Stránka 1 z 1

Truck Nissan Eco-T160 dlouholeté zkušenosti :) rád pomůžu :)

Napsal: čtv bře 22, 2012 8:39 pm
od NissanTrucker-Pepíno
Ahoj,zdravím všechny příznivce nákladních vozů Nissan.Ještě než začnu toto forum,rád bych připomenul že japonci nákladní a užitkové vozy vyrábět neumí (konstrukčně,elektronicky ale i mariálově špatně a složitě vyvinuté) aspoň je to můj názor.Vše z vlastních zkušeností,vlastnim (Nissan Eco-T160 r.v.1996) 6 let.Samozdřejmě bych na svůj malý nakladáček nedal dopustit.Výborně se mi sním jezdí a je to pro mě taková malá citová záležitost.Pravidelnou udržbou a vším okolo co zvladnu udělat sám udržuju stroj ve spolehlivém stavu :) jinak by to byl hroznej vrak (hodnotím podle ostatních Nissanů co na cestách potkávám).Až Nissánek jednou dojezdí budu si kupovat jiný vůz pořídím si značku Man(slyším jen samou chválu).Napište prosím své názory a rád si je přečtu :)

Napsal: pát dub 27, 2012 9:42 pm
od Zundapp
S tím Manem souhlas, jezdil jsem s jedním a měl najeto přes 900 000 a upe v pohodě, ale s těma Japonskejma nákladníma autama nemáš pravdu, jezdil jsem v Mitsubishi Canter - Fuso 4.5t a žádnej problém, startovalo i v zimě a co znám lidi co mají Mitsubishi tak opravy neznají a Nissan Cabstar byly na pekárně jedny z nejspolehlivějších aut co jsem zažil a to samý Mazda E . Já kdybych si měl koupit malej náklaďák tak jdu jednoznačně do Japonce, když něco většího tak Man nebo DAF.

Napsal: stř čer 13, 2012 8:39 am
od Jajda
Ahoj taky jezdim s nissanem je to taky eco-t160 jako odtahovka..máš k dispozici i náhradní díly?

White pearl Nissan

Napsal: pát čer 29, 2012 11:51 pm
od NissanTrucker-Pepíno
Ahoj tak nejdříve Zundapp...neříkam že nejsou japonský trucky spolehlivý ,ale spousty věcí spatně vyřešeno a to nejduležitější jsou ceny za n.d. a nedělají se žádné repliky .Já jako soukromník docela krvácím když se neco podělá a nemám to doma nebo na vrakovišti .Za ty roky co mám svého mazlíka tak jsem toho opravdu vyměnil a opravil už dost (ložiska,komlet brzdy,chladiče,celý motor,atd.) vše bouchám doma ve stodole .O tech Mitsubishi bych se hádal.Jezdí sní kamoš a pořád nadáva ,furt se mu to sere(lektro,naftové čerpalo,atd.) záleží asi na dáném autě .Já bych svého Nissana neměnil,už ho znám a vím že ho mam v pořádku.Věřím že mi nějakej ten rok ještě vydrží a vyděla mi koruny .Myslím že je to jedno jestli Man nebo Daf jsou kvalitni a držáci ale opět záleží na daném autě.

A ted k tobě Jajdo,možná jsme se už někde na cestě potkali ono těch nissanů moc nejezdí a ja poctivě všechny zdravím.
Jednoho nissana jsem oběvil u typka na zahradě tak jsem si zněj očesal jše co šlo a jinak jezdím do Prahy na vrakáč.Náhradních dílů moc nemám...copak scháníš?Možná to mám ale třeba to budu taky potřebovat ,jinak servis navštěvuju v Nechanicích.Jsou tam moc šikovný chlapy na Nissany machři.
Napiš co by jsi potřeboval za n.d. na Jonal@centrum.cz ok?
Ahojda

