Stránka 2 z 2

Napsal: ned črc 01, 2012 7:04 pm
od Study
Nemáte někdo přehled, jestli ještě někde nestojí takovýto vlek na lodě? Sháním ho za ŠL11.
http://konstruktiva.cnawr.cz/vodacky-vlek-na-prodej.htm

Napsal: pát črc 20, 2012 9:24 pm
od Tomik
já mám jednoho paragana,a díky vládě debilů a ministerstvu dopravy bez hranic s afričanem v čele,stojí v kopřivách a potáhnu ho jen občas,protože se to tady díky těmto lupičům nevyplatí provozovat.
jinak jak ste debatili o tom odbrždění při couvání do kopce,tak tam je takovej aretační kolíček.ale škoda toho vleku,možná by ztoho nebylo špatný udělat platák na převoz aut,jenže to má v techničáku napsáno přívěs za nákladní automobil :roll:
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

to: Tomik

Napsal: pát črc 20, 2012 10:56 pm
od VAPP
No jestli je tam nějaká kolíček, tak určitě není originál. Podle fotky je to standardní brzda AL-KO 161 nejspíš 251S, která nic takového nemá. Nejspíš to tam někdo dodělal, když vlek přestal couvat díky neseřízeným brzdám nebo zarezlému přepákování couvací automatiky rückmatik v kolových brzdách.
Jinak do techničáku se neuvádí, za jaké vozidlo je přívěs určený. I přepravníky automobilů (plaťáky) se tahají za nákladními auty. Je tam uvedeno spíš přívěs nákladní valníkový. Přívěs pro převoz aut tam má přívěs nákladní pro převoz automobilů nebo přívěs nákladní plošinový (když má plnou podlahu). Myslím si, že papírově by s přestavbou na plaťák neměl být problém, chce to jen z Paraganu souhlas výrobce a doložit, k jakým změnám došlo. Samozřejmě asi taky absolvovat technickou.

Napsal: sob črc 21, 2012 10:39 am
od Tomik
dneska nebo zejtra nafotím a dám to sem,tenhle přívěs měl původně nájezdy pod ložnou plochou,takže se asi na něm něco původně nechalo přepravovat,na tý nájezdovce mi ten otvor připadá jako originální,kolíček nebyl,ten sem si vytvořil sám,ale jak se po X letech rozjezdil,tak už je netřeba

Napsal: ned črc 22, 2012 10:45 pm
od Tomik
tak je to rok výroby 1997 a v malým techničáku je napsáno přívěs za nákl. automobil. nevím proč,je to tak,celková váha je 2500kg.fakt nevím,asi je vysokej.

a tady je ta díra
Obrázek

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: čtv dub 10, 2014 6:19 pm
od kajko
Páni poprosím o radu, mam na eurocargu zaves RINGFEDER a chcel by som kúpit príves do 3,5t s najazdovou brzdou knott, potreboval by som vedieť ako sa dokáže suprava "zlomiť" vo vertikalnom smere kým sa oko v zavese dostane na doraz, napr. pri "strmom" vyjazde z bočnej cesty na hlavnú keď auto je už na ceste a vozik ešte pod cestou. asi to bude dosť velky napor na cely zaves aj najazdovu brzdu a navyše na strankach vyrobcu knott je nakres celej brzdy a pripada mi to akoby bola vypuzdrena len dvoma kuskami pvc rury.
viem ze takato suprava je primarne určena na jazdu po cestach ale občas potrebujem aj zacuvať niekam do dvora alebo zisť aj mimo cestu ale iba ked je sucho (4x2 a male kolieska)

ponechání přívěsu na parkovišti

Napsal: pát dub 03, 2015 11:29 pm
od IcemanR10
Zdravím lidi, v týdnu bych potřeboval nechat na cca 2 hodiny naložený přívěs na parkovišti v Rakousku. Vidívám jich po Rakousku odpojených spousty, ale bojím se, že se vrátím a přívěs bude i s nákladem v tahu. Má to klasické připojení na kulu jako vozík.....máte s tím nějaké zkušenosti? Dík

Napsal: sob dub 04, 2015 12:23 am
od sof
.

Re: PŘÍVĚSY DO 3,5t - Agados, Maro, Vapp apod

Napsal: pon pro 23, 2019 11:20 pm
od Prouza88
Kluci, nevíte jak je upravený umístění obrysovejch světel na vozejku? Respektive sem to takhle dobastlil podle auta, abych je viděl a teď nevím, jestli mě s tím na Stk nevyrazí :think:
Obrázek
No a vpředu sou dvě bílý, a ty mě tam rozčilujou, je v nich voda tak sem je chtěl vyměnit za odrazky, nebude problém?
Obrázek

Re: PŘÍVĚSY DO 3,5t - Agados, Maro, Vapp apod

Napsal: úte pro 24, 2019 12:47 am
od M.Z.
To si dokážeš vygůglit ne?

Já napsal ježíškovi a v únoru by měl dotáhnout tohle https://cdn.webshopapp.com/shops/252314 ... t-2019.pdf

Re: PŘÍVĚSY DO 3,5t - Agados, Maro, Vapp apod

Napsal: úte pro 24, 2019 1:22 am
od Prouza88
Ten zadek jo, vpředu se bude tězko hledat kdesi v homologacích, nemaj to všechny a mám pocit, že by se s tím tam nedávali, kdyby to tam bejt nemuselo :think: Sem chtěl spíš postřeh z praxe víš, do STK času dost..
Máš teda pořádnej koníček, když potřebuješ takovej hengr :shock: Já na tom vozím křovinák a občas nějakou poličku ženský :D
Asi jezdíš dál, tak se zeptám.. Mám doma pár aut a jediný může 750kg nebržděnejch, ostatní 450-650kg. Vozejk mám samozřejmě nesníženej(snižovat dvouosák :roll: ), u nás v pohodě, bere se aktuální celková, ale v rajchu chcou celkovou technickou a já tam s ostatníma autama nemůžu(je to o papíry a eště tě dál nepustí), nebo nechat vozejk snížit(blbost). Zkoušel sem při zápisu, aby mi tam napsala do kolonky max technicky přípustná AŽ nebo DO 750kg, či rozmezí.. Prej to nelze, ale jak to děláte Vy nebo raci, když má doma kárku a pět aut?? Návěs taky nemám podle "nejlehčího" tahače přece :think: