Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
- papergeorge
- Příspěvky: 633
- Registrován: ned pro 17, 2006 8:00 pm
- Bydliště: Liberec, vlastne uz Liverpool
- papergeorge
- Příspěvky: 633
- Registrován: ned pro 17, 2006 8:00 pm
- Bydliště: Liberec, vlastne uz Liverpool
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
- Martin Kursa
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř pro 17, 2008 8:36 pm
- Kontaktovat uživatele:
cisterna
Mám dotaz, přesně taková cisterna jako je na tý fotce o tři příspěvky výš s tou T813, tak stojí v nedalekém JZD, ptal sem se na to a byla prý za T 148, mohli byste mi prosím napsat, za co to opravdu bylo, a jakou by mohla mít hodnotu.
Děkuji Martin.
Děkuji Martin.
- papergeorge
- Příspěvky: 633
- Registrován: ned pro 17, 2006 8:00 pm
- Bydliště: Liberec, vlastne uz Liverpool
Presne, jak pise Standa.
Nejhorsi varianta je cena kysliku a plynu, pak nasleduje naprosto jedinecna originalnost, podchycena lichvarskou cenou a nakonci je srdecni zalezitost pro nejakeho fandu (a nejlepe vlastnika cisterny).
Taky se primlouvam za galerii fotecek ala walkaround, nejlepe i s detailnimi nahledy schranek a nejakou tou historkou z provozu.
Nejlepe na jare, az sleze snih a stromy nejsou pod listim.
On se urcite v okoli najde nekdo, kdo s tim jezdil. Z cehoz plyne i mozna odpoved,
vzhledem k dobe a vyrobci si myslim, ze vlek byl primarne urcen z T 111, neb k ni i designersky sedi (stejna nadrz, podobne prihradky, atd). Ovsem vzhledem asi k vyrobenemu mnozstvi prisel v dobe ukoncovani vyroby T 111, kdy tyto byly jiz na konci provozu a logicky byl tedy zaprahan za T 138/148. Viz fotka od Tatracybera u te pumpy.
Navic je uplne jedno, za co se takovy prives pripoji, pokud to ma vyvedeni pro vzduch a el.soustavu, normalizovane oko zavesu a razitko, ze to muze tahat neco kolem 5/10tun. Teoreticky by to tedy mohlo jit prazdne pripojit i za AVII
Nejhorsi varianta je cena kysliku a plynu, pak nasleduje naprosto jedinecna originalnost, podchycena lichvarskou cenou a nakonci je srdecni zalezitost pro nejakeho fandu (a nejlepe vlastnika cisterny).
Taky se primlouvam za galerii fotecek ala walkaround, nejlepe i s detailnimi nahledy schranek a nejakou tou historkou z provozu.
Nejlepe na jare, az sleze snih a stromy nejsou pod listim.
On se urcite v okoli najde nekdo, kdo s tim jezdil. Z cehoz plyne i mozna odpoved,
vzhledem k dobe a vyrobci si myslim, ze vlek byl primarne urcen z T 111, neb k ni i designersky sedi (stejna nadrz, podobne prihradky, atd). Ovsem vzhledem asi k vyrobenemu mnozstvi prisel v dobe ukoncovani vyroby T 111, kdy tyto byly jiz na konci provozu a logicky byl tedy zaprahan za T 138/148. Viz fotka od Tatracybera u te pumpy.
Navic je uplne jedno, za co se takovy prives pripoji, pokud to ma vyvedeni pro vzduch a el.soustavu, normalizovane oko zavesu a razitko, ze to muze tahat neco kolem 5/10tun. Teoreticky by to tedy mohlo jit prazdne pripojit i za AVII
Normální je originály kreslit...
- Martin Kursa
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř pro 17, 2008 8:36 pm
- Kontaktovat uživatele:
Cisternový přívěs
Takže po odmlce se vracím k té cisterně.
Když jsem to zkoumal, tak to vůči T111 vypadá moderně, místo klasických dvířek má zboku takový roletky, takže se přikláním k té 138, zeptám se tedy přímo, jestli o ni někdo máte zájem. A když chcete vědět historky, tak v JZD měly T 111 cisternu, kterou přitáhli jako nepojízdnou a sloužila, stejně jako tento přívěs jako zásoba LTO pro sušku na posklizňovce, pak chlapy z dílny vzali řetěz a Tatru roztáhli, normálně jezdila, ale nakonec ji stejně rozřezali do šrotu, doma z ní mám přístrojovku a cisternu zakopali u salaše, aby měly kravičky dost vody, pokud byste o tuto nádrž někdo měl zájem, tak se taky ozvěte a zkusíme to pořešit.
Když jsem to zkoumal, tak to vůči T111 vypadá moderně, místo klasických dvířek má zboku takový roletky, takže se přikláním k té 138, zeptám se tedy přímo, jestli o ni někdo máte zájem. A když chcete vědět historky, tak v JZD měly T 111 cisternu, kterou přitáhli jako nepojízdnou a sloužila, stejně jako tento přívěs jako zásoba LTO pro sušku na posklizňovce, pak chlapy z dílny vzali řetěz a Tatru roztáhli, normálně jezdila, ale nakonec ji stejně rozřezali do šrotu, doma z ní mám přístrojovku a cisternu zakopali u salaše, aby měly kravičky dost vody, pokud byste o tuto nádrž někdo měl zájem, tak se taky ozvěte a zkusíme to pořešit.
- Martin Kursa
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř pro 17, 2008 8:36 pm
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 34 hostů