Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 53
- Registrován: stř říj 05, 2011 8:40 pm
- Bydliště: STARÉ MĚSTO
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon čer 29, 2009 7:02 pm
- Bydliště: Nový Jičín
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon čer 29, 2009 7:02 pm
- Bydliště: Nový Jičín
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Zapa
Kluci zapáci, dřív měla Zapa číslovaný mixy, už to na nich nevidim. Jak to je teď? Já mám číslo 20.. A jezdila u nás na betonárce 04 Plaňany jednička, ta co je na Kačerově vystavená jednička není, byla to normálně 148 ne 138 a už je leta ve šrotu.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon čer 29, 2009 7:02 pm
- Bydliště: Nový Jičín
-
- Příspěvky: 53
- Registrován: stř říj 05, 2011 8:40 pm
- Bydliště: STARÉ MĚSTO
Teda Drtikole ani nevíš jak moc ti ZÁÁÁVIDÍÍM TAKOVOU BEZVA PRÁCI.....to já už nezažiju.....
už mám totální Tatrováckej absťák ............
Já měl na Beruně před nástřikem berušek číslo 158 ty čísla jsou už jen na starých ručně malovaných autech.
Jsem nevěděl,že máme Mixáka co zbírá dámské prádlo ze šňůr...
Počkej až tě chytí nějaká Panimáma.....to bude facek
už mám totální Tatrováckej absťák ............
Já měl na Beruně před nástřikem berušek číslo 158 ty čísla jsou už jen na starých ručně malovaných autech.
Jsem nevěděl,že máme Mixáka co zbírá dámské prádlo ze šňůr...
Počkej až tě chytí nějaká Panimáma.....to bude facek
-
- Příspěvky: 53
- Registrován: stř říj 05, 2011 8:40 pm
- Bydliště: STARÉ MĚSTO
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Přesun debaty z prototypů Tatra
Zdrojové obrázky a vlákno k začátku této debaty: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?p=390717#390717
Pokračování debaty v hospodě: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?p=390946#390946Lubossss: Filipe v čem vidíš nevýhodu řetězu??????
Filip Závada: No to si mě pobavil.. ta základní je tuna bordelu navíc na autě a v případě poruchy pohonu beton jde jen pracně vylejt pomocí provazu na bubnu a otevřených deklů. U hydra stačí mít druhej mix a propojovací hadice. Jinak můj ideál je hydro s vlastním motorem, to je zlatej střed a taky se to vyrábí. Kromě toho ten hydromotor jde poměrně rychle vyměnit, dá se to i než ztvrdne beton. To spojku neuděláš na Zetoru..
Lubossss: Filipe teď jsi mě pobavil ty ten názor o propojovacích hadicích jsem mockrát slyšel ale nikdy neviděl teorie a praxe je v tomto případě naprosto odlišná až uvidíš někde mix s hydropohonem stoupni si k němu prohlídni si SPV i SMF a zkus si představit ty hadice kterými by jsi to dálkově propojil a vysypal víš co se tohoto týče řetěz rozpojíš za minutu a můžeš bagrem motat u hydra jsi totálně v pi.. ta představa že někdo vozí sebou dvě hadice o světlosti Dn25 s ""telefonkama "" na podkůvky o délce min.6m a k tomu aspoň 25l hydrauličáku je zajímavá znáš někoho kdo to vozí nebo aspoň má k dispozici????Já ne
Filip Závada: No tak prakticky sem to u nikoho neviděl, ale jít to musí a tady v Kolíně ty hadice mám do hodiny hotový a druhej mix se tu taky najde, ale přiznávám, že to tak asi nikdo nedělal. A k tomu lanu, dělal si to někdy? Já u toho byl a bylo to strašný, ono to lano musí něco vydržet a namotat to netrvá chvilku. Je fakt, že když otevřeš oba dekly tak to jde docela, ale toho mytí potom, no každopádně motor, převodovka, řetěz a rozeta, to vše váží přes hodně přes tunu a omezení je taky v otáčkách, minimální prostě dáš jen takový dokud se nerozskočí Zetor a neopadá půlka věcí z auta kvůli vibracím
Štolfa V.: Hadice sebou nikdo nevozí, nicméně není problém je mít udělané. Vzhledem k tomu že se motáme kolem komína není problém je kdykoliv přivezt. Praxi mám za sebou i když jako přihlížející. Propojení s druhým autem je pro amatera práce na půl hodiny. Velmi jednoduché a účelné ,evidentně si to motání lana a následné tahání autem nebo bagrem nikdy neřešil. Propojoval se Stasis s Stettrem, dá se říct čistá práce.
Filip Závada: Já mám "katastrofickou" vizi, vzal bych AV 8, odmotal lano a namotal ho na buben a pak jen navíjel - počítal jsem to a dokonce i zkoušel, trvalo by to zhruba dvě hodiny to takto vylejt, bez sundávání deklů. Prostor na to u nás je, největší pakárna je tahat to těžký lano, tři-čtyři lidi maj bohatě co dělat. Další "mixoviny" v Hospodě.
