Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
na triosej vlek nalozis 12ti metrovky taky. Za me jednoznacne naves. Maji predek, lip se s nim couva a bejva na nich silnejsi ruka. U soupravy vidim jedinou vyhodu a sice ze kopiruje drahu auta, takze projedes ostrejsi zatacky nez s navesem. To odprahovani vleku a navazeni solo mi prijde spis na obtiz.
hehe s timhle priject do Plany https://youtu.be/crs6kJSmjC8
Když nemáš hodně vožení dlouhýho tak určitě soupravu,výhoda váhy je 2-3 tuny,vymotáš se líp jak s dlouhým návěsem,nepřevrací se to tolik a když tak padne vlek a ne celý auto,v takovýmhle počasí to vypřahneš a vyvezeš a to i když nekde zapadneš,to s návěsem je to o hodně komplikovanější,když máš pěkně postavený auto tak i couvneš líp jak s navěsem,a jestli máš na soupavě ruku 120-130 nebo na navěsu 150 tak 150 neni žadná výhra,a i se soupravou se dá couvat jako s návěsem.
to jo, ale musis vylezt na kozlik, zvednout napravu. Nez precouvam se soupravou 20m tak procouvam s navesem celej les. Couvani se soupravou chce podstatne vetsi cit a clovek co s ni nikdy nejezdil neucouva metr rovne, prvni tejden je to peklo, po mesici jakz takz. Ja se zezacatku otacel na krizovatce bezne 45 minut, spojka smrdela, ja celej spocenej a nervove na dne, zatimco hajnej nechapave koukal co to vyvadim
https://s30.postimg.org/dvjxayjv5/image.jpg
Prosím vkládej sem malé náhledy (thumbnail for forums) a ne celé fotky, zrušil jsem directlink na velkou fotku. Admin
Prosím vkládej sem malé náhledy (thumbnail for forums) a ne celé fotky, zrušil jsem directlink na velkou fotku. Admin
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Pasivně sledující člen tohoto fóra
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2fsJmhwv ... 5Az4Jr1kGx[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2fsJmhwv ... 5Az4Jr1kGx[/youtube]
Aj,tak koukám,že video už je tu.Jo Libavá to bylo kubíků...Jinak iveco má momentálně 37tis.km a zatim dobrý.Uvidíme až bude 300tis.km...Kdyby někoho zajímalo jak funguje automat v tomhle autě,tak z mýho pohledu naprostá bomba.V bahně nebo na sněhu přepnu do manuálu a řadim si sám pákou pod volantem.Při zapadnutí ve sněhu jsem to zkoušel rozhoupat a taky to šlo.Automat plynule zabírá podle toho jak se šlape na pedál.Dnešní automat.převodovky už jsou opravdu jinde než ty starý "uskákaný".Volvo údajně dává automat v základu a manuál je za příplatek.
to Tomwr
S tím automatem máš naprostou pravdu,byl jsem odpůrcem automatu a zarytě jsem tvrdil že fofrklacek je prostě top. No ale prostě pravda je taková, že co mám automat tak paráda. No mouchu to ale má, do lesa je lepší stavební převodovka s kterou se dá v pohodě rozjet naložený do kopca aniž by to psalo přetížení spojky. Bohužel každá sranda něco stojí a musíš si pořádně připlatit.
chlapi co by jste doporučili za značku auta jako lesovuz? momentalně máme v práci dvě tatry 815 ale pomaličku se obhližime po obměně. šef byl puvodně rozhodnuty opět pro tatru tzn. phoenixe ale jak se tak poptal chlapu co k nam na pilu navažeji dřevo tak to docela hanily že nic moc misto v kabině oproti cizincum a co se tyče jizdnich vlastnosti podvozku tak že to zas až tak takova pecka neni, že lip se jim třeba jezdi s novym volvem FMX. jen dodam že jedna o kratkou kabinu, kluci jsou denně doma.
Chceš si žit jako prase v žite??? Bud sviňe!!!
FMX nemá v kabině taky žádný místo. Co se týče podvozku, pecka to je. V terénu, na rozbitých silnicích bezkonkurenčně nejpohodlnější, na silnici srovnatelné se západem. Slabinou tohoto auta je motor. Mám 460 a je to lenoch. 510 se sice dodává, ale má omezený výkon na první 4 rychlosti, páč by to nevydržely poloosy, takže to je asi dost na hraně, nebo objednat podvozek s reduktorama, ale váha a cena stoupá.... Suma sumárum, kolem komína tatru, na dálkovou něco silnějšího
Naposledy upravil(a) Fojcek dne úte led 17, 2017 9:11 pm, celkem upraveno 1 x.
Není důležité za každou cenu pracovat, ale být u toho když se rozdává
Jezdil jsem s kde cim. Ted naposledy tatra Phoenix E6. Podvozek je bezkonkurenční. Kabina to ti muze byt asi jedno pokud v tom nechrapes. Co se týče spolehlivosti tak mouchy ma asi kazda znacka. U tatry je to prevodovka. Nedoreseny věcný problém. Levne je iveco. Draha je tatra a volvo.
Presne jak pise fojcek. ( Fojcku to vypada jakoby si chvalil fmx ale myslel jsi ohledne toho podvozku urcite tatru, ze? )
Presne jak pise fojcek. ( Fojcku to vypada jakoby si chvalil fmx ale myslel jsi ohledne toho podvozku urcite tatru, ze? )
Naposledy upravil(a) Alf.b dne úte led 17, 2017 9:49 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů