Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Fatus 815:
Prevazne motory JaMZ, este sa robili motory do tahacov navesov MAZ 65224 6x4 tzv. Tutaevskyj dvigatel to byl 8V turbo v licenci MAN. MAZ mna nejak nezaujima nakolko je to vozu hrubeho zrna ako ukrajinsky KrAZ len v kulturnejsej podobe! Zase je podstatne lepsej kvality ako Kamaz a KrAZ. Ale je to take ako rusi hovoria "drevene" auto! Fest tvrde!
Prevazne motory JaMZ, este sa robili motory do tahacov navesov MAZ 65224 6x4 tzv. Tutaevskyj dvigatel to byl 8V turbo v licenci MAN. MAZ mna nejak nezaujima nakolko je to vozu hrubeho zrna ako ukrajinsky KrAZ len v kulturnejsej podobe! Zase je podstatne lepsej kvality ako Kamaz a KrAZ. Ale je to take ako rusi hovoria "drevene" auto! Fest tvrde!
Arktik: když už jsem dals toho MAZe, tak jsem mrknul na jejich stránky http://www.maz.by/products/cargo_vehicle/tagachi/510/ a toto mají jako novinku. Ta kabina je vlastní vývoj, nebo čína jak je teď na východě zvykem, nevíš náhodou?
Zavoznik:
Co se tyce tatry, tak ja si myslim ze to ani nema smysl rozebirat! Bylo by rozhodne lepsi kdyby tatru koupil zajemce z vychodu nakolik vychod je realita! A tady toto co probiha nejake spolcovani s DAF-em, tak si myslim ze neni zrovna pro tatru idealni, spis pro ten DAF.
A co se tyce Kamazu tak ten kupuje nebo uz koupil MAZ presne nevim, ale dejme tomu jak jsem byl na kamazu, tak tam mne bylo jasne receno ze kamaz denne vyrobi zhruba 200 hotovych aut a zhruba 100 aut v dilech a agregatech, takze 300 denne, fabrika bezi non-stop. Kazde auto ktere opousti vyrobni zavod je predem zaplaceno! I pri takove vyrobe nekteri zajemci cekaji na svoje auto nakolik ne vse se stiha!
Takze jsou tam penize! Velke penize! Tak se ma z ceho nakupovat! Jsou tam statni dotace na podporu vyroby a td. A MAZ zase neni tak velka fabrika jako kamaz, a ani nema tak velkou vyrobu jako na kamazu.
Mne bylo na kamazu receno ze to je ted takove slabsi nakolik je krize proto tak malo vyrobi! Ale za nrmalnich okolnosti pry ta vyroba bezi v dvojnasob.
Co se tyce tatry, tak ja si myslim ze to ani nema smysl rozebirat! Bylo by rozhodne lepsi kdyby tatru koupil zajemce z vychodu nakolik vychod je realita! A tady toto co probiha nejake spolcovani s DAF-em, tak si myslim ze neni zrovna pro tatru idealni, spis pro ten DAF.
A co se tyce Kamazu tak ten kupuje nebo uz koupil MAZ presne nevim, ale dejme tomu jak jsem byl na kamazu, tak tam mne bylo jasne receno ze kamaz denne vyrobi zhruba 200 hotovych aut a zhruba 100 aut v dilech a agregatech, takze 300 denne, fabrika bezi non-stop. Kazde auto ktere opousti vyrobni zavod je predem zaplaceno! I pri takove vyrobe nekteri zajemci cekaji na svoje auto nakolik ne vse se stiha!
Takze jsou tam penize! Velke penize! Tak se ma z ceho nakupovat! Jsou tam statni dotace na podporu vyroby a td. A MAZ zase neni tak velka fabrika jako kamaz, a ani nema tak velkou vyrobu jako na kamazu.
Mne bylo na kamazu receno ze to je ted takove slabsi nakolik je krize proto tak malo vyrobi! Ale za nrmalnich okolnosti pry ta vyroba bezi v dvojnasob.
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů