Stránka 9 z 11
Napsal: sob kvě 26, 2012 7:49 am
od samik
2007 Kenworth C500 8x6
Napsal: pát čer 08, 2012 2:08 am
od sean
Tady je moje práce auto ze Severní Dakoty USA ropné, můžeme přesunout, vrtné plošiny
Nákladní auto
2007 C500 tri jednotka 8 x 6 s navijákem 30 tun
Přívěs
Nedostižný oilfiled 3 nápravy + 2 nápravy džíp + 2 nápravy booster
Převážím bláto čerpadlo, nejtěžší část vrtná souprava
