Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Zdravím příznivce Garantů.
Konečně vyhledávač našel něco zajímavého o Garantech s velkým G. Informace o Garantech (včetně foto a ND) sháním kde se dá.
Snad se mi podaří přiložit fotku jednoho Garanta 32 z roku 1956.
Jarda
Konečně vyhledávač našel něco zajímavého o Garantech s velkým G. Informace o Garantech (včetně foto a ND) sháním kde se dá.
Snad se mi podaří přiložit fotku jednoho Garanta 32 z roku 1956.
Jarda
Naposledy upravil(a) Jarda32 dne úte lis 06, 2007 5:55 pm, celkem upraveno 2 x.
Další Garant
Podařilo se mi zachránit dalšího Garanta Před sešrotováním. Bohužel se na něm zub času dost podepsal. Víte-li někdo o výkresové dokumentaci , případně foto na kabinu (výdřevu) a korbu, dejte vědět. Díky.
Přikládám několik foto. Z nakládání bohužel žádné nemám - nebyl čas vystoupit z Garanta. Z vykládání jsem nějaké stihnul.
Přikládám několik foto. Z nakládání bohužel žádné nemám - nebyl čas vystoupit z Garanta. Z vykládání jsem nějaké stihnul.
Naposledy upravil(a) Jarda32 dne úte lis 06, 2007 6:05 pm, celkem upraveno 1 x.
Garant
Konečně je trochu času na přidání několika fotek, nejdříve další valníku
a teď nově méně obvyklé prodejny a klasické zavřené skříně (obě vozidla nesou znaky neoriginálních úprav zejména z autobusu RTO, prodejna má zadní napravu z Robura s "Agro" obutím).
Prodejna se měla vyrábět od roku 1958, jak uvádí časopis Kraftfahrzeugtechnik č.4/1958. Obrázek z časopisu je bohužel moc malý.
Uvítám jakékoliv originální fotografie či technické údaje k tomuto vozidlu. Možná někde leží původní technický průkaz ????
Poklice na kolech se pak používaly i na autobusech Robur, nevíte o nich někdo ?
Díky Jarda
a teď nově méně obvyklé prodejny a klasické zavřené skříně (obě vozidla nesou znaky neoriginálních úprav zejména z autobusu RTO, prodejna má zadní napravu z Robura s "Agro" obutím).
Prodejna se měla vyrábět od roku 1958, jak uvádí časopis Kraftfahrzeugtechnik č.4/1958. Obrázek z časopisu je bohužel moc malý.
Uvítám jakékoliv originální fotografie či technické údaje k tomuto vozidlu. Možná někde leží původní technický průkaz ????
Poklice na kolech se pak používaly i na autobusech Robur, nevíte o nich někdo ?
Díky Jarda
Naposledy upravil(a) Jarda32 dne úte lis 06, 2007 6:34 pm, celkem upraveno 2 x.
Oprava motoru Garanta
O víkendu nepršelo a tak došlo i na částečnou opravu motoru.
1. a 4. válec už to opravdu potřebovaly, dostaly nové hlavy.
ukažto stále nic neukazuje, fotky z opravy viz další příspěvek.
Víte-li někdo o dílech na motor (včetně různých těsnění), dejte vědět.
Díky. Jarda
1. a 4. válec už to opravdu potřebovaly, dostaly nové hlavy.
ukažto stále nic neukazuje, fotky z opravy viz další příspěvek.
Víte-li někdo o dílech na motor (včetně různých těsnění), dejte vědět.
Díky. Jarda
Naposledy upravil(a) Jarda32 dne úte lis 06, 2007 6:37 pm, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Další foto
Zdravím fandu IFY W 50 La. Ifou jsem jezdil poprvé a naposledy v Autoškole před hodně lety a dopadlo to dobře - řidičák mám.Jirka Novák píše:Díky za krásné fotky a zdraví tě fanda IFY W 50 La.
I pro ostatní návštěvníky tohoto fora přidávám pár dalších fotek - tentokráte vzpomínky na léto:
Na vodu jsme bohužel nejeli, pouze s vlekem na STK.
Oslavy 110 let trati ve Mšeně
Naštěstí to není původním majitelem plánovaný odvoz do šrotu, ale převoz auta na náhradní díly.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Tak dneska jsem se přihlásil na sraz do Werdau na příští rok. Pojedu asi s hasičským žebříkem který je vyrobený na začátku roku 1969. Asi to tam bude nejstarší exemplář protože první byl vyrobený v roce 1968. Garanty tam budou asi v pěkném počtu. Jinak takto jsem si zajišťoval náhradní díly na W50. Nyní jich mám asi 15 tun .
Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů