Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Převodovku řízení jsem vyndal a díky zkušenostem to byla celkem snadná práce. Dám tam jinou převodovku a tuhle vyndanou později přetěsním.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Pěkně pokračuješ,paráda.
To stahování kulového čepu řetězem a heverem je zajímavé,to se ti nezvrtne do boku?
Já používám klasický stahovák na nákladní auta jde to tím dobře:
To stahování kulového čepu řetězem a heverem je zajímavé,to se ti nezvrtne do boku?
Já používám klasický stahovák na nákladní auta jde to tím dobře:
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Občas to musím z boku vypodložit dřevem aby se to nenaklopilo, ale jinak to jde a používám to od roku 2012, ale jen na tento čep. Taky si budu muset pořídít ten ruční stahovák který je univerzální.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: IFA
Odporucam skuknut celé. Krasna historia,vedeli ste ,ze ifa motory boli prve ktore skusali common rail,alebo ze napravy boli pomocou dynamitu testovane alebo ze z ddr casov zostala byt vyrabana iba multicara?
https://youtu.be/7caPBiKYi-k
https://youtu.be/7caPBiKYi-k
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: IFA
Kolego Poulm - ty fotky od tebe s vozy IFA jsou super.
Mě se líbí tyto fotky z doby minulé,ty moderní auta nemají žádnou duši. Zní to asi jako hloupost ale mě ty moderní trucky nějak netáhnou. To sleduji zdejší vlákno a tady kolegu Jirku jak ladí k dokonalosti svoji IFU. Přeci jen to musí být náročné udržovat takové skvosty v provozu. Smekam klobouk.
O pár stránek zpět mě překvapila fotka Ify na poli jak 3x vleky. To se dříve takto dělalo běžně?
Mě se líbí tyto fotky z doby minulé,ty moderní auta nemají žádnou duši. Zní to asi jako hloupost ale mě ty moderní trucky nějak netáhnou. To sleduji zdejší vlákno a tady kolegu Jirku jak ladí k dokonalosti svoji IFU. Přeci jen to musí být náročné udržovat takové skvosty v provozu. Smekam klobouk.
O pár stránek zpět mě překvapila fotka Ify na poli jak 3x vleky. To se dříve takto dělalo běžně?
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ano s dvěma i více vleky se dříve jezdilo běžně, protože bylo málo tažných aut. Tak se využívalo co bylo na maximum. Zejména na rovinatých oblastech to bylo běžný. Jen couvání zvládnul pouze super řidič, dnes by to asi nikdo nezvládnul.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Ano,dřív se běžně jezdívalo se dvěma vleky jak za traktory tak nákladními auty, nebylo zvláštní vídávat i Tatry či Liazky se dvěma vleky. Bohužel dnes je to téměř smrtelný hřích a pomáhači to neumí strávit. Mám doma dva v podstatě již historické automobilové přívěsy PzS-50A z roku 68 a 63 a oba mají origo továrně zapsané v TP zadní závěsy pro připojení dalšího přívěsu, taktéž to měly i traktorové z té doby. V pozdějších letech to přestali dělat, asi bylo potřeba zaměstnat více lidí
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Dneska jsem opravil vzduchové ventily, některé funkce byly problematické. Ale oprava se zdařila díky náhradním dílů z vymontovaných ventilů a svět je zase v pořádku .
Volvo FL 614.
Re: IFA
K čemu je tam tolik ventilů? To je vše po to ovládání navijáku?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
To jsou ventily 1x uzávěrka zadního a mezinápravováho diferáku, 1x uzávěrka předního diferáku, 1x řazení pohonu navijáku vpřevodovce a 2x řazení směru otáčení navijáku.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Dneska jsem jel do Německa pro nový hlavní spojkový válec a tak jsem ho vzal radši dvakrát a dále jsem vzal hlavní brzdový a spojkový válec pro Mulicáru M22. Taky jsem přivezl několik stovek kadmiovaných inmusů a matek M8 ESKA. Pro renovaci je to třeba, protože najít toto zlatě kadmiovaný u nás dnes je zcela nemožný.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: IFA
Jirko - slo by doviezt nejake sroby a matky?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů