Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
pneu 10,00-20 +díly na L60
Pánové,končím s dopravou a vše budu do konce roku likvidovat.
Nabízím pneu 10,00 - 20 nové i mírně jeté, pneu 9,00-20 mírně jeté za malé ceny k tomu duše a límce.
Dále náhr.díly na IFU L60,dále tři kompletním L60ky v plně pojízdném stavu,bez TP. Vše za opravdu nízké ceny. Po novém roce půjde vše do šrotu,protože pojedu na delší dobu ven. Standa.
t.702342722
Nabízím pneu 10,00 - 20 nové i mírně jeté, pneu 9,00-20 mírně jeté za malé ceny k tomu duše a límce.
Dále náhr.díly na IFU L60,dále tři kompletním L60ky v plně pojízdném stavu,bez TP. Vše za opravdu nízké ceny. Po novém roce půjde vše do šrotu,protože pojedu na delší dobu ven. Standa.
t.702342722
Tak to by jsis mohl povykládat s Jirkou Novákem a pokud máš nějakou slušnou L60ku 4x4 co by mohla být za šrotovku, tak se nejspíš smíchy potrhá DD
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
V pohodě,to není nic proti tobě,Jirka ví na co narážím,každopádně se s ním spoj a určitě se na něčem domluvíte a nějaké díly si určitě rád vezme.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Dneska jsem po cca 5 letech vyjel s touto L60 DSK z garáže a díky znalostem jsem IFU přiměl k rozumu a vlastní silou dojela na mostní váhu která ukázala 6300 Kg bez baterek který jsou moje. Kupuji jí za cenu šrotu a odvoz bude ve čtvrtelk na odtahovce protože to je jedině bezpečný po tolika letech odstavení. Rozmetadlo je z roku 1990 a je málo používaný. Až bude doma tak jí předělám zpátky na sklápěčku původem z W 50 která má lepší uložení na mezirámu než L60 kde byl celkem neštastý zlepšovák na zadním uložení korby.
Volvo FL 614.
Paráda,prima kousek,ikdyž na něm bude taky ještě hodně práce,než to dovedeš do stavu tvé preciznosti.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Ano to bude náročný, kabina je kaput i když vypadá takto slušně. Zřejmě je starší než je podvozek, teda podle štítku. Až jí sundám a i nástavbu tak to projde umytím Wapem a po opravách celkovým nástřikem černou barvou. Je to projekt na delší dobu, nejdříve musím smontovat Ap-n ,ta bude potřeba na jaro do Ludwigsfelde.
Volvo FL 614.
Myslím,že by si s tou kabinou šikovný karosář ještě v pohodě poradil, ještě tam nejsou díry,do kterých strčíš hlavu a nechybí tam celé blatníky či kusy kabiny,takže základní tvar jde chytit a zbytek je už o zručnosti.
Jasně, že každá renovace je náročná hlavně na čas,ale už asi těžko seženeš kabinu jako fungl novou nepoužitou nějakou zapomenutou skladovku, ikdyž nic není nemožné.
Je mi jasné,že stupeň preciznosti je v tvém případě o několik levelů výš,ale i tak bych ty staré pohnité kabiny ještě nezavrhoval,záleží na tobě.
Jasně, že každá renovace je náročná hlavně na čas,ale už asi těžko seženeš kabinu jako fungl novou nepoužitou nějakou zapomenutou skladovku, ikdyž nic není nemožné.
Je mi jasné,že stupeň preciznosti je v tvém případě o několik levelů výš,ale i tak bych ty staré pohnité kabiny ještě nezavrhoval,záleží na tobě.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Sehnat novou kabinu je asi nerálný, i když zázraky se dějí . Mám náhradní spodní blatníky a z mého pohledu se vyplatí renovovat kabinu ze silniční verze kde netrpěla agresivním práškem. Tato Ifa má i promáčknutou střechu a ten prášek poznamenal dveře i sloupky. To v silničním provozu jedině řádila sůl a jinak zbytek býval dobrý tedy od podlahy nahoru. Uvidím co se podaří sehnat, třeba jedna zcela očištěná od barvy je v nabídce na severu Německa za 300 E, což je cena super a k tomu je již částečně opravená, ale jet cca 700 km pro ní se mi moc nechce protože 1400 km taky není optimální.
V první fázi dokončím tu vojenskou a v mezičase se asi něco objeví.
Dnes jsem dostal info že je nově zákaz odebírat ve sběrnách starýho železa cokoliv z motorových vozidel. Tím by se stará auta stala bezcenná a dávat je grátis na ekologickou likvidaci by byla jediná šance jak se jich zbavit. Budu muset zjistit zda je to pravda.
V první fázi dokončím tu vojenskou a v mezičase se asi něco objeví.
Dnes jsem dostal info že je nově zákaz odebírat ve sběrnách starýho železa cokoliv z motorových vozidel. Tím by se stará auta stala bezcenná a dávat je grátis na ekologickou likvidaci by byla jediná šance jak se jich zbavit. Budu muset zjistit zda je to pravda.
Volvo FL 614.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 hostů