Stránka 5 z 7

Napsal: sob led 23, 2010 9:20 pm
od martin440
Ahoj Davide - kouknu jestli neni nějaký starý foto, zkus kontaktovat p.Rádla v Plzni (těžká) jestli má nějaký archiv tak něco mít bude, tenkrát co jsem tam dělal (1986-1991) tak na těžký v Plzni byli 3 s jedním jsem měl možnost několikrát jet-všechny měli motor 12V mercedes 530 HP s jedním se dělali pokusy (na tu dobu "šlechetné" :D ) vyměnit motor za tatrováckej-udajně měl mít 440 PS -výsledem žádnej použitelnost taky nic, pokusů a omylů bylo mraky.... byly osazeny převodovkou alison 6 postupně řadících rychlostí- (řazení pod plným plynem)měl jednostupňový retarder a byly 6 krát 6 s 30% přenosem síly na předek -možnost uzávěrky nebyla -jen uzávěra mezinápravy

tahalo se za nima 10 náprav nicolas(5+5) a cometto -návěs 6 os...

Napsal: úte dub 06, 2010 9:34 am
od HOUZAR
válečné
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: úte dub 06, 2010 4:35 pm
od Jirka Novák
To je ale nádhera :D , v minulém životě jsem asi byl pilotem Luftwaffe, protože mi srdíčko poskočí když vidím tyto fotky.

Napsal: sob kvě 01, 2010 10:32 am
od Vorech
Došla mě domů kniha Faun Archiv 5. Předpokládám, že asi poslední z pěti, neboť tam jsou dodatky k předchozím dílům. Velmi zajímavý počin, těchto 5 dílů, podávající ucelený přehled pouze o tahačích (ne o vojenských autech nebo "normálních" či sklápěčích) Faun.
Dovolil jsem si vyfotit kus jedné stránky......
JV


ObrázekObrázek

Napsal: pon kvě 03, 2010 3:43 pm
od Samer
To je v p*deli, to abych ted objednaval extra dil s tim megapostovnym. To jsi mi teda, Jardo, udelal radost :D . Bez nej ty 4 dily nemaji cenu :).

Napsal: úte úno 15, 2011 9:49 pm
od Honza S.

Napsal: pon srp 01, 2011 11:55 am
od HOUZAR
Obrázek
Faun ATF 60 – 4

Napsal: pát zář 16, 2011 9:08 pm
od Mykesh

Napsal: pát zář 16, 2011 9:26 pm
od martin440
tenhle konkrétní kus je "obětí" novátorství z dob bolševika ..pamatuji ho z práce patřil k ČSAD Plzeň-sever, těžká doprava, byl tam pokus "zainstalovat tam Tatru motor o výk. cca 440ks , na tu dobu prototyp...s tímto motorem ten vůz neměl naprosto žádné využití, a nikdy nic netahal.... ani by toho nebyl schopen, i díky mimo jiné různými pokusy a úpravami -lepící opravy s převodovkou...je to dlouhá a smutně-humorná historie....je ale hezké, že se našel někdo a zachránil tento zajímavý vůz do budoucna, byť ne s origo motorem (mercedes 12V 530ks) a technické údaje v tabulce také nesedí, ale to už je jen detail.... :wink:

Napsal: pát říj 14, 2011 10:25 pm
od Samer
Ten text je doslova ukradenej ode mně z webu a to bez jedinýho odkazu. Dobrý, no. :mad:

Napsal: pát říj 14, 2011 10:43 pm
od Širon
Já si říkal že už jsem to někde četl. :mad: :roll:

Napsal: pát lis 04, 2011 8:21 am
od HOUZAR

Napsal: ned lis 13, 2011 5:29 pm
od HOUZAR
Batelov nádraží
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
nevím jestli jsem to už nedával

Napsal: sob led 14, 2012 2:01 pm
od Vorech
Osud tří plzeňských Faunů je známý - podle ověřeného zdroje všechny tři skončily ve Škodovce v hutích. Poslední v roce 1993.
JV

Napsal: úte úno 26, 2013 8:45 pm
od Honza123
Dobrý den
U ČSAD plzeň jezdili tři tahače Faun a se všema jezdili tři bráchové Láďa,Pepík a Jindra dodnes vzpomínají na nezapomenutelné zážitky .Fauny dostali nové, a když dosloužili byli odtaženi do Ostravy na náhradní díly. Vzpomínají že za sucha s nákladem 120 tun tahač při výjezdu z Pelřimova na Jihlavu v prudkém stoupání hrabal na všechny nápravy a za ním byly černé čáry přez celý kopec, to je jedna z mnoha vzpomínek Pepy. Při jízdě do 50km/h s nákladem se pohybovala spotřeba 320l/100km.Benzinu v té době při tankování zablokovali na pár hodin takže se slunili vtrávě a dali kouřovou :D u jednoho ze strojů špatně řadila převodovka, odcházeli diferenciály,... :D