Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Včera jsem přeparkovával techniku na zimní ustájení a po půl roce jsem nasatroval L60. Chytla na druhou otáčku a to má baterky 10 let starý. Jako by mi holka říkala že ode mě nechce jít a že bude hodná Motor 9,16 l má super zvuk a nedá se to srovnat s 5,5 litry Volva nebo s W50.
Pokud bych si jí nechal tak jako expedičního veterána beze změn, jen na korbu dát obytnou nástavbu a hotovo, bez jediné úpravy auta. Budu nad tím přemejšlet, dokázal bych z motoru dostat 200-220 koní a to by bylo super auto
Pokud bych si jí nechal tak jako expedičního veterána beze změn, jen na korbu dát obytnou nástavbu a hotovo, bez jediné úpravy auta. Budu nad tím přemejšlet, dokázal bych z motoru dostat 200-220 koní a to by bylo super auto
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Po dlouhý době se objevila v nabídce stejná L60 AP-n jako mám já, jen chybí dost dílů za x tisic eur. Taky o papírech nic nepíše.
http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/and ... lse&noec=1
http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/and ... lse&noec=1
Volvo FL 614.
- malkovicak
- Příspěvky: 266
- Registrován: pon led 06, 2014 8:22 pm
- Bydliště: Málkovice
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Zde by jí nikdo nekoupil za cenu kterou si představuju. Na prodej nechvátám, protože na jaře to bude 20 let co jí mám.
Rozdíl je opravdu velikej v brzdách i motoru a přitom Volvo FL pochází koncepčně ze 70 let a definitivní verze se dělá od roku 1984. Tedy jsou to téměř současníci, ale materiálově opravdu vzdálený. Když jsem dělal velkej servis na Volvo motoru při 500 Tkm tak jeho opotřebení je asi jako při 50 Tkm u IFY. Když tak moje video jak běží Volvo motor je na youtube. Je to původně motor z námořní jachty a dával se do tahačů návěsů ze kterýho bylo postavený to moje Volvo.
Rozdíl je opravdu velikej v brzdách i motoru a přitom Volvo FL pochází koncepčně ze 70 let a definitivní verze se dělá od roku 1984. Tedy jsou to téměř současníci, ale materiálově opravdu vzdálený. Když jsem dělal velkej servis na Volvo motoru při 500 Tkm tak jeho opotřebení je asi jako při 50 Tkm u IFY. Když tak moje video jak běží Volvo motor je na youtube. Je to původně motor z námořní jachty a dával se do tahačů návěsů ze kterýho bylo postavený to moje Volvo.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
To je oko mo vedení lana od zadního navijáku. To se vede jednak dozadu, do stran i na spouštění dolů do roklí. Dále přes kladky na boku auta směrem dopředu skrz tu objímku. Pod nárazníkem je pak vidět naftovej vodní bufík o výkonu 32 Kw na předehřev motoru. Ale chybí u toho velice důležitá věc a to je velice bytelný kryt který chrání agregát před mechanickým poškozením v terénu. Ten je velice drahej a nedostatkovej.
Ostatně na autě jsem napočítal desítky chabějicích věcí které by tam měly bej aby to bylo zajímavý a původní. Jen ty gumy to dost deklasujou.
Ostatně na autě jsem napočítal desítky chabějicích věcí které by tam měly bej aby to bylo zajímavý a původní. Jen ty gumy to dost deklasujou.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů