Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fojcek
Příspěvky: 770
Registrován: úte zář 23, 2008 9:27 pm
Bydliště: Třebíč

Příspěvek

Tak vo tom žádná, ale když chceš vozit dlouhej klacek, tak jsi se soupravou v pasti...
Není důležité za každou cenu pracovat, ale být u toho když se rozdává
stř led 21, 2015 8:16 pm

Tesy
Příspěvky: 82
Registrován: pon kvě 28, 2012 11:42 pm
Bydliště: kósek od Jihlavy

Příspěvek

zajímavé soupravy, taky by mě zajímalo jak moc to bude stabilní když je ruka na návěsu, přece jen když je namontovaná přímo na tahači může člověk šáhnou po každým větším klacku a ani se to nehne, a když je ruka na prdeli na šasi kolikrát se kroutí jako had celé auto... ale vypadá to moc luxusně ty auta :thumbud: :)
stř led 21, 2015 8:41 pm

mikicer
Příspěvky: 44
Registrován: čtv pro 22, 2011 7:06 am
Bydliště: Skoranov
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek

Jedná se o Epsilon M120Z 84 TI - Tiper.
HNJ na návěsu se občas montuje, ale většinou v provedení L.
Toto je dle přání zákazníka. Má spočítáno že na životnost jednoho návěsu a HNJ ma 2 auta.
Ohledně delších klacků - ty obstarávají klasické lesáky s návěsy.
Zatím nic neprasklo a snad ani nepraskne.
Jak se to chová ví provozovatel a řidiči.
čtv led 22, 2015 6:55 am

Uživatelský avatar
misiak
Příspěvky: 738
Registrován: pát dub 10, 2009 12:17 am
Bydliště: Banska Bystrica SK

Příspěvek

Seruste mi sme mali tych navesov tusim 6 s toho jeden bol extra kratky 8m na 2x4m vyrezy 3 boli zo zadnou natacacou napravou plus 1 zdvihacia a 3 pevne s 2 zdvihacimi.Ruky 4x epsilon 100L96 a na 2 Loglift 96s vsetky mali posuv klanic az na ten jeden kratky.Vyhody co su po prazdnu sa tahac chova ako 6x4 kedze je zatazena tocna a zdvihnute napravy ale ked je nalozeny 3x4m vaha prechadza na zadok navesu a tym odlahcuje hnanu napravu ale zvykli sme davat zadnu klietku do polky hlavne v zime na blate ale aj ked prsalo tak to prehrablo na mokrom asfalte.

Obrázek Obrázek

A toto je moje nove vozidlo aj v podstate nova robota v MK uz njesom.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
čtv led 22, 2015 9:45 pm

KUFI
Příspěvky: 237
Registrován: pon srp 02, 2010 1:26 pm
Bydliště: Kanál

Příspěvek

Na me zadny zakazy neplati..

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
sob led 24, 2015 12:10 am

KUFI
Příspěvky: 237
Registrován: pon srp 02, 2010 1:26 pm
Bydliště: Kanál

Příspěvek

Na ty modry slepice by to chtelo spoilery, scanie bez nich vypadaji jako psi boudy. 490HP je docela rarita, ja jsem snad jeste takovou scanii nepotkal
sob led 24, 2015 2:25 am

artur30
Příspěvky: 668
Registrován: čtv lis 26, 2009 8:38 pm
Bydliště: všade

misiak

Příspěvek

a praskalo to? nebo to bylo bez problémů
sob led 24, 2015 8:58 am

Uživatelský avatar
holbra
Příspěvky: 3059
Registrován: pon zář 14, 2009 3:33 pm
Bydliště: valašsko

Příspěvek

Kufi 490 koní je u tych nových typů normální motorizace :wink:
sob led 24, 2015 12:27 pm

sob led 24, 2015 1:57 pm

Uživatelský avatar
misiak
Příspěvky: 738
Registrován: pát dub 10, 2009 12:17 am
Bydliště: Banska Bystrica SK

artur30

Příspěvek

co sa tyka navesu tak nemali sme problemi s praskanim ci uz pod rukou alebo konkretne na navese.Mi sme davali poslednu napravu natacaciu kedze napravy boli posunute cca 70cm dozadu ako na beznom navese akurat tie prve navesy kde boli 2 zdvihacie napravy bez natacacej bol kus prehnuty ram dozadu ale samozrejme tym ze sa viac nakladalo na poslednu klietku.Inak aj pri nakladani ked spustis vankuse a kompletne zabrzdis celu supravu tak ta na tocni nenaklana nepretaca.Jedine co bolo minus tak ked si nakladal z kopca tak hydraulika mala problem posunut dozadu 2 hrany 4m buka gulatiny ale to bolo fakt mozno 1-2 za rok extrem.
sob led 24, 2015 6:15 pm

Uživatelský avatar
Fojcek
Příspěvky: 770
Registrován: úte zář 23, 2008 9:27 pm
Bydliště: Třebíč

Příspěvek

misiak: a jak vycházela spotřeba těch návěsů z rukou oproti bezrukáči?
Není důležité za každou cenu pracovat, ale být u toho když se rozdává
ned led 25, 2015 9:49 am

Uživatelský avatar
misiak
Příspěvky: 738
Registrován: pát dub 10, 2009 12:17 am
Bydliště: Banska Bystrica SK

Příspěvek

To zalezi kade jazdis a ako jazdis mi sme chodili vacsinou nalozeny obe trasy max. prejazd 50km naprazdno samozrejme celkova od 42-50 t a spotreba bola od tych 40-44 /100km samozrejme aj s nakladanim a to sme jazdili kopce ako Donovali a Certovica ,Muran vsetko velke stupania na malej velkej 3. Bezrukace mali spotrebu tak kolo 33-38 a tie starsie euro3 aj 40/100km zalezalo na soferoch a odkial sa vozilo.
Popritom vaha bezrukaca 13,5-15ton prazdny a s rukou 16-17ton samozrejme podla tankovania.
ned led 25, 2015 4:44 pm

dandys
Příspěvky: 324
Registrován: pon říj 16, 2006 7:28 pm
Bydliště: Bystřička

Příspěvek

Jeden šikula :wink:
Obrázek
stř led 28, 2015 7:54 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Misiak! Nestihol som ta cvaknut. Siel si v BB mostom cez Zvolensku cestu popri IBV - čku.
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
stř led 28, 2015 8:51 pm

Uživatelský avatar
misiak
Příspěvky: 738
Registrován: pát dub 10, 2009 12:17 am
Bydliště: Banska Bystrica SK

Příspěvek

ANo
čtv led 29, 2015 10:14 pm

Odpovědět

Zpět na „NÁSTAVBY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů