Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Můj ty joudo, kdo takové auto objednával? občas se divím, co jde nakonfigurovat... my hodně koukáme po tříosých tahačích, ale pořád narážíme na jeden problém - malý výkon (většinou kolem 400-420koní) a abnormálně vysoká cena, jediná možnost je asi si zajet pro ojetinu do holandska....
Stejně tak třeba CS Cargo nakoupilo Achšroty tandemy s tříosýma vlekama na pivo, tuším 440koní a diví se že s 48 tunama mají spotřebu 50-55l na 100km....
Stejně tak třeba CS Cargo nakoupilo Achšroty tandemy s tříosýma vlekama na pivo, tuším 440koní a diví se že s 48 tunama mají spotřebu 50-55l na 100km....
Auto jsem objednával já, a roční průměrná spotřeba je cca. 42 L/100 km, je pravda, že s přívěsem jezdí asi z 70%, jinak sólo, a v soupravě je tak 50 až 60% vytížený (skoro bez zpáteček), takže tak špatný to zas není No na vysočinu to auto opravdu není, ale u nás těch velkých kopců moc není. Jenom taková zajímavost na závěr, řada MAN F90 typ 19.422 - výkon 420 koní a krouťák cca. 1730 Nm, MAN F2000 19.403 - výkon 400 koní a krouťák 1730 Nm a MAN TGA 350 - výkon 350 koní a krouťák 1750 Nm, no a nový MAN TGS 35.360 EURO 5, který bude tahat pevný návěs má 1800 Nm, což skoro odpovídá TGA 410 (krouťák 1850 Nm). To jen pro vysvětlenou, že maximální výkon, který je dostupný někde kolem 2000 ot/m není moc směrodatný
Jinak to TGA 350, ale v 6x2 a 40-ti tunami celkové, natřelo v Polsku na dálnici do kopce Renault Premium 420 dCi (E3, starý Common Rail, krouťák asi 1870 Nm?).
Poslední poznámka do TGS jde dát i motor 320 koní - 1600 Nm, a to dokonce i do 8x8 s celkovou 41 tun ..., tak to by asi opravdu už asi nejelo
Jinak to TGA 350, ale v 6x2 a 40-ti tunami celkové, natřelo v Polsku na dálnici do kopce Renault Premium 420 dCi (E3, starý Common Rail, krouťák asi 1870 Nm?).
Poslední poznámka do TGS jde dát i motor 320 koní - 1600 Nm, a to dokonce i do 8x8 s celkovou 41 tun ..., tak to by asi opravdu už asi nejelo
Tatra + MAN = Superstroj!
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
S tím výkonem, přesně tak. Teď brigádně zaskakuju na M-B Akšrot 2535 6x2 s hydraulickou rukou a to auto nepodává přesvětšivé výkony ani prázdné... Na 48 tun celkové si myslím, že výkonem 500 a víc koní rozhodně nikdo nic nezkazí.
safky: motor 420dCi jede mnohem hůř, než F2000 403. Z vlastní zkušenosti.
safky: motor 420dCi jede mnohem hůř, než F2000 403. Z vlastní zkušenosti.
BES - běs
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Je tam jen tachograf, nebo je tam i počítadlo motohodin, to by možná lépe určilo faktické opotřebení auta. Např. MAN udává u dálkového provozu 1 mth = 50 km, Tatra ve smíšeném 1 mth = 33 km a u nás na lomu 1 mth = 10 km, ramenové nosiče kontejnerů v areálu železáren cca. 1 mth = 15 km.
Tatra + MAN = Superstroj!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů