Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon úno 05, 2007 10:13 pm
- Bydliště: Košice
Jojo, vypadá moc dobře a je takřka v původním stavu - a už je můjmc.cvok píše:tenhle se dnes objevil na i-veteran.cz vypadá pěkně,co?
Na mne nemusíte křičet, stačí mi to říct desetkrát.. .
Policejní historická společnost
http://www.phsos.cz
Policejní historická společnost
http://www.phsos.cz
Tady su dneska poprvé asi po půl roce, nějak mi nezbývá čas...mc.cvok píše: Fakt jsi ho koupil????A věděls o něm,nebo jsem Ti pomohl???Jinak se mi taky líbilje dobře že neskončil ve šrotu,tak gratuluju k takovýmu kaufu
Takže jsem o něm věděl, jako první jsem řekl, že mám vážný zájem a dohodli jsme se
Byla by ho obrovská škoda, považoval jsem ho vždy za asi nejkrásnější auto, který kdy u VB v modrobílém jezdilo a v duchu jsem skučel, že asi žádný nepřežilo - a ejhle přežilo
http://medved.bejk.cz/robur-anton.jpg
http://medved.bejk.cz/Robur_VB4.jpg
http://medved.bejk.cz/Robur_VB5.jpg
Na mne nemusíte křičet, stačí mi to říct desetkrát.. .
Policejní historická společnost
http://www.phsos.cz
Policejní historická společnost
http://www.phsos.cz
převodové poměry
Robur LO 2500 měl dle udržovací příručky z r.1961 tyto převodové poměry:
1. 7,62 : 1
2. 4,6 : 1
3. 2,79 : 1
4. 1,62 : 1
5. 1 : 1
zpát. 7,06 : 1
a rozvodovka redukční poměr 5,17 : 1
1. 7,62 : 1
2. 4,6 : 1
3. 2,79 : 1
4. 1,62 : 1
5. 1 : 1
zpát. 7,06 : 1
a rozvodovka redukční poměr 5,17 : 1
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů