Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
Zase nejaké tridemy v akci
Naposledy upravil(a) holbra dne ned bře 26, 2017 12:19 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
Negative: tak jak to dopadlo s tím volvem a co tam bude za tu ruku?
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
omg co ta podjezdová zábrana, to je povinný u všech aut?
MB Arocs 6x4 HAD, 350kW
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
to Arocs478:
Tu divnou podjezdovku vyžadují prozatím jen ve Švýcarsku pro 5-ti nápravová sóla, přední nájezdový úhel bude katastrofa ... EU u vysokých aut (především 4x4, 6x4, 6x6, 8x4, 8x6 a 8x8), které jsou homologovány v kategorii N3G prozatím podjezdovku nevyžaduje.
Tu divnou podjezdovku vyžadují prozatím jen ve Švýcarsku pro 5-ti nápravová sóla, přední nájezdový úhel bude katastrofa ... EU u vysokých aut (především 4x4, 6x4, 6x6, 8x4, 8x6 a 8x8), které jsou homologovány v kategorii N3G prozatím podjezdovku nevyžaduje.
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
Ahoj,antonin syrovy ml. píše: ↑ned úno 26, 2017 5:20 pmNegative: tak jak to dopadlo s tím volvem a co tam bude za tu ruku?
pořád je to v řešení. Ruka bude určitě Palfinger PK34002. Auto asi vyhraje varianta Volvo FH tridem.
Rozložení hmotnosti neni špatný. Dle výpočtu hned za předním čelem ještě nosnost 4,5t...
Ohledně trakce při vyložení materiálu a jízde s vlekem jsme došli k tomu, že poslední náprava se dá zvednout a pak se dá přesunout zatížení více na prostřední nápravu (upustí se měchy na druhé nápravě). To si myslím, že už bude mít trakci slušnou. Velkou výhodou bude perfektní poloměr zatáčení...
No ještě uvidíme...
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
moc pěkná novinka
Spěcháme aby jsme čekali
Čekáme aby jsme spěchali
Čekáme aby jsme spěchali
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
to holbra:
Zajímala by mě cena (tipuji podvozek +/- 100 tis. EUR, korba +/- 28 tis. EUR, přívěs +/- 25 tis. EUR) a váha (auto +/- 14,5 tuny a přívěs +/- 4,3 tuny). Vrtá mi hlavou proč si někdo dneska kupuje točnicový přívěs (neumí s tím nikdo couvat), jedině, že v terénu to má menší odpor při zatáčení a taky menší opotřebení pneu. Jinak musím uznat, že věcně postavená souprava bez drahých nesmyslů (Alu kola, XL bouda ...).
Zajímala by mě cena (tipuji podvozek +/- 100 tis. EUR, korba +/- 28 tis. EUR, přívěs +/- 25 tis. EUR) a váha (auto +/- 14,5 tuny a přívěs +/- 4,3 tuny). Vrtá mi hlavou proč si někdo dneska kupuje točnicový přívěs (neumí s tím nikdo couvat), jedině, že v terénu to má menší odpor při zatáčení a taky menší opotřebení pneu. Jinak musím uznat, že věcně postavená souprava bez drahých nesmyslů (Alu kola, XL bouda ...).
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
HOLBRA
Já bych se chtěl spíš zeptat, nebylo by lepší mít tři nápravy na autě a tři nápravy u vleku. Nebo včem je výhoda u této soupravy? Jinak za mě rozhodně točnicový přívěs.
Já bych se chtěl spíš zeptat, nebylo by lepší mít tři nápravy na autě a tři nápravy u vleku. Nebo včem je výhoda u této soupravy? Jinak za mě rozhodně točnicový přívěs.
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
Patří to firmě co má tridemy s těma zateplenýma korbama? Protože jsem minulý týden viděl ve Slavkově jedno auto a takový vlek měl za sebou (zaparkované). Nešlo mi do hlavy jak to může tahat, když auto je s1... Jinak hezká souprava...
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
to Michi:
taky jsem ho potkal, spíše mi to ale přišlo že to jen převáželi..
taky jsem ho potkal, spíše mi to ale přišlo že to jen převáželi..
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
Safky:
prázdný má 20 tun. Točnicový protože má ve firmě řidiče, kteří s tím umí. Ty vleky kůpil 3, zbytek jezdí za tyma vanama, když je práca na hlinu a delší točky. Takže rozpojování na skládce a následné zapojování je jednodušší s točnovým.
Hubby:
bude jezdit aj na solo. Tam už by ta další náprava na autě chyběla v tonáži.
Michi:
je to stejná firma. TMT. Dostal asi víc práce na zemařinu, tak pořídil aj vleky. Takže na skládce rozpojuje, když sa jezdí delší točka.
prázdný má 20 tun. Točnicový protože má ve firmě řidiče, kteří s tím umí. Ty vleky kůpil 3, zbytek jezdí za tyma vanama, když je práca na hlinu a delší točky. Takže rozpojování na skládce a následné zapojování je jednodušší s točnovým.
Hubby:
bude jezdit aj na solo. Tam už by ta další náprava na autě chyběla v tonáži.
Michi:
je to stejná firma. TMT. Dostal asi víc práce na zemařinu, tak pořídil aj vleky. Takže na skládce rozpojuje, když sa jezdí delší točka.
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
to holbra:
Váhá je nějak vysoká ... Náš Tridem MAN TGS 35.400 8x4-4 korba Schwarzmüller S3 bez Bordmatiku s Alu Bočnicemi + tandem Schwarzmüller S3 cca. 18,5 tuny ...
Ano rozpojování točnicového přívěsu je jednodušší než tandem, ale kdyby koupil tandem s lomenou ojí (dělá Schwarzmüller a Meiller), tak si myslím, že by mohl sklápět auto dozadu se zapnutým tandemem ... Ve Švédsku, Norsku se přes oj sklápí úplně běžně.
to Hubby:
V časovce dostaneš za 3-osé auto max. 550,- Kč/hod. (a momentálně je nikdo nechce), za osmikolu 700 až 850,- Kč/hod.
Váhá je nějak vysoká ... Náš Tridem MAN TGS 35.400 8x4-4 korba Schwarzmüller S3 bez Bordmatiku s Alu Bočnicemi + tandem Schwarzmüller S3 cca. 18,5 tuny ...
Ano rozpojování točnicového přívěsu je jednodušší než tandem, ale kdyby koupil tandem s lomenou ojí (dělá Schwarzmüller a Meiller), tak si myslím, že by mohl sklápět auto dozadu se zapnutým tandemem ... Ve Švédsku, Norsku se přes oj sklápí úplně běžně.
to Hubby:
V časovce dostaneš za 3-osé auto max. 550,- Kč/hod. (a momentálně je nikdo nechce), za osmikolu 700 až 850,- Kč/hod.
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: Pevné návěsy, tridemy... Safkyho "brainstorming"
Tady nový tridem v akci
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů