Napsal: stř říj 13, 2010 1:43 pm
Ešte k tomu Pinzgaueru.
Jeho predchodcu,typ Haflinger navrhol syn Hansa Ledwinku- Erich,ktorý predtým tiež pracoval v Tatre.Haflinger mal "tatrovácky" podvozok a malý vzduchom chladený dvojvalec umiestnený vzadu.
http://www.swiss-haflinger.ch/index.php ... &Itemid=45
Z neho vzišiel väčší typ Pinzgauer,výroba ktorého bola neskor predaná firme British Aerospace.
http://www.baesystems.com/ProductsServi ... gauer.html
Horská služba vo Vysokých Tatrách mala minimálne jeden skriňový Pinzgauer 4x4,potom som ho vídaval odstavený v Poprade,kde je mu koniec žiaľ neviem.Bol to veľmi pekný voz s takým surovým,funkčným vojenským dizajnom.
Jeho predchodcu,typ Haflinger navrhol syn Hansa Ledwinku- Erich,ktorý predtým tiež pracoval v Tatre.Haflinger mal "tatrovácky" podvozok a malý vzduchom chladený dvojvalec umiestnený vzadu.
http://www.swiss-haflinger.ch/index.php ... &Itemid=45
Z neho vzišiel väčší typ Pinzgauer,výroba ktorého bola neskor predaná firme British Aerospace.
http://www.baesystems.com/ProductsServi ... gauer.html
Horská služba vo Vysokých Tatrách mala minimálne jeden skriňový Pinzgauer 4x4,potom som ho vídaval odstavený v Poprade,kde je mu koniec žiaľ neviem.Bol to veľmi pekný voz s takým surovým,funkčným vojenským dizajnom.