Stránka 16 z 19
Napsal: čtv úno 27, 2014 5:06 am
od Karlos
Vláďa Háček:
Jak jste to udělali jestli to není tajné? Prohodili jste jen posl. nápravu dopředu a za to hodili nápravu třeba z brandýsa(vlek/návěs).Nebo se tam dala celá náprava z něčeho Evropského?
Freightliner Argosy
Napsal: ned dub 06, 2014 3:04 pm
od Rony88
Dobrý den všem přeji, chci se zeptat jestli někdo nevíte proč Freightliner přestal v USA vyrábět model Argosy, jaký byl důvod že v USA přestaly vyrábět tento nádherný model a v Austrálii výroba stále běží.
Napsal: pát dub 11, 2014 4:07 pm
od Goor
Řekl bych, že to bude tím, že Argosy je cabover a v USA tahle auta nejsou tak oblíbená jako conventionaly. Je to podobný případ jako Kenworth K200, v USA snad vůbec nejsou, zato v Austrálii a na Novém Zélandu běžně jezdí.
Napsal: stř dub 23, 2014 1:32 pm
od česan
..čau...chlapáci potřeboval bych malinko poradit..našel jsem na autoline tohodle tahače...docela mě láká do sklopného návěsu...s bazarem jsem komunikoval a řekli mi že stav je dobrej prostě klasika vokecávky, a taky že nemá hydrauliku což nevím jestli se to dá nějak rozumně cenově dodělat tak jak to má být...no a prostě tak jak se vám to jeví....řeknu narovinu že mě to láká cenou a i tím co jsem tu a jinde na to slyšel že jsou to tak nějak kovadliny...já s tím skušenosti nemám jen s "PVC"n manama, mercedesama, dafama, a hlavně tatrama a na to malinko navážu. Docela se mi zamlouvá jedna vražda (tatra E1 tahač s hydraulikou) z roudnice, dala by se ještĚ zachránit aby fungovala a vypadala jak má...ale zase nadruhou stranu tydle ameriky mě připadají že by mohly bejt lepší, prostě nevim...tatru znám tak nějak do šroubku (servisoval jsem je i jezdil ) a tak si říkám že to je furt něco i když jen drobnýho ale nasere to a v neposlední řadě výkon nic moc....todle jak jsem psal má alespoň výkonu více a to druhý jestli se to sere to nevim to potřebuju poradit...prostě abych nekoupil auto a nemusel za měsíc rušit firmu....přehnaně ale asi tak...díky..
Napsal: stř dub 23, 2014 5:38 pm
od česan
...kurnik bych zapoměl na ten odkazhttp://autoline-eu.cz/sf/sedlovy-tahac-FREIGHTLINER--14040300304825837000.html
Napsal: stř dub 23, 2014 6:37 pm
od Severnaya
Napsal: stř dub 23, 2014 9:27 pm
od česan
..jj díky
Napsal: stř dub 23, 2014 9:33 pm
od TP
Jen jedno tady k tomu autu,má to Německé nebo jine EU doklady?Podle světel je to US verze a tady to nedostaneš na čísla.
Napsal: čtv dub 24, 2014 12:35 pm
od česan
...podle toho co mi psali z toho bazaru tak asi je to na EU číslech....jako sere mě to když jim posílám maily s obecnýma dotazama typu právě EU homologace a tak ...odpověd skoro stejná pořád dokola...vozidlo je v dobrém stavu ihned připraveno k provozu bez sebemenších závad......
..ještě jim napíšu...
Napsal: čtv dub 24, 2014 5:53 pm
od Matúš Sabo
tak tachograf ma tak by mal mať europske papiere
Napsal: čtv dub 24, 2014 10:33 pm
od česan
..odpoledne psali že se už prodává....takže už asi pasé..nicméně dotaz na to jestli vzít radši vraždu tatru nebo usa stroj platí dál....
Napsal: ned dub 27, 2014 3:36 pm
od TP
Co takhle přidat ještě třeti možnost a koupit EU auto,třeba třiosé když je to potřeba.Tatra je dobrá do terenu a na stavbu,na silnici je to k ničemu a nejede to,žere to.USA tahač má dlouhou živitnost což je jistě plus ale zas s dílama to nebude ne ihned a ono odstavené auto leze dost do peněz.
Napsal: ned dub 27, 2014 11:45 pm
od Karlos
Česan:
Co k tomu napsat- ameriky jsou přeci jen trochu specifické od evropských aut.Z vlastní zkušennosti mohu potvrdit spolehlivost a vysoký kilometrový proběh.Není vyjímkou na motoru najet i 2mil km bez go,za předpokladu že auto má pravidelnou údržbu.
Na dnešní poměry je už i pohodlí a hlučnost v kabině také trochu jinde-přirovnal bych to k autům z 90-tých let například jako Volvo F12,nebo Scanie 3-kové řady.V principu jsou Ameriky velmi jednoduché a mimo říd. jednotky motoru a abs tam víc elektroniky nenajdeš,tedy se nemá co pokazit.
Jak už psali kluci výše,trochu problém je s náhr. díly,hlavně disky kol (jiná rozteč) a brzdové bubny-velmi těžko sehnatelné v evropě.Vše se dá řešit dovozem,bohužel clo,dph a hlavně doprava značně navyšuje cenu.Spousta dílů se dá běžně pořídit v evropě (obložení,brzd.válce,gufera....atd.).Obecně je ale každá oprava za cenu určitého úsilí řešitelná.Myslím,že tento problém je bohatě vyvážen nižšími provozními náklady z hlediska servisu oproti dnešním evropským autům.Pokud je prostor,dá se veškerý servis udělat doma "na koleně".
Další výhoda je nižší hmotnost tříosé Ameriky 6x4 (cca 7000kg) oproti evropské 6x4 - myslím že to může dělat až 1tunu rozdílu.
Teď k tomu autu z německa:
Jde o vojenský výprodej ze základen US army v německu,za předpokladu že to postavili na De čísla by to mělo jít přihlásit.Pokud by to mělo jezdit ve sklopce,trochu vidím problém v převodech-podle fotek to vypadá,že tam je 9-tka převodovka a ta není moc vhodná do kopců.Je také velmi pravděpodobné,že v nápravách může být dlouhý převod a to taktéž není ideální.Důvodem jsou vyšší rychlostní limity v USA (až 120km/h-75mil).Některá auta tady v cz mají právě tuto kombinaci a při 90km/h motor točí někde kolem 1250ot./min.
Co se hydrauliky týká,kdysi jsem to zjišťoval a pto na převodovky Eaton normálně prodával HTS Kolín (Hynčica).Myslím že by se ale dala sehnat i jetá hydraulika-na některých autech v cz byla.
Myslím že v dnešní době spíš stojí otázka na jakou práci to bude,kde to bude jezdit zda po dálnici(euro 3=vyšší mýto),nebo jen kolem komína a zda je ta práce dostatečně zaplacená,aby si to na sebe vydělalo.
A abych tu jen nepsal román,tak přikládám pár obrázků z Kanady
Freightliner Argosy
Napsal: úte kvě 13, 2014 4:59 pm
od Rony88
Freightliner Argosy - Nádhera, Argosy je na vzhled dokonalej, firma Freightliner by tento model mohla začít prodávat v Evropě s motory Detroit diesel a určitě by slavili úspěch a získaly by určitě mnoho fanoušků.
Napsal: ned čer 15, 2014 8:26 pm
od Karlos