Stránka 2 z 5

Napsal: ned srp 26, 2007 4:15 pm
od Honza.S
Bucegi, který mi nabízeli poláci:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: čtv srp 30, 2007 11:21 pm
od Honza.S
Několik je ještě ve skladech rumunské armády.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: sob zář 01, 2007 2:49 pm
od Honza.S
Další železniční Bucegi.

Obrázek

Obrázek

Napsal: úte zář 04, 2007 1:15 pm
od w50l
Někde jsem slyšel, že to mělo motor z nějaké ameriky, tuší chevrolet nebo něco podobného. Známý s tím kdysi jel a že vevnitř tichoučký.

Napsal: čtv zář 06, 2007 11:02 pm
od Honza.S
Vychází to původně z ameriky ale je to holt porumunštěný.

Napsal: pát zář 07, 2007 1:34 pm
od gretzky
Mám pocit, že to byl Ford

Napsal: sob zář 15, 2007 12:43 pm
od Juraj
Obrázek

Napsal: sob zář 22, 2007 8:59 pm
od Honza.S
Obrázek

Napsal: pát pro 21, 2007 1:42 pm
od cuisine
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: úte úno 12, 2008 11:38 pm
od Sysel
chomyz píše:Prý to bylo extrémně nespolehlivé a ten benzinový motor dnes také není ideální....
Von ten motor nebyl ideální už ani tenkrát. Žralo to prý opravdu nekultůrně :D

Jedno Carpati bylo u Olomouce a přestěhovalo se ke sběrateli Tater k nám na na jih Čech.

Obrázek Obrázek

Napsal: stř úno 13, 2008 9:03 am
od Stryko
Kdyř dělal můj dědeček gatážmistra tak je prý měli a údajně ten motor mnoho nevydržel a byla na něm nějaká oparava. děda tvrdil že když dělali ten motor tak prý stočil sáhl pro jednojaký materiál a udělali motor. Nicméně to byl prý motor výkoný jen ta potuchovost no a spotřebu neznám.

Napsal: čtv úno 14, 2008 1:34 pm
od Honza.S
To je jako u Ara , u těch starejch prosakoval blok z litiny, protože byla porézní. Jinak, kdyby se někde ten motor z Bůčků válel tak na ND bych jej potřeboval.

Napsal: úte úno 19, 2008 6:24 pm
od vencaZE
Když jsem byl malý,tak jsme měli jedno Bučegi doma,pak z něj táta udělal včelín.To bylo tak v letech 80-85.Ten včelín s rámem Bučegi dodnes stojí,nápravy jsou ale jiný..

Napsal: úte úno 19, 2008 7:19 pm
od vencaZE
Sysel píše:
chomyz píše:Prý to bylo extrémně nespolehlivé a ten benzinový motor dnes také není ideální....
Von ten motor nebyl ideální už ani tenkrát. Žralo to prý opravdu nekultůrně :D

Jedno Carpati bylo u Olomouce a přestěhovalo se ke sběrateli Tater k nám na na jih Čech.
Když vidím ty fotky,tak plechový profil zadniho blatníku poznávám důvěrně z našeho včelínu a haupna se nám válela taky dlouho doma.Možná bych ještě vyhrabal matky kol,který sice nepoznám,ale nejaký zvláštní jsem dřív přehazoval semtam,jako že se budou někdy hodit... :wink:

převodovka

Napsal: ned bře 16, 2008 10:00 am
od 8207
Ahoj, mám převodovku ve svém traktůrku, a zlobí mě 4. V tahu drží, jak se motor odlehčí tak vyskočí. Nemáte někdo něco o těch převodovkách. Cokoli. Dík