Napsal: pon črc 02, 2012 10:59 pm
od JiRaY
Ahoj,dneska jsem v jednom bazaru obhlížel Nissana Eco T 160 110,co jsem z toho vyčetl,tak nosnost by měl mít nějakých 6 tun,rok výroby 1999,takže asi jeden z posledních,vzadu to mělo pětilistá pera,takže mi to připadalo celkem bytelně stavěné a vůbec se mi ten stroj docela líbil :)

Poradil bys mi na co se mám zaměřit,kdybych si to jel důkladně osahat a prolézt? Taky by mně celkem zajímalo jak na tom jsou tyhle auta se spolehlivostí,spotřebou,a dostupností náhradních dílů-brzdy,ložiska,atd,aby člověk neprodělal majlant jen na běžných opravách :lol:

Vím o jednom případu,kdy měli v jedné firmě Nissana,stejného,jen starší ročník a tam jim sloužil asi 5 let úplně bezporuchově,to auto jsem potkával a tahali na tom snad 9 tun,přetěžování,žádná údržba,ale furt to šlapalo,nakonec to ještě prodal když už to bylo utahané...

Co jsem na to koukal,sem tam nějaká rez,to je klasika,nic neřešitelného,rám i pera vypadaly v pohodě,takže by to bylo snad jen zaměřit se na motor,převodovku a diferák,tam bude možná oříšek s těmi díly při případné poruše ...

Napsal: pát črc 06, 2012 9:08 am
od Tomik
kamarád měl atleona,měl užitnou hmotnost asi 7tun auto takový podivný,ale spolehlivý,možná bych do něčeho takovýho šel taky,jenže ty díly prostě asi moc nebudou

Napsal: pon črc 09, 2012 11:33 pm
od NissanTrucker-Pepíno
Ahojda já mám r.v. 96 a rám je v pohodě, ten je bytelný u všech nissanů. Můj 5t a uveze bez problémů 7-8t jen chudáci ty ložiska :) a péra trpy jako u všech překládaných trucků.
Je jedno jaký r.v. koupíš, podvozek a motor je vyřešen stejně + více elektroniky (od r.v. 1996)
Spolehlivost je dobrá, ale prodloužíš jí včasnou udržbou a promazáváním jako u jakehokoli jiného trucku.
Spotřeba?Když chci a nejezdím moc naložený tak kolem 18l ale dokažu i za 22l/100km záleží na stylu jízdy
Jestli chceš koupit nissana a můžu ti poradit tak se dívej hlavně
- nejduležitější stav km (motor bez GO vydrží tak do 700tis. jinak je těsně před smrtí) měl jsem to štěstí ho měnit a docela pakárna a dost náročný.
- spodní časti kabiny (podběhy,příčky,celkově podlaha) já vše pečlivě vyvářel a silikonoval + natíral asfaltem teď nezničitelný.
- celkově prohlédnout unik všech kapalin (oleje,chlad.kapalina,atd.) pokud nechceš silikonovat, ja si to radši přetěsnil :)
- zkontrolovat brzdy (brz.desky,kotouče,koroze na brzd.třmenech) cena cca 1 ks kotouč 5.000,-Kč
- prohlédni chladič interkoleru a chladící kapaliny (nesmí být sežraný a zkorodovaný jinak 20.000,-Kč x2) zase hodně peněz.
Převodovka mi slouží výborně i rozvodovka, jen jsem měnil spojku (pouze nové obložení na lamelu) a včas výměna olejů.

Tímhle bych asi začal, ale záleží kolik máš vklad a kolik ješte obětuješ.
Já koupil před 6 lety svůj truck za 160.000,-Kč a nekecám asi kolem 300.000,-Kč jsem do něho nasypal.
Nedal bych na svůj stroj dopustit a hlavně jsem docela puntičkář tak mám rád všechno v pořádku.
Dám ti příklad, ted mi uplně neodbržduje parkovací brzda.Závada je na zadních vzduchových brzdových válcích, cena za oba válce cca 8.000 až 10.000,-Kč.Pro mě docela dost velky peníz a dával jsem nové před 3 roky (to moc dlouho nevydrželi).A to jsem si koupil a přimontoval univerzální vysoušeč vzduchu (nissan v originále nemá a vše co je obsluhovaný vzduchem jde rychle do řiti...
Nissan má ze všech malých nákladních vozu nejdražší n.d. a nedělají se žádné repliky.Seženeš všechno, ale dost finančně náročné opravy.
Já osobně bych už znova nekupoval, podle mě jsou evropské trucky spolehlivější a levnější opravy.
Nechci tě odradit a je to těžký výběr ale jestli máš dost velký vklad tak přemýšlej o Man,Daf nebo Iveco...

Napsal: úte črc 10, 2012 1:52 pm
od JiRaY
Díky za rady pepíno,měl jsem před nějakou dobu Mercedesa 814 a to byla spolehlivost sama,ale už měl milion a nějak se už nevyplatilo ho udržovat při životě,když i zákazník na to už koukal blbě s čím mu tam jezdím...tak se pořídilo Iveco E-cargo r.v.05...před tím Tě musím varovat,měl jsem vyložené špatné zkušenosti,neskutečně poruchové auto,přeelektrizované,a nepovedené,všude netěsnosti,problémy s motorem jakot akovým nebyly,ale ta ovládací elektronika,brzdy a hlavně převodovka ocházela úplně před očima a to nejsem prase,za nějakých 80 000km čtyřka pozbyla synchronu,a trojka taky a to řadím jak člověk,zuby mi nikdy neškrtají,prostě iveco za mně už ne,zvlášť ne ty novější modely...

Penězi limitovaní jsme a hlavně auta do 12 tun jsou nyní dost nedostatkový jsou drahý jak prase,a na trhu máš výběr z Iveca a MANu,Iveca jsou šroty a MANy mají kolem 800 000km,takže pořádně odjeté a za nehorázné peníze...
Tenhle Nissan pokud není stočený má mít cca 380 000km,ale ježděno město a okresky-rozvoz potravin :wink:

Jinak s tou spotřebou jsi mně dost vyděsil,to je hororová cifra :-D Já jsem zvyklý z osmituny MB čtyřválec 140 koní jezdit kolem 15 litrů,a Iveco 4válec 170 koní taky +-15-16 litrů :wink:

Nissan Truck White And Yellow Perl

Napsal: čtv črc 12, 2012 5:44 am
od NissanTrucker-Pepíno
Ahoj nevim kde mám začít ,z vlastních zkušenosti vím že každej chválí svou značku a jinou pomlouvá .Stěma Ivecama E-cargo máš pravdu každý ským mluvím tak nadává a už by to nechtěl .Mi máme doma ješte starou Dailynu a musím chválit .Malá spotřeba ,levné N.D. ,malá poruchovost a dost oprav na ní zvladneme sami ale jinak to je taková italská liazka .Motor a rám u těch starých modelů do (r.v.2000) kde není palubní počítač a málo elektroniky jsou nesmrtelný ,jen kabina hodně a rychle koroduje .Jenže na našich výborných silnicích toho žádné auto moc nevydrží .Stím Meďákem máš pravdu jsou to držáci ale můj kámoš dělal servisáka přímo v Mercedesu opravoval teda jen velky tahače a pořád prej odcházeli ložiska,uložení náprav,čepy,atd. a to jako víc než u ostatních velkych tahačů tak nevim.
Ted k tomu nissanu ,jestli má opravdu najeto poctivých 380tis. a nená stočený tachograf tak by mohl nějakej ten rok ještě pojezdit .Já bych si ho osobně nechal nastartovat ,pak bych poslouchal jak si klape.Měl by chytit hnet na první otočení a jít pěkně plynule .Samozdřejmě sledovat ihnet po natočení jak kouří a podle toho se rozhodnout.
Jo a jestli ten nissan nemá nahoře spací nastavbu tak bude brát o 2l. méně ,já jí mám a je znát odpor vzduchu.

Napsal: sob lis 22, 2014 6:04 pm
od david
Téma Nissan zde: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?p=5164#5164 , toto téma bude zamknuto.