Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: IFA
Tak to je hodně vyšlechtěný stroj
Tipoval bych, že ten člověk bude minimálně rozvedený
Tipoval bych, že ten člověk bude minimálně rozvedený
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
Tady jsem našel video k předešlé fotce, řidič to asi trochu podcenil,ale nakonec to dal. Nicméně souprava parádní a dle mého skromného odhadu má na zádech takových 15-20t užitečného nákladu a cca 25-30t celková hmotnost. Aspoň je vidět, jak se dají 50ky využít
https://www.youtube.com/watch?v=wv-dwGVCIWg
https://www.youtube.com/watch?v=wv-dwGVCIWg
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Tam byla nějaká řidičská chyba, on to drtil asi na vyšší kvalt. Protože od určitého okamžiku je motor ve vyšších otáčkách a s nižší rychlostí a nakonec jel. Na vrcholu tam zase něco přeřadil, ale dost brzo.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Podle mého odhadu to chtěl vyjet na silniční jedničku, a když to nevyšlo ani na třetí pokus,tak tam našel redukci a uzávěrky
Pěkný pohled:
Pěkný pohled:
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
Těch návěsových je už jako šafránu
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
Jak to, že má 60ka víc kvaltů?
Na redukce 50ka utáhne hodně,to už pak není o motoru,ale o převodech
Na redukce 50ka utáhne hodně,to už pak není o motoru,ale o převodech
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Je to vdáno taky velkým rozptylem výkonu u motorů IFA. U W 50 jsem zažil motory od lenory až po divočáka a to podle výrobních tolerancí a celkového nastavení motoru. U L60 je taky dost rozdílů a byly dvě výkonové varianty od výroby.
Na tom videu to vypadá na stále zařazený předek a tím redukci, ale měl tam blbě kvalty a až našel jedničku tak mu to pak fungovalo.
Na tom videu to vypadá na stále zařazený předek a tím redukci, ale měl tam blbě kvalty a až našel jedničku tak mu to pak fungovalo.
Volvo FL 614.
Re: IFA
To jsem ani nevěděl,že bez předku to nemělo redukce,to mně nikdy nenapadlo a ve valníku jsem nikdy nejezdil Tak to opravdu muselo být trápení přes spojku,když tam měl na návěsu třeba 10t a někdy i víc
Taky zajímavé nezvyklé provedení:
Taky zajímavé nezvyklé provedení:
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů