Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Dnes ráno.
Naposledy upravil(a) Jirka Novák dne ned čer 02, 2019 1:25 am, celkem upraveno 4 x.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
- tak to musel být absolutně super výjezd a zážitek,nepřeberně modelů,krásně udržovaný ,kára dojela tam i zpět bez zásadního problému,řekl bych zásadní víkend pro IFAře:-).... kdybych si mohl vybrat z té dlouhé řady modelů,ani bych nevěděl který dřív ... u mě to vyhrávají asi vojenský skříně .... a NIC NEPRODÁVEJ - zrovna včera jsme to doma probíraly (ten náš stroj) a z mnoha důvodů si ho dokud to bude možný a udržitelný necháme - ale to je na dlouhý rozebírání a každý kdo renovoval LKW ví svoje - každopádně díky za report a krásný fotky
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ano bylo to přímo fantastický, velice příjemní lidi, oranizace excelentní a i návštěvníci super. Velice mě zaujal starý pán, skvěle oblečený a vystupováním jak šlechtic z předminulého století. Asi to byl nějaký profesor, stále se ptal na podrobnosti auta jeho vzniku a jeho údržby i konstrukce. I manželku měl velice slušnou a opravdu byl vidět jejich vstah k historii jejich techniky.
Jasný prodávat to nebudu protože takový fahrspass prostě poskytne málo techniky. Fascinovalo mě jak IFA lezla do stoupání prudkou lesní cestou po kořenech borovic a kde i lidi měli starost vyškrábat se na foceni. A ani nebylo třeba zavírat uzávěrky. Jen kombinace skvělých pneu a elastičnosti rámu a skvěle zpřevodovaným C kvaltem. Ty pneu byly zásadní, velký rozdím oproti původnímu Pneumatu U 27.
Jasný prodávat to nebudu protože takový fahrspass prostě poskytne málo techniky. Fascinovalo mě jak IFA lezla do stoupání prudkou lesní cestou po kořenech borovic a kde i lidi měli starost vyškrábat se na foceni. A ani nebylo třeba zavírat uzávěrky. Jen kombinace skvělých pneu a elastičnosti rámu a skvěle zpřevodovaným C kvaltem. Ty pneu byly zásadní, velký rozdím oproti původnímu Pneumatu U 27.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Paráda Jirko, konec dobrý, všechno dobré. Tyto zážitky jsou k nezaplacení a kvůli nim se to vše vyplatí. Krásné fotky jsi udělal, moc dík.
Přítelkyni vysvětli, že kdyby jsi denně chodil do hospody a hrál automaty, tak to vyjde mnohonásobně dráž Pokud to nepochopí, tak ji vyměň, druhou přítelkyni seženeš snáž než druhou APN
Jinak ten motor ještě nezatracuj, po velmi dlouhé době zvládl dlouhou a náročnou cestu a nezeklepal . Co se týče mazacího tlaku, zkus třeba olej s jinou klasifikací. Já mám dobrou zkušenost u těchto jetých motorů s použitím oleje 15W50, čili po staru olej M8AD, zvedne mazací tlak min. o 1Bar, používám ho ve všech traktorech a strojích. No a co se týče té kouřivosti,tak buď poladit celkovou dávku na regulační tyči na čerpadle, nebo ho dotlač tou turbínou a uvidíš.
Jinak já nyní laboruji s použitím Intercooleru. Konzultoval jsem to i s různými chytrými lidmi a také to není daleko od věci u takto objemných motorů.
Tak ať se daří další dílo
Přítelkyni vysvětli, že kdyby jsi denně chodil do hospody a hrál automaty, tak to vyjde mnohonásobně dráž Pokud to nepochopí, tak ji vyměň, druhou přítelkyni seženeš snáž než druhou APN
Jinak ten motor ještě nezatracuj, po velmi dlouhé době zvládl dlouhou a náročnou cestu a nezeklepal . Co se týče mazacího tlaku, zkus třeba olej s jinou klasifikací. Já mám dobrou zkušenost u těchto jetých motorů s použitím oleje 15W50, čili po staru olej M8AD, zvedne mazací tlak min. o 1Bar, používám ho ve všech traktorech a strojích. No a co se týče té kouřivosti,tak buď poladit celkovou dávku na regulační tyči na čerpadle, nebo ho dotlač tou turbínou a uvidíš.
Jinak já nyní laboruji s použitím Intercooleru. Konzultoval jsem to i s různými chytrými lidmi a také to není daleko od věci u takto objemných motorů.
Tak ať se daří další dílo
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ahoj Pavle,
ano s příteklyní to není jednoduché, ale zabral včerejší argument kolegy že měl čtyři ify a čtyři ženy a teprve nyní s stávajicí má klid a taky jezdí s ním na srazy a jsou oba spokojení. Takže do koníčku si nedám kecat a díky silným nervům to zvládám s přehledem. Ostatně silná vůle byla třeba po celou tu cestu, auto jelo poprvé po osmi letech na delší trasu a to se může cokoli stát. Takže problém s únikem oleje je ještě prkotina. A kolega co má ve W50 šestiválec z řezačky ten olej vůbec neřeší a říklal že se do zemně vejde cokliv když to z ní pochází.
Nad tím motorem od zemědělců a s GO v Holešově jsem zlomil hůl.I ty kryty ventilů byly zkřivený a proto se prořízlo to těsnění a to ve dvou případech. A těch hříchů bylo celkem dost. Tak bude na díly a postavím jiný motor a to ten vyndaný z AP-n - ten šlapal jako hodinky a mazal fantasticky, jen obava z kavitace a 75 tkm ve skápečce mě vedla k výměně. Tak dostane nové pístní sady Mahle a turbo - svody již mám a zase půjde zpátky do auta. Na něm je výhoda že se na něm nepodepasly zásahy našich umělců opravářů.
ano s příteklyní to není jednoduché, ale zabral včerejší argument kolegy že měl čtyři ify a čtyři ženy a teprve nyní s stávajicí má klid a taky jezdí s ním na srazy a jsou oba spokojení. Takže do koníčku si nedám kecat a díky silným nervům to zvládám s přehledem. Ostatně silná vůle byla třeba po celou tu cestu, auto jelo poprvé po osmi letech na delší trasu a to se může cokoli stát. Takže problém s únikem oleje je ještě prkotina. A kolega co má ve W50 šestiválec z řezačky ten olej vůbec neřeší a říklal že se do zemně vejde cokliv když to z ní pochází.
Nad tím motorem od zemědělců a s GO v Holešově jsem zlomil hůl.I ty kryty ventilů byly zkřivený a proto se prořízlo to těsnění a to ve dvou případech. A těch hříchů bylo celkem dost. Tak bude na díly a postavím jiný motor a to ten vyndaný z AP-n - ten šlapal jako hodinky a mazal fantasticky, jen obava z kavitace a 75 tkm ve skápečce mě vedla k výměně. Tak dostane nové pístní sady Mahle a turbo - svody již mám a zase půjde zpátky do auta. Na něm je výhoda že se na něm nepodepasly zásahy našich umělců opravářů.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: IFA
...(jen pro zajímavost).. na You Tube je už z Ludwigsfelde několik videí,zrovna tady v 1.minutě : https://www.youtube.com/watch?v=6CE1FFI-L_k
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
To je prototyp W 45 vyvinutý ve Werdau. Je to předchůdce W50 který taky vzniknul ve Werdau a pak byla výroba převedená do nově postaveného závodu v Ludwigsfelde.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Jirko,takový okrajový dotaz,jak tak koukám na ty fotky, tak mnohé ty L60ky mají už dost nestandardní kola a pneumatiky nejrůznějších rozměrů, většinou už bezdušáky a zdá se mi, že často s většími ráfky jak 20". Neptal jses náhodou těch majitelů, jak to legalizovali? Nebo si na to v Německu až zase tak nehrají a jen u nás z toho dělají na STKáčkách nesmyslné martýrium? Dík, ať se daří.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 28 hostů