Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
Hellous:
To je focené v Domašově v té zatáčce pod povodím ? Shodou okolností vnuk toho šoféra co to řídí je se mnou tady v Calgary.Tohle auto je předposlední co jsem přestříkával do téhle modrobílé kombinace.
Pár foto:
Úplně vpravo je ten malej Frajt (pak červenej) jak jsem ho koupil (původní stav).
Tak ještě pár aktuálních foto z Kanady:
Ty dva návěsy+frajt cascadia-jde o nejdelší kombinaci povolenou tady v Albertě-je to 2x 53' (2x 16m) a celková tuším 63,5t.
Freightliner Coronado day cab (kabina bez spaní) s motorem Detroit DD15.Tohle auto tahá taky dva návěsy-plata,ale super B (první návěs s točnou na zadku).
S tímhle dost často jezdím-většinou přetahuji návěsy k zákazníkům po opravě,nebo cisterny na vymytí párou.
To je focené v Domašově v té zatáčce pod povodím ? Shodou okolností vnuk toho šoféra co to řídí je se mnou tady v Calgary.Tohle auto je předposlední co jsem přestříkával do téhle modrobílé kombinace.
Pár foto:
Úplně vpravo je ten malej Frajt (pak červenej) jak jsem ho koupil (původní stav).
Tak ještě pár aktuálních foto z Kanady:
Ty dva návěsy+frajt cascadia-jde o nejdelší kombinaci povolenou tady v Albertě-je to 2x 53' (2x 16m) a celková tuším 63,5t.
Freightliner Coronado day cab (kabina bez spaní) s motorem Detroit DD15.Tohle auto tahá taky dva návěsy-plata,ale super B (první návěs s točnou na zadku).
S tímhle dost často jezdím-většinou přetahuji návěsy k zákazníkům po opravě,nebo cisterny na vymytí párou.
Pointa u těchto aut je ta že servisní náklady jsou minimální.Hodně dílů se dá použít z evropských aut-např brzd. obložení pasuje z Liaz řady 300.Motory jsou hrozné držáky (Detroit S60 a Cummins N14)-drobné věci na motory se dají objednat z USA (těsnění,senzory...atd.).Jinak se většinou opravy řešili tím že se koupilo auto na díly a rozebralo se.
Třeba kardany jsem začal předělávat na evropské se 4-šroubovýma unašečema jako např. na MAN-ech.Vše se dá udělat když jsou na to podmínky.... .
Trochu OT-foto skladu nd nějaký rok zpátky (dnes asi neaktuální)počítám že podstatná část obsahu fotografií je už dnes někde přetavena v hutích.
Třeba kardany jsem začal předělávat na evropské se 4-šroubovýma unašečema jako např. na MAN-ech.Vše se dá udělat když jsou na to podmínky.... .
Trochu OT-foto skladu nd nějaký rok zpátky (dnes asi neaktuální)počítám že podstatná část obsahu fotografií je už dnes někde přetavena v hutích.
Kdyby někdo toužil po dvojkovém "Frajtu" .Tak je jeden na prodej-předpokládám že majitel je stále Roman Machala.
Zde odkaz:
http://auto.bazos.cz/inzerat/28629985/F ... y-1995.php
A nějaké foto ode mne z archivu-foceno v M.Hradišti pár let nazpět.
Uploaded with ImageShack.us
Zde odkaz:
http://auto.bazos.cz/inzerat/28629985/F ... y-1995.php
A nějaké foto ode mne z archivu-foceno v M.Hradišti pár let nazpět.
Uploaded with ImageShack.us
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
dneska sem na nakládce potkal Freighta od Šandu a viděl sem, že má na tahači zvedačku? to má 6x2 nebo 6x4?
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
Co vím tak auta co se pohybovali po cz originál zvedačku neměli.Jestli to byl ten světle modrej,tak originál to je auto 6x4 a bez zvedačky.
Domnívám se že odešel některý z diferenciálů a kluci si to předělali na 6x2,vzhledem ke stáří auta by to mohlo mít i vliv na mýto (poprázdnu jen 2osy).To je ale jen má domněnka-snad nám to kluci od Šandy osvětlí-chodí sem taky.
Domnívám se že odešel některý z diferenciálů a kluci si to předělali na 6x2,vzhledem ke stáří auta by to mohlo mít i vliv na mýto (poprázdnu jen 2osy).To je ale jen má domněnka-snad nám to kluci od Šandy osvětlí-chodí sem taky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů