Stránka 1 z 11
URAL
Napsal: stř bře 15, 2006 8:47 am
od BUMBÁC
Diskuse o náklaďácích sovětské výroby se značkou URAL
Re: URAL
Napsal: stř bře 15, 2006 9:11 am
od david
BUMBÁC píše:Diskuse o náklaďácích sovětské výroby se značkou URAL
Fakt nechápu co má znamenat tento příspěvek. Tak buď mám k tématu co říct, nebo ho nezakládám, ne? Jako omluvte mě, jsem dneska nějakej podrážděnej...
Ale nebudu zakládat nové téma...když nemám co říct, ne?
Re: URAL
Napsal: stř bře 15, 2006 9:31 am
od BUMBÁC
david píše:BUMBÁC píše:Diskuse o náklaďácích sovětské výroby se značkou URAL
Fakt nechápu co má znamenat tento příspěvek. Tak buď mám k tématu co říct, nebo ho nezakládám, ne? Jako omluvte mě, jsem dneska nějakej podrážděnej...
Ale nebudu zakládat nové téma...když nemám co říct, ne?
Ale já mam co říct
Tak promiň že žiju
Re: URAL
Napsal: stř bře 15, 2006 9:33 am
od david
BUMBÁC píše:david píše:BUMBÁC píše:Diskuse o náklaďácích sovětské výroby se značkou URAL
Fakt nechápu co má znamenat tento příspěvek. Tak buď mám k tématu co říct, nebo ho nezakládám, ne? Jako omluvte mě, jsem dneska nějakej podrážděnej...
Ale nebudu zakládat nové téma...když nemám co říct, ne?
Ale já mam co říct
Tak promiň že žiju
Tak sem něco napiš...
Napsal: stř bře 15, 2006 9:59 am
od BUMBÁC
URAL 375=střední nákladní teréní automobil. Technické údaje:Nosnost:5000Kg , pohotovostní hmotnost:8400Kg , Délka:7,35m , Šířka:2,69m , Výška:2,98 (s plachtou) , Rozvor:3,5+1,4m , Pohon:6x6 , Motor:ZIL 375 , Počet válců:8doV , Výkon:129 kW , Chlazení:Kapalinové , Spojka:suchá,dvojkotoučová , Převodovka:mechanická 5+1 , Nápravy:tuhé , Kabina:celokovová,trojmístná , Pal.nádrž:300+90l , Max.rychlost:75 km/h
Napsal: stř bře 15, 2006 3:15 pm
od -zs-
A takhle nějak to vypadá...
Napsal: stř bře 15, 2006 3:23 pm
od david
Jo...tak já tyhle auta znám z trucktrialu...to má nějakej rakušák, ne? Aussinger? -zs- určitě bude mít fotku, co?;-)
Napsal: stř bře 15, 2006 3:51 pm
od -zs-
david píše:Jo...tak já tyhle auta znám z trucktrialu...to má nějakej rakušák, ne? Aussinger? -zs- určitě bude mít fotku, co?;-)
Svojí ne, na žádnym podniku Evropskýho trialu jsem nebyl
. Leda pátrat po netu
Třeba tady:
Konkrétně tady:
Kód: Vybrat vše
http://www.trucktrial.info/2005/smolnepece/photos/photo_87.html
nebo:
Kód: Vybrat vše
http://www.trucktrial.info/2005/kamsdorf/photos/photo_143.html
Napsal: pon bře 20, 2006 2:48 pm
od Martin-Happy
No mě by spíš zajímala fotka žigula TAI-ky
Vyráběl taky Ural jiný typy?
Napsal: pon bře 20, 2006 5:24 pm
od petersen
fotogalerie nákladních vozidel URAL
naleznete tam zajmavé kousky
http://www.tduralaz.ru/gallery.php
Napsal: pon bře 20, 2006 5:30 pm
od rummi
Tak se mě zdá že toje předělaná kabina z Iveca turbostára
Napsal: pon bře 20, 2006 5:33 pm
od rummi
Tak to je stroj
málam jim nezbylo míssto na korbu.
Napsal: pon bře 20, 2006 5:40 pm
od petersen
rummi máš pravdu používají boudy od Iveca Turbostar a ten čumák tak troch kreace na Jamal , nebo že by Jamal na tohle
Napsal: pon bře 20, 2006 5:42 pm
od -zs-
Martin-Happy píše:No mě by spíš zajímala fotka žigula TAI-ky
Vyráběl taky Ural jiný typy?
Máš jí mít, ale je to jakási zbastlenina z normální 2101 kterou přestkříkaly do VB kombinace a nalepily nápis TAI z černý fólie. SPZ PSH 08 29 to jenom doplňuje.
Napsal: pon bře 20, 2006 5:47 pm
od petersen
Ale TAI-ka (vojenská policie) za komančů měla tuto barevnou kombinaci