Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
zajímavé soupravy, taky by mě zajímalo jak moc to bude stabilní když je ruka na návěsu, přece jen když je namontovaná přímo na tahači může člověk šáhnou po každým větším klacku a ani se to nehne, a když je ruka na prdeli na šasi kolikrát se kroutí jako had celé auto... ale vypadá to moc luxusně ty auta
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv pro 22, 2011 7:06 am
- Bydliště: Skoranov
- Kontaktovat uživatele:
re
Jedná se o Epsilon M120Z 84 TI - Tiper.
HNJ na návěsu se občas montuje, ale většinou v provedení L.
Toto je dle přání zákazníka. Má spočítáno že na životnost jednoho návěsu a HNJ ma 2 auta.
Ohledně delších klacků - ty obstarávají klasické lesáky s návěsy.
Zatím nic neprasklo a snad ani nepraskne.
Jak se to chová ví provozovatel a řidiči.
HNJ na návěsu se občas montuje, ale většinou v provedení L.
Toto je dle přání zákazníka. Má spočítáno že na životnost jednoho návěsu a HNJ ma 2 auta.
Ohledně delších klacků - ty obstarávají klasické lesáky s návěsy.
Zatím nic neprasklo a snad ani nepraskne.
Jak se to chová ví provozovatel a řidiči.
Seruste mi sme mali tych navesov tusim 6 s toho jeden bol extra kratky 8m na 2x4m vyrezy 3 boli zo zadnou natacacou napravou plus 1 zdvihacia a 3 pevne s 2 zdvihacimi.Ruky 4x epsilon 100L96 a na 2 Loglift 96s vsetky mali posuv klanic az na ten jeden kratky.Vyhody co su po prazdnu sa tahac chova ako 6x4 kedze je zatazena tocna a zdvihnute napravy ale ked je nalozeny 3x4m vaha prechadza na zadok navesu a tym odlahcuje hnanu napravu ale zvykli sme davat zadnu klietku do polky hlavne v zime na blate ale aj ked prsalo tak to prehrablo na mokrom asfalte.
A toto je moje nove vozidlo aj v podstate nova robota v MK uz njesom.
A toto je moje nove vozidlo aj v podstate nova robota v MK uz njesom.
artur30
co sa tyka navesu tak nemali sme problemi s praskanim ci uz pod rukou alebo konkretne na navese.Mi sme davali poslednu napravu natacaciu kedze napravy boli posunute cca 70cm dozadu ako na beznom navese akurat tie prve navesy kde boli 2 zdvihacie napravy bez natacacej bol kus prehnuty ram dozadu ale samozrejme tym ze sa viac nakladalo na poslednu klietku.Inak aj pri nakladani ked spustis vankuse a kompletne zabrzdis celu supravu tak ta na tocni nenaklana nepretaca.Jedine co bolo minus tak ked si nakladal z kopca tak hydraulika mala problem posunut dozadu 2 hrany 4m buka gulatiny ale to bolo fakt mozno 1-2 za rok extrem.
To zalezi kade jazdis a ako jazdis mi sme chodili vacsinou nalozeny obe trasy max. prejazd 50km naprazdno samozrejme celkova od 42-50 t a spotreba bola od tych 40-44 /100km samozrejme aj s nakladanim a to sme jazdili kopce ako Donovali a Certovica ,Muran vsetko velke stupania na malej velkej 3. Bezrukace mali spotrebu tak kolo 33-38 a tie starsie euro3 aj 40/100km zalezalo na soferoch a odkial sa vozilo.
Popritom vaha bezrukaca 13,5-15ton prazdny a s rukou 16-17ton samozrejme podla tankovania.
Popritom vaha bezrukaca 13,5-15ton prazdny a s rukou 16-17ton samozrejme podla tankovania.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů