Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Sondik- Ram pouzity na vozidle Viza je tuhy,zebrinovy s rovnymi podelniky profilu U 200*70*7,takze zadne blato.Mam doma 3ks ramu pouzivanych na sachte a zadne praskliny ani opravy ramu nejsou patrne,asi poddimenzovane nebudou. K motorum Zetor nemam zadne vyhrady,ale proste tenkrat se pouzilo samozrejme pro firmu nejlevnejsi reseni.Original ve Vize ze zacatku vyroby byl motor Avia typ 712.18 ,vykon 61kw,toc. moment 205Nm bez preplnovani natoz intercooler. Potom nahrada motoru ekologictejsi variantou euro 2 motory VM. Dale tatra 810 vychazi opravdu s vozidla Ross R210 6x6.Tatra Koprivnice koupila veskerou vyrobni dokumentaci z tovarny Ross Roudnice.Napis me email na SZ a rad Ti poslu foto detailu vozidla Viza 4x4.
tak po delší odmlce si dovolím přidat malé video, něco z minulého roku..
http://www.youtube.com/watch?v=RAY5ExUUquw
PS: by me zajimalo jak kdo resite vymenu kulovych lozisek skf v otoci naboje predniho kola, protoze vyrobce je vyrobi jen min. bednu a udajne by meli byt z nejakeho mercedesu, ale zase nemam cislo ramu, tak je to nedohledatelne u Mb dealera...
http://www.youtube.com/watch?v=RAY5ExUUquw
PS: by me zajimalo jak kdo resite vymenu kulovych lozisek skf v otoci naboje predniho kola, protoze vyrobce je vyrobi jen min. bednu a udajne by meli byt z nejakeho mercedesu, ale zase nemam cislo ramu, tak je to nedohledatelne u Mb dealera...
Ross Viza 560 6X6 s HR
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Současnost v Roudnických strojírnách a slévárnách:
http://www.youtube.com/watch?v=TvWn3qVKbhM
Podobné video bychom mohli natočit v dalších našich továrnách, namátkově mně napadla Praga Vysočany, Zbrojovka Brno, TAZ Trnava nebo Škoda Ostrov nad Ohří. Tohle normální člověk prostě nemůže překousnout.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Politici s tím nemaj moc společnýho, je to na vině jedinců kteří chtěli okamžitý profit a budoucnost je nezajímala. Naprosto stejná situace je na území bývalé NDR a takových smutných míst jsou tam stovky. Třeba při cestě z Cínovce na Drážďany je i na okně rujny napsáno bývalým zaměstnancem ,, tady jsem pracoval", jenže ten podnik již nikdo nezachrání a buldozery mají perspektivu. Je to celé dané dnešní dobou a ne politikama.
Volvo FL 614.
Já zastávám názor, že by ty fabriky stejně padly. Dyť si vemte kolik procent věcí bylo dodělej si doma, všechno bylo zastaralý = nekonkurenceschopný. Tady byl vrcholem moderní techniky favorit a co dělali vedle v německu? Dyť na ty fabriky 40 let nikdo nešáh, stroje nikdo neobnovoval.
Ono to je o celkový chybě evropy a celýho světa, že přesunuli výrobu do číny...
Nicméně abych nebyl úplně OT, jsem myslel že v RSS měl dílny Koloc alias Buggyra?
Ono to je o celkový chybě evropy a celýho světa, že přesunuli výrobu do číny...
Nicméně abych nebyl úplně OT, jsem myslel že v RSS měl dílny Koloc alias Buggyra?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů