Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: IFA
Ok. Světluška už dodala chybějící kus. Na vzhled to vypadá v pohodě, ale to samo nic neznamená, to je jasný. Bude chvíli trvat než to celý složim, pořád se vynořuje něco dalšího k řešení... na ifě i jinde.. třeba lamela. Píšou v knížce že rozměr má být 10 plus minus 0,3. Na netu jsem našel jen 11,5, tak nevím jestli koupit nebo prenýtovat, někde nechat...? A další... každopádně utáhnu hlavu víc, až na to přijde...
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Hlavy jsem utahoval podle díllenský knihy na maximální dovolený moment. Jinak hrozí i natáhnutí šroubů a tím se ztratí jejich pevnost. Když mám originální DDR těsnění tak již roky není problém.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Tak hlavně že to drží a jede, ty pevnostní komponenty dělali tehdy němci hodně dobře, tak to snese i lecos víc
Jinak možná se to tu již někdy psalo, ale nyní na trhu jsou z druhovýroby k mání vícelisté výkonnější vrtule 3 i 4 dírové na Ifácké motory a myslím, že by se sešly i v nákladních autech, nestojí majlant a fungují dobře:
https://eshop.svetluska.cz/hledani/?search=vrtule+ifa
Jinak možná se to tu již někdy psalo, ale nyní na trhu jsou z druhovýroby k mání vícelisté výkonnější vrtule 3 i 4 dírové na Ifácké motory a myslím, že by se sešly i v nákladních autech, nestojí majlant a fungují dobře:
https://eshop.svetluska.cz/hledani/?search=vrtule+ifa
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Je to rok co jsem se zbavil L60 a vůbec nelituju. Na foru v Německu sleduju problémy L60 a musím potvrdit mojí zkušenost, že opravy jsou velice častý. To je na vrub stáří a taky složitosti oproti W50. Tedy bylo to super rozhodnutí, krize dorazila jak jsem předvídal a dnes bych nic tam neprodal.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Jirka:
máš pravdu, dotlačit a udržet L60 v TOP technickém a legislativním stavu v ČR je velice náročné až téměř nereálné v dnešní době. Skoro by se dalo říct, že to byla slepá ulička dalšího vývoje W50. Ale to je už asi jedno, jak to tak vidím i dál na netu, tak kdo ještě má L60 tak se ji snaží za každou cenu dát pryč.
Nicméně, neuvažuješ znovu nad tím motorem Volvo ve své W50? Myslím, že to není až tak nereálné. Já třeba také znovu uvažuji o zástavbě motoru 6VD. Prostě je potřeba pořád vyvíjet dál tam, kde soudruzi usnuli.
máš pravdu, dotlačit a udržet L60 v TOP technickém a legislativním stavu v ČR je velice náročné až téměř nereálné v dnešní době. Skoro by se dalo říct, že to byla slepá ulička dalšího vývoje W50. Ale to je už asi jedno, jak to tak vidím i dál na netu, tak kdo ještě má L60 tak se ji snaží za každou cenu dát pryč.
Nicméně, neuvažuješ znovu nad tím motorem Volvo ve své W50? Myslím, že to není až tak nereálné. Já třeba také znovu uvažuji o zástavbě motoru 6VD. Prostě je potřeba pořád vyvíjet dál tam, kde soudruzi usnuli.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ahoj Pavle,
projekt jsem zamítnul a to z důvodu STK a zatím zachování žlutých SPZ. Na ježdění po CZ stačí i originální čtyřválec a k případné delší jízdě mám Volvo. Jen mě vadí rozšížení mýta a tím taky nejde využívat rychlostní komunikace. Proto jsem přidal do vozovýho parku dodávku a s to jsem nadmíru spokojený. Je registrovaná jako osobní a přitom zvládne paletu cementu 1400 kg. Neplatí pro ní zákazy nákladní dopravy a maximálu má 150 km/h. Vše řeším jak se dá a žádá to dnešní doba, mám v případě nutnosti variantu veteránské registrace u obou LKW.
projekt jsem zamítnul a to z důvodu STK a zatím zachování žlutých SPZ. Na ježdění po CZ stačí i originální čtyřválec a k případné delší jízdě mám Volvo. Jen mě vadí rozšížení mýta a tím taky nejde využívat rychlostní komunikace. Proto jsem přidal do vozovýho parku dodávku a s to jsem nadmíru spokojený. Je registrovaná jako osobní a přitom zvládne paletu cementu 1400 kg. Neplatí pro ní zákazy nákladní dopravy a maximálu má 150 km/h. Vše řeším jak se dá a žádá to dnešní doba, mám v případě nutnosti variantu veteránské registrace u obou LKW.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Já to velmi dobře chápu,také mám dodávku a používám ji defakto na vše. Pro tebe pro ježdění po Praze a okolí je to nejschůdnější volba co může být, to je jasné.
Tu zástavbu do Ify jsem myslel už jenom jako koníček, zábavu, tvé hobby. Třeba až dostavíš, tak uvidíš, co ti padne do oka.
Tu zástavbu do Ify jsem myslel už jenom jako koníček, zábavu, tvé hobby. Třeba až dostavíš, tak uvidíš, co ti padne do oka.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
Taky pěkně udělané:
https://www.youtube.com/watch?v=TOM2V3q7DYI
https://www.youtube.com/watch?v=TOM2V3q7DYI
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
ahoj, mám problém, z posilovače brzd mi někde uniká vzduch, nafoukne do tři, více né, když zamrdlám tyčí, za vteřinu ten parchant opět uniká - prosím nemáte někdo řez, abych se podívál kde to může unikat?, nebo poradit ? děkuji, ( forem jsem neprocházel, není čas... ) dík.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Jedině ho rozebrat, vyčistit a taky zkontrolovat na vydření funkčních ploch. Pak dát všechny manžety nové, dobře promazat a je klid.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Tak další prosba o radu... Sundal jsem dnes konečně hlavy z w50 motoru a jeden válec je kvůli rzi na výměnu. Našel jsem sadu za cca 2000,- bez daně, asi na čtyřech eshopech. Píst průměr 120 atd, použití na 512, 514, w50. Má s tím někdo zkušenost, prosím? Můžu to beze strachu koupit?
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Záleží jaký je výrobce, nebrat Čínskou výrobu a doporučuji pouze Mahle výrobu.
Volvo FL 614.
Re: IFA
tak mám vcelku hotovo, už řeším jenom manžetu pístu pod táhlem od brzdy - rozměr 23x31x6 mm, jenom nevím jestli mám rozměr 31 správně změřený - je to tam volnější a malinko fouká, je to po chcípnutí motoru a zamrdlání táhlem slyšet - Jirko, prosím jdou rozměry někde dohledat? a taky kde se dá koupít ( třeba i sada ? ) - dostal jsem možnost nechat si vyrobit sadu na zakázku - Hostr Liberec, samozřejmě by byla drahší, ale když musíš, tak musíš...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů