Kamaz, Ifa, Roman a další jiní "exoti"

Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

Odpovědět
Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No my taháme soupravu MAN TGA 6x4 s 3-osým Panavem, celková 48 tun a je tam 350 koní, řidič si zvyknul a neremcá :D
Tatra + MAN = Superstroj!
úte kvě 31, 2011 9:55 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Můj ty joudo, kdo takové auto objednával? občas se divím, co jde nakonfigurovat... my hodně koukáme po tříosých tahačích, ale pořád narážíme na jeden problém - malý výkon (většinou kolem 400-420koní) a abnormálně vysoká cena, jediná možnost je asi si zajet pro ojetinu do holandska....

Stejně tak třeba CS Cargo nakoupilo Achšroty tandemy s tříosýma vlekama na pivo, tuším 440koní a diví se že s 48 tunama mají spotřebu 50-55l na 100km....
úte kvě 31, 2011 10:18 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Auto jsem objednával já, a roční průměrná spotřeba je cca. 42 L/100 km, je pravda, že s přívěsem jezdí asi z 70%, jinak sólo, a v soupravě je tak 50 až 60% vytížený (skoro bez zpáteček), takže tak špatný to zas není :idea: No na vysočinu to auto opravdu není, ale u nás těch velkých kopců moc není. Jenom taková zajímavost na závěr, řada MAN F90 typ 19.422 - výkon 420 koní a krouťák cca. 1730 Nm, MAN F2000 19.403 - výkon 400 koní a krouťák 1730 Nm a MAN TGA 350 - výkon 350 koní a krouťák 1750 Nm, no a nový MAN TGS 35.360 EURO 5, který bude tahat pevný návěs má 1800 Nm, což skoro odpovídá TGA 410 (krouťák 1850 Nm). To jen pro vysvětlenou, že maximální výkon, který je dostupný někde kolem 2000 ot/m není moc směrodatný :!:
Jinak to TGA 350, ale v 6x2 a 40-ti tunami celkové, natřelo v Polsku na dálnici do kopce Renault Premium 420 dCi (E3, starý Common Rail, krouťák asi 1870 Nm?).
Poslední poznámka do TGS jde dát i motor 320 koní - 1600 Nm, a to dokonce i do 8x8 s celkovou 41 tun ..., tak to by asi opravdu už asi nejelo :(
Tatra + MAN = Superstroj!
úte kvě 31, 2011 10:35 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

S tím výkonem, přesně tak. Teď brigádně zaskakuju na M-B Akšrot 2535 6x2 s hydraulickou rukou a to auto nepodává přesvětšivé výkony ani prázdné... Na 48 tun celkové si myslím, že výkonem 500 a víc koní rozhodně nikdo nic nezkazí.

safky: motor 420dCi jede mnohem hůř, než F2000 403. Z vlastní zkušenosti.
BES - běs
úte kvě 31, 2011 10:36 pm

fany 3
Příspěvky: 700
Registrován: sob říj 09, 2010 10:52 pm
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek

Dlouho tu nebyly žádný fotky tak něco málo něž mi došla baterka ve fotáku,trošku je tady vidět vyrovnání bočního náklonu 8)
Obrázek Obrázek Obrázek
stř čer 01, 2011 9:45 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No musím uznat, že "macek" to je pěknej :D Můžeš jenom napsat, který je to rok výroby a kolik to má najeto, vypadá zachovale.
Tatra + MAN = Superstroj!
stř čer 01, 2011 9:50 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

jen taková otázečka, to vyrovnání je nějak automatické (pozná to samo rovinu) a nebo si to řidič ovládá sám ?
stř čer 01, 2011 10:04 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

U Manu to bylo plně manuální, řidič to musel odhadnout a pak zablokovat pérování, ale i MAN s hydropneumatickým odpružením se jednou převrátil. :(
Tatra + MAN = Superstroj!
stř čer 01, 2011 10:12 pm

fany 3
Příspěvky: 700
Registrován: sob říj 09, 2010 10:52 pm
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek

Je to rok 98 najeto 760tis. mam ho přes dva roky takže stále ladím k obrazu svému,když jsme ho přivezli tak vypadal hůř,ještě ho čeká nový lak na korbě,až nebude tolik práce jenže to se nejak stále nedaří(práce moc) :wink:Vyrovnávání je automatický podržíš čudlík a samo to najde rovinu.
stř čer 01, 2011 10:12 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No na terénní sklápěčku to je pěkná porce kilometrů. Naše lomová auta, jsou tak po 200.000 km a 20.000 mth skoro po smrti (potřebují větší opravu). No ale v Holandsku je to samá rovina, tam to asi moc netrpělo provozem.
Tatra + MAN = Superstroj!
stř čer 01, 2011 10:16 pm

fany 3
Příspěvky: 700
Registrován: sob říj 09, 2010 10:52 pm
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek

Ted to má akorát 10tis. km po GO motoru,už jsme museli protože to bralo olej přes jeden válec a to už dost brutálně 5l na 700km ale s tím už se to přivezlo.
stř čer 01, 2011 10:23 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Je tam jen tachograf, nebo je tam i počítadlo motohodin, to by možná lépe určilo faktické opotřebení auta. Např. MAN udává u dálkového provozu 1 mth = 50 km, Tatra ve smíšeném 1 mth = 33 km a u nás na lomu 1 mth = 10 km, ramenové nosiče kontejnerů v areálu železáren cca. 1 mth = 15 km.
Tatra + MAN = Superstroj!
stř čer 01, 2011 10:31 pm

fany 3
Příspěvky: 700
Registrován: sob říj 09, 2010 10:52 pm
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek

Jo je tam i počitadlo mth. ale je na blbym místě u spolujezdce pod nohama,popravdě vlastně ani nevim jestli funguje,zítra zjistim.
stř čer 01, 2011 10:40 pm

fany 3
Příspěvky: 700
Registrován: sob říj 09, 2010 10:52 pm
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek

Je to tady třeba trošku oživit tak zase něco,musim nafotit i jiný GINAFY at tu neni jenom moje auto.
ObrázekObrázek
pát čer 03, 2011 6:49 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kouknul jsi prosím na to počítadlo motohodin? Dotaz k hydraulický střeše, je to spolehlivý, nekazí se to?
Tatra + MAN = Superstroj!
pát čer 03, 2011 6:58 pm

Odpovědět

Zpět na „OSTATNÍ ZNAČKY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů