Kamaz, Ifa, Roman a další jiní "exoti"

Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Hynek

Odpovědět
Jirka Novák
Příspěvky: 5256
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Na to bych měl odpověď. Když v tomto státě :x není možné přihlásit do provozu auto odhlášené, nebo bez papírů i když je řádně doloženej jeho původ tak se pak musí řešit nestandartní postupy. Může si za to stát sám.
Když se jinde dá přihlásit cokoliv, někde i tank do silničního provozu tak by to mělo bejt u nás taky tak. Pak by Garant byl na civilních číslech s nízkou pojiskou a všichni by byli spokojení.
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
ned říj 13, 2013 1:33 pm

Hynek
Příspěvky: 6399
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Tenhle Garantík překopaný na Granit je tedy zrovna ještě alespoň skutečně dobově vypadající, tady jde spíš o typ, jinak proti němu nemám námitek. Ale nedivil bych se, kdyby MD přitvrdilo i na veteránisty, což by byla tragédie. Obcházet to právě tímto způsobem mi přijde nešťastné. A hlavně se divím testačním komisařům, pod co se často podepíšou - je to hlavně jejich odpovědnost a jejich průser... Podotýkám znovu, že s tímhle autem nemám problém, protože vypadá jak má, rozdílů mezi těma dvěma typy stejně zase tak moc nebylo, jen jsem si dovolil poukázat na to, že by se to dle kodexu FIVA na vetenoty dostalo jen obtížně. Ale když můžou jezdit na véčkách T815 mladší dokonce i 25ti let dle starých předpisů, zbastlené zelené trambusy s bílým pruhem a novými majáky a podobné paskvily, pak je toto skutečně bezproblémové auto. Doufám, že nebudu pochopen zle, nicméně důsledky zejména pro náklaďákové veteránisty mohou být skutečně nedozírné...
Odborové sdružení hasičů Praha - www.oshp.wz.cz
ned říj 13, 2013 3:56 pm

lukas1989
Příspěvky: 223
Registrován: stř črc 17, 2013 11:25 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvek

Tak s týmto keby som na Slovensku prišiel na testáciu historických vozidiel tak by to komisár ani neobzeral a rovno by ma poslal do p....... Máte to v CZ oveľa lepšie keď na toto niekto dostane veteránske značky.
pon říj 14, 2013 10:52 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5256
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

A kousek dál v Drážďanech by to dostal i na klasický papíry kdyby to chtěl. Čím více na západ tím lépe :D . A v Anglii i tank na přihlášení do provozu, jen ta pojistka pak :shock:
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
pon říj 14, 2013 10:59 pm

Hynek
Příspěvky: 6399
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

lukas1989: Ono u vás na Slovensku si pokud jsem dobře informován taky kodex FIVA vysvětlují po svém, bohužel v pro veteránisty zcela negativním smyslu...
Odborové sdružení hasičů Praha - www.oshp.wz.cz
úte říj 15, 2013 5:12 pm

lukas1989
Příspěvky: 223
Registrován: stř črc 17, 2013 11:25 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvek

Hynek si veľmi dobre informovaný. Hlavne koľko peňazí to všetko stojí...tu veterána môže mať buď pracháč alebo niekto kto nemá rodinu a iné záväzky. Veteranisti sú pre komisárov a iných zainteresovaných dojné kravy.
úte říj 15, 2013 11:23 pm

Dan466
Příspěvky: 37
Registrován: úte bře 09, 2010 6:04 pm
Bydliště: Jablonec

Příspěvek

Jen abych vás uklidnil samozřejmě by mě to nedali ale musel jsem pořídit ještě jednu masku a několik dílů aby vše ke zkouškám bylo původní a tak jak má bejt a jen si to přehazuju podle potřeb .
stř říj 16, 2013 7:11 pm

Hynek
Příspěvky: 6399
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Pak to chápu a oceňuji přístup :thumbud: Nicméně jsou komisaři, kterým je to jedno :(
Odborové sdružení hasičů Praha - www.oshp.wz.cz
stř říj 16, 2013 7:47 pm

Dan466
Příspěvky: 37
Registrován: úte bře 09, 2010 6:04 pm
Bydliště: Jablonec

Příspěvek

Ventily jsou seřízeny a předstih taky tak už jen testovat. Chtěl jsem se vás zeptat jestli do toho můžu lejt taky etanol nebo na to nemá cenu jezdit. Dík za rady.
ned říj 20, 2013 7:32 pm

sondik
Příspěvky: 447
Registrován: úte úno 06, 2007 10:53 pm
Bydliště: Černý Potok

Příspěvek

karburátorovej motor si na Ethanol dost špatně zvyká , a asi osobně bych to do toho nelil je to trošku víc agresivní než benzín takže by to moho i kde co umejt nebo rozežrat a pak to nebude ono. Asi stím nenajezdíš tolik km aby se ti to vrátilo i kdybys to musel štelovat nebo něco měnit.
BMW 725 Tds , BMW 750iL - american version , BMW 525 Tds Touring , Jeep Cherokee , Praga V3S - rozdělaná
pon říj 21, 2013 11:19 am

Dan466
Příspěvky: 37
Registrován: úte bře 09, 2010 6:04 pm
Bydliště: Jablonec

Příspěvek

Dík je pravda že to nemá asi cenu pokoušet .
pon říj 21, 2013 6:52 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5256
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Jestli můžu doporučit tak na delší odstavení natankovat 100 oktanovej benzín. Ten je bez Ethanolu a tak není tak nachylnej na stárnutí a absorbování vlhkosti ze vzduchu. Taky startování je lepší po dlouhodobém odstavení.
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
pon říj 21, 2013 10:43 pm

Jarda32
Příspěvky: 140
Registrován: úte čer 26, 2007 10:18 am
Bydliště: CR

Zittau - oslava 125 let založení firmy

Příspěvek

3.10.2013 Zittau

Obrázek Obrázek Obrázek



z neznámých důvodů se mi nedaří vložit další fotky ve správné velikosti, tedy jen odkaz, kde najdete další
Obrázek
Naposledy upravil(a) Jarda32 dne čtv úno 06, 2014 1:13 am, celkem upraveno 1 x.
pát říj 25, 2013 10:44 am

Dan466
Příspěvky: 37
Registrován: úte bře 09, 2010 6:04 pm
Bydliště: Jablonec

Garant 30k

Příspěvek

Kolegové přátelé měl bych prosbu.
Auto mam sice hotové ale ten motor prostě něják blbne. Na první a druhý stupeň táhne krásně ale za tři to do mírného kopečka vůbec nejede.
Karburátor je úplně novej po repasu ventily jsou seřízeny a předstih taky. Tlak ve všech válcích je stejný 0,5 Mpa nevím jestli nejsou náhodou pístní kroužky přilepený protože ten motor stál pět let. Porádí někdo co s tím než to nechám rozebrat nějákýho mechanika.
Děkuju za rady a pomoc :wall:
pát lis 01, 2013 7:59 pm

lukas1989
Příspěvky: 223
Registrován: stř črc 17, 2013 11:25 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvek

Kompresia 5 atm. nie je najlepšia ale ani najhoršia. Ak viaznu krúžky tak musí prechádzať množstvo oleja do spaľovacieho priestoru a teda riadne dymiť...ak viaznu krúžky nalej do valcov petrolej a nechaj dlhšiu dobu stáť, potom to vyskúšaj...
pát lis 01, 2013 11:47 pm

Odpovědět

Zpět na „OSTATNÍ ZNAČKY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host