Stránka 13 z 17

Napsal: sob črc 23, 2011 2:25 pm
od mirazapletal
Popravdě já moc nechápu, jak se to může vůbec vyplatit i v tom holandsku.... A při těhle cenách se ani nedivím, že DAF vidí potenciál i v Tatře, protože to je co do terénnosti tak jediný konkurent.... A za poloviční ceny.

Napsal: sob črc 23, 2011 5:47 pm
od Safky
No v Holandsku asi nejezdí za 800,- Kč za hod :wink: No v tom Holandsku jsou zvyklí na sóla, která ujedou něco v písku (všude mají skoro písek), takže optimum 8x8, které může mít celkovou 37 tun (odhadem užitečná 19 tun), cena 130.000,- EUR bez DPH?, tak to smysl asi má (Ginaf 10x8 za 237 tis. EUR), užitečná hmotnost je vyšší skoro o 50%, cena o 80%, ale řidič jen jeden, je tam úspora v naftě, pneu, mýtu, povinném ručení, silniční dani, ... No kdyby to nemělo smysl, tak by asi Ginaf s Terbergem už dávno neexistovali, když asi 95% produkce prodávají v Holandsku, ne :wink:

Napsal: stř srp 03, 2011 9:40 pm
od Hroch.R420
Ale musím říct že zavírání korby maj vymáklý,to když mi fany ukazoval,to jsem šel do kolen.

Napsal: úte srp 09, 2011 5:16 pm
od T613
Jak se staví GINAF 10x6 během dvou minut
http://youtu.be/ffKITvEiNkE

Napsal: ned lis 06, 2011 4:15 pm
od fany 3
http://www.youtube.com/watch?v=YoEx548q1JY
Tohle je už pořádnej dělník :wink:

Napsal: sob pro 24, 2011 12:45 pm
od Safky
Tak vypadá, že GINAF snad přežije, koupili ho Čiňani ...
http://www.ginaf.nl/index.php?id=48&tx_ ... 2b3e1217f4

Napsal: úte led 03, 2012 6:05 pm
od fany 3
Přidám sem jednu stonožku :lol: docela rád bych to vyzkoušel(foto je vypůjčené):wink:
Obrázek

Napsal: čtv bře 22, 2012 10:02 pm
od fany 3
jedna ze dneška :wink:
Obrázek

Napsal: úte dub 17, 2012 7:49 pm
od Filip Závada
Já to popletl s tím Terbergem, tím autem s reduktory vpředu je Ginaf.. Byl by někdo kdo to zná ochotný se podívat na Mobile.de, je tam mix Ginaf, jediný, modrobílý..

Napsal: úte dub 17, 2012 8:46 pm
od Safky
to Filip Závada:
To Tě bohužel musím zklamat, modrobílý r.v. 12/1997, najeto 350.000 km, Ginaf M-4243 S, tak z označení typu 4243 plyne, že to má celkem 4 nápravy, z toho 2 poslední poháněné, v NL povolená celková na silnici 43 t, poslední tuhá poháněná náprava nuceně hydraulicky natáčecí. Nápravy vypadají jako poháněné, ale vevnitř budou duté, jsou myslím od Finského SISU. Je to stejná finta jako používá MAN u 8x6, taky má přední náprava "redukci" v kolech, ale je prázdná, musíš kouknout pod auto, a podívat se, že tam nejde kardan. V EU sehnat mix s pohonem 6x6, 8x6 nebo 8x8 bude nadlidský, podle mě neřešitelný úkol. Tam takovou konfiguraci nepotřebují, bohužel.

Napsal: úte dub 17, 2012 10:54 pm
od Filip Závada
No jo, všechno pumpou kde je tohle. http://youtu.be/paL6ncuTLeM

Napsal: ned dub 22, 2012 10:40 am
od fany 3

Napsal: úte zář 11, 2012 10:18 pm
od fany 3

Napsal: stř zář 12, 2012 8:33 pm
od Safky
to fany 3:
Co se stalo, není práce nebo došly povolení pro nadrozměr???

Napsal: stř zář 12, 2012 10:02 pm
od fany 3
práce je :hvizd: