžší péra, balóny vpředu, ocelový nárazník ...) to tipuji 10.300 až 10.500 kg (vždy s řidičem a plnou nádrží). Valník s pomocným rámem nevím, asi 2.500 kg???, pak odhadovaná užitečná +/- 15.500 kg ...
Když jsem na to koukal, tak ruka bude vážit +/- 3,5 tuny, podvozek MAN TGS 35.480 8H4-6 BL s rozvorem 4105 mm (pro ruku a korbu dlouhou 6,5 m) váží ve std. 10.000 kg, s příplatky (těžší péra, balóny vpředu, ocelový nárazník ...) to tipuji 10.300 až 10.500 kg (vždy s řidičem a plnou nádrží). Valník s pomocným rámem nevím, asi 2.500 kg???, pak odhadovaná užitečná +/- 15.500 kg ...
Tatra + MAN = Superstroj!
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Taky si myslím, že ta tlapka bude mít víc než 3,5 tuny bych řekl tak 4,5 aby né víc.
EDIT: tak asi něco kolem 4 tun https://www.mascus.cz/specs/hydraulicke ... -g_1137703
EDIT: tak asi něco kolem 4 tun https://www.mascus.cz/specs/hydraulicke ... -g_1137703
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
...to bude ,,suchá,,váha a v základní výbavě,Já bych to viděl tak kolem 5ti... v tom leošovým odkazu je Volvo 6x4 s PK20... a má podle těch podkladů prázdné 15tun...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
Chlapi, ta ruka by měla mít se vším všudy 5t - 5,5t ....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů