Zdravím všechny . Mám asi 5 let IFU W 50 L . potřeboval bych vědět , proč vzduchová trubka , která ovládá zadní uzávěrku, má odbočku do přídavné převodovky( podle mně je to uzávěrka mezináprav. difer. pokud ji vůbec IFA má..). stavá se mi , že když zapnu všechny kola, zabírá jen jedno a třeba přední . Pokud vím , tak přední náhon se zapíná pákou současně s redukcí . Vzduchem jsou zapínány jen uzávěrky ..
Pokud někdo víte poraďte . díky.
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
technický problém IFA W 50L
Když do země - tak ode mně ...
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Redukci řadíš společně s předním náhonem a pak se kroutící moment rozděluje mezinápravovým diferákem podle potřeby na předek nebo zadek. Po zavření uzávěrky mezinápravového diferáku je moment rozdělován 50% na 50%. Nejlepší je po úpravě ventilů ovládat všechny tři uzávěrky samostatně. Nejdřív zadek, pak mezinápravový a nakonec přední diferák.
Volvo FL 614.
Ďakujem za objasnenie, ten piestik, čo uzamkýna medzinápravový diferák bol od výroby vadný a niekedy to nezaraďovalo, ale od výmeny je to OK. Aj my to máme rozdelené na 3 ovládacie ventily, aj keď obyčajne keď nestačí uzávierka medzinápravového diferenciálu, zapínam naraz uzávierku prednej aj zadnej nápravy.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů