Tak několik dní skládám dohromady L60 AP-N a to po cca čtyřech letech od nastříkání podvozku. Teprve nyní jsou díly pohromadě a skládání úspěšně probíhá. Zatím jsem z originality vyjmul zadní zásuvku DDR 24 V, sedmikolíkovou a použil naši Made in Czechoslovakia protože původní byla konstrukčně horší a taky na druhý straně je z výroby v Ludwigsfelde další zásuvka na 24 V a to taky Made in Czechoslovakia. Takže jsem to sjednotil a historicky je to sjednocený.
Re: IFA
Napsal: pát led 12, 2018 12:22 am
od Jirka Novák
Pokračování a další část vzduchového vedení je fertig
Re: IFA
Napsal: sob led 13, 2018 6:58 am
od mara1113
...čistá práce ,pěkný...... škoda,že se tím neživíš,uchází mi někde na tom mým autě lehce 2.okruh a nemůžu to najít ,z jarové vody ani bublinka.....hned bych ti to přivezl:-)...
Re: IFA
Napsal: sob led 13, 2018 10:22 am
od Jirka Novák
Ta práce s Fe trubkama je docela náročná a díky množství spojů taky není až tak dokonalá. Ale používám moderní těsnící prostředky od Loctite a tím to snad pomůže a přitom to nenarušuje originalitu. Kdysi jsem uvažoval o natažení v plastu, dokonce jsem ho koupil 50 metrů, ale díky stále větší raritnosti této varianty jsem to zavrhnul a radši se s tím trápím po nocích a pomalu postupuju vpřed. Zrovna jsem pátral po vzduchových spojovacích hlavicích na spojení s vlekem - mám tam žlutou, červenou a černou. Původní DDR mám, ale vyžadují péči a taky by nebylky tak dobrý a tak jsem zvolil náš PAL z Tatry který je taky časově odpovídající a v době RVHP to bylo montovaný i jinde. Takto dělám kompromisy vzhledem k spolehlivosti. ale původní díly mám skladované a nevyhazuju je.
Re: IFA
Napsal: ned led 14, 2018 4:05 pm
od m.ful
Re: IFA
Napsal: ned led 14, 2018 10:10 pm
od Jirka Novák
Ahoj a ta je opravdu nádherná a hned bych jí bral .
Dneska jsem zase kutil a nyní čekám až dorazí objednané díly na dokončení vzduchařiny.