Napsal: pon lis 15, 2010 12:30 am
Zdravím vespolek, tak bych se rád přihlásil do Robur klubu. Minulou neděli jsme jednoho fešáka dovezli od kolegů hasičů z Bezděkova až knám do Dolan u Olomouce , krásně šlapal celých 180 kilometrů po vlastní ose. Byla to láska na první svezení, , po zhruba 80 kilometrech
sme se s kolegou vystřídali v řízení a od té doby sme se zkoro začli hádat, kdo při dalším zastavení zase usedne za volant
Te´d vám ještě dlužím pár technických udajů. Jedná se o typ ROBUR LO 3000 Fr 3 M/Mz rok , karoserie uzavřená skříňová víceůčelová,
11 míst k sezení , rok výroby 1976, v roce 1981 přestavba na speciální hasičské vozidlo se zvláštním výstražným zařízením.
Do roku 1988 jezdil v Tesle Pardubice, od nichž to koupila obec Bezděkov , no a ti si loni pořídili hasičskou Avii a od nich sme to koupili pro naše SDH. Našel sem to asi před 2 měsíci na jejich obecních stránkách , že je záměr obce to prodat, poslali sme nabídku a byili jediní zájemci.
Už máme za sebou Evidenční kontrolu (350,-) a uspěšně sme dokončili převod (800,-) na naše SDH. Na středu sem si už domluvil rande s veteránklubem, aby nám Roburka omrkli a poradili co všechno budem muset ještě doladit, aby sme prošli klubovou atestací a mohli uplatnit slevu na historické vozidlo. Pojistku kterou sem k převodu musel uzavřít, tak nejlevnější verze vyšla na 7000,- po atestaci by to bylo jen 1200,- to protože jsme organizace, pokud by to bylo na fyzickou osobu, tak by to bylo dokonce jen polovina, tak že zhruba 600,- .
Klubová atestace vby měla vyjít podle předběžných informací na cca 6000,- a potom už jen roční klubové poplatky.
Další variantu co jsme zvažovali , bylo na zimu vyřazovat vozidlo z registru tak by sme se dostali na polovinu pojištění, ale ještě sem
nezjišťoval kolik by byli poplatky za přihlášení/odhlášení.
Ke spotřebě bych dodal že uváděných 19,3 litru myslím že je realných, na přesun jsme načepovali 40 litrů benzínu a přesun 180km + evidenčka 15km sme ujeli a ještě něco v nadrži zbývá.
Do budoucna s máme v plánu s Roburkem jezdit v rámci našeho okresu, ale pokud to čas dovolí tak se nebudem bránit ani nějakému
tomu srazu ať už hasičkých vozidel, nebo třeba aut východního bloku.
V nejbližší době se pokusím přidat i fotky, naopak bych uvítal, pokud někdo vlastníte dílemskou příručku, katalog dílů, nebo jiné příručky
k tomuto vozidlu. V týdnu jsem sehnal 16 stránkový prospekt s nabýdkou vozidel Robur LO 3000 z roku 1974 kde je nabízeno 11 verzí vozidla, od valníku, přes skříňové verze, víceučelová, nástavby, autobus a ž po otočný žebřík.
Nebráním se žádným dotazům, a rád uvítám vaše zkušenosti
S pozdravem ,,Roburům zdar ,, se pro dnešek loučím Jarek
sme se s kolegou vystřídali v řízení a od té doby sme se zkoro začli hádat, kdo při dalším zastavení zase usedne za volant
Te´d vám ještě dlužím pár technických udajů. Jedná se o typ ROBUR LO 3000 Fr 3 M/Mz rok , karoserie uzavřená skříňová víceůčelová,
11 míst k sezení , rok výroby 1976, v roce 1981 přestavba na speciální hasičské vozidlo se zvláštním výstražným zařízením.
Do roku 1988 jezdil v Tesle Pardubice, od nichž to koupila obec Bezděkov , no a ti si loni pořídili hasičskou Avii a od nich sme to koupili pro naše SDH. Našel sem to asi před 2 měsíci na jejich obecních stránkách , že je záměr obce to prodat, poslali sme nabídku a byili jediní zájemci.
Už máme za sebou Evidenční kontrolu (350,-) a uspěšně sme dokončili převod (800,-) na naše SDH. Na středu sem si už domluvil rande s veteránklubem, aby nám Roburka omrkli a poradili co všechno budem muset ještě doladit, aby sme prošli klubovou atestací a mohli uplatnit slevu na historické vozidlo. Pojistku kterou sem k převodu musel uzavřít, tak nejlevnější verze vyšla na 7000,- po atestaci by to bylo jen 1200,- to protože jsme organizace, pokud by to bylo na fyzickou osobu, tak by to bylo dokonce jen polovina, tak že zhruba 600,- .
Klubová atestace vby měla vyjít podle předběžných informací na cca 6000,- a potom už jen roční klubové poplatky.
Další variantu co jsme zvažovali , bylo na zimu vyřazovat vozidlo z registru tak by sme se dostali na polovinu pojištění, ale ještě sem
nezjišťoval kolik by byli poplatky za přihlášení/odhlášení.
Ke spotřebě bych dodal že uváděných 19,3 litru myslím že je realných, na přesun jsme načepovali 40 litrů benzínu a přesun 180km + evidenčka 15km sme ujeli a ještě něco v nadrži zbývá.
Do budoucna s máme v plánu s Roburkem jezdit v rámci našeho okresu, ale pokud to čas dovolí tak se nebudem bránit ani nějakému
tomu srazu ať už hasičkých vozidel, nebo třeba aut východního bloku.
V nejbližší době se pokusím přidat i fotky, naopak bych uvítal, pokud někdo vlastníte dílemskou příručku, katalog dílů, nebo jiné příručky
k tomuto vozidlu. V týdnu jsem sehnal 16 stránkový prospekt s nabýdkou vozidel Robur LO 3000 z roku 1974 kde je nabízeno 11 verzí vozidla, od valníku, přes skříňové verze, víceučelová, nástavby, autobus a ž po otočný žebřík.
Nebráním se žádným dotazům, a rád uvítám vaše zkušenosti
S pozdravem ,,Roburům zdar ,, se pro dnešek loučím Jarek