Stránka 1 z 1

Přestavba silo cisterny na klasickou cisternu

Napsal: čtv bře 24, 2011 8:47 pm
od Benďa
Zdravím fóráky, měl bych takový dotaz. Provozujeme dvě T-815-T1 cisterny,hanlivě hovnocucy a naskytla se nám práce vozit na nich nějaká kapalná hnojiva. Jedná se mi o to že je to fůra kilometrů a navíc s přespáním- nevychází na kolečka. Tak jsem se chtěl zeptat. Máme možnost koupit starší zachovalou silo cisternu (kompresor, vozilo to cement,se spací kabinou) čiže zda je možné popřípadě co by to obnášelo překopat ji na převážení kapalin. Nejedná se o ADR. Tatra na větší vzdálenost= neekonomický provoz. Opotřebení pneu, spotřeba, menší tonáž oproti plánovanému stroji,nutnost hledání noclehu atd.
Zajímá mě jestli by stačilo překopat kompresor za vývěvu (jestli je to nutné), navařit vlnolamy, dodělat odvzdušnění atd, popřípadě co ještě by bylo třeba poladit.

Napsal: ned říj 02, 2011 10:20 pm
od lubossss
Tome ne každá bečka co se může tlakovat se může plnit podtlakem jako fékály to si zjisti ať se ti to silo nescucne ale přece lze to silo naplnit čerpadlem které je mezi zásobníkem odkud bereš a silem když jsem v mlíkařské hliníkové bečce za komančů vozil sirup vozil jem si čerpadlo na 380V sebou ono mělo vstup i výstup se stejnou rychlospojkou jen se o 180st. otočilo a buď jsem sál nebo tlačil každý problém má víc řešení u plnění podtlakem se blbě určuje kolik máš načerpáno :D :( :D :( :D

Napsal: ned říj 02, 2011 10:25 pm
od lubossss
ty vlnolamy mají opodstatnění pokud vozíš poloprázdnou bečku pokud je úplně plná nemá se co přelévet a houpat celým autem pak je nepotřebuješ spočítej kubíky sila krát měrná hmotnost hnojiva a uvidíš jaká ti vyjde užitečná hmotnost :D :D :D