štolfa V.: sice už jsme mimo ale :je to tak na nouzové vyprázdnění je to hydro jednoduší. Co se týká hadic máme tady tu samou možnost, firma s nonstop službou hadice vyrobí kdykoliv podle potřeby, ale není od věci je mít v rezervě
Lubossss: Lano jsem kolem bubnu nemotal u nás mají chlapi celoživotně na bubnu navařené 4 háčky z roksoru bagr mává krákorcem k sobě a od sebe a ty přehačuješ lano na další háček pakárna ale na každé stavbě nějaký bagr je a netrvá to tak dlouho a motali to bez otevřeného poklopu normálně přes koryto
štolfa V.: to není argument, my jsme u řetězáku háčky neměly , ale tahalo se to lanem s háčkem na konci , které se chytaly za kotvy na uchycení ozubeného kola na bubnu. Je to práce pro vrahy. Druhá možnost je spojení druhého mixu řetězama k sobě ale to jsem neviděl zase já
Filip Závada: A ani to nejde, to se zkoušelo. ten řetez spadnul. ono postavit ty auta tak přesně je vyloučený. Když ten beton bude řídkej tak s těma čtyčma roxorama to nevidim reálně, když je to prázdnější tak ten tekutej beton to otáčí zpátky ten buben..
Arktik:A od vyrobce ZTS nebo dnes uz VSS u domichavacu AM 369 je to konstruktyvne reseno tak ze se propoji prevodovky mixu kardanem od druheho domichavace a tak se mix vysype! Je to i v navodu na obsluhu, jako havarijni vysyp betonu. Aspon neco co si jeste pamatuju z doby kdy jsem jezdil domichavacem! lubossss:Jo je to pakarna kdyz to tahac metrovym lanem!
Rehuš PAvol: Zaujimavá debata a preto sa zapojím . Každeho mixaka je nočná mora ked nejde vytočiť beton s bubna . Mal som možnosť vidieť ako kvoli poruche zabetonovaly mix 9m3 C30/37 a potom ked po cca14dnoch MANika doviezli zo servisu tak to bol rachot . Uplne vyšramovanie vyčistenie bubna trvalo skoro mesiac , hotové galeje . Ja mám nachystané prepojovacie hadice a už som ich aj použil viac krát , preto som rád že ich mám.
Arktik: V dobe ked ja som jazdil z domiesavacom tak vtedy hydro domiesavace ani poriadne neboli. My sme mali v pozemnych stavbach jednu 706-ku hydromix co mal hydromotor pod prednym naraznikom, to ani nemohol do nejakeho terenu aby ten hydromotor co mu trcal z pod naraznika aby ho neutrhol, takze to bol mix na hovno, a tatry hydromix AM 169 tie sa par kuskov ukazalo v dajakom 89-om roku ku koncu.
A AM 369 co som mal a bral som ho novy priamo v ZTS Kosice takze mam od neho aj knizky tak tam je v navode na obsluhu aj nakres prepojenia prevodoviek kardanom z jedneho do druheho domiesavaca a nudzovy vysyp. V pokazenom mixe ma byt na nastavbe zaradeny neutral a pohonom ineho mixu sa beton vysype cez prepojenie kardanu.
Ono sranda bola taka, ze v dokumentacii sa o tom pisalo, ale nahradny kardan u nas v podniku nikto nevidel a to sme maly takych 70 domiesavacov ked nie viac.
Takze v pripade co sa asi najviac stavalo ze sa utrhla hriadel od spojky, tak na bubon v zadu sa navarili dve usi oproti sebe, dalo sa dlhe lano ktore sa omotalo okolo bubna v zadu jakje prsten na rolne, tak sa namotalo lano a nejakou tatrou sa par krat potiahlo a mix bol prazdny.
Inac na pastorku ktory taha retaz tak tam su zapustene otvory zo zavitom na namontovanie toho havarijneho kardanu.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Petersen: Jasný v přesunuté debatě se jistě probírá protop - není to náhodou debata o nádstavbě a jejím nouzovém vysypání Má rozhodně víc společného s tímto tématem, než s prototypem
A když si chceš na cokoliv stěžovat tak od toho jsou jiná témata: Adminovi a moderátorům, nebo se staň moderátorem a můžeš nám s tím pomoct, protože kdybych měl sledovat všechny chlívečky kde se co děje a pročítat všechny křivdy a sprostá slova, tak bych zdechl hlady, protože bych jen seděl zdarma u compu a to 24 hodin denně- dík za krasné hodnocení naší dobrovolné činnosti, že pro vzhled a kvalitu fora něco děláme vezmu si z toho příklad a asi se na vše vys... pardon vybodnu děkuju
A když si chceš na cokoliv stěžovat tak od toho jsou jiná témata: Adminovi a moderátorům, nebo se staň moderátorem a můžeš nám s tím pomoct, protože kdybych měl sledovat všechny chlívečky kde se co děje a pročítat všechny křivdy a sprostá slova, tak bych zdechl hlady, protože bych jen seděl zdarma u compu a to 24 hodin denně- dík za krasné hodnocení naší dobrovolné činnosti, že pro vzhled a kvalitu fora něco děláme vezmu si z toho příklad a asi se na vše vys... pardon vybodnu děkuju
Naposledy upravil(a) Leoš H dne pát led 27, 2012 9:31 am, celkem upraveno 1 x.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Leoš H
:bigups:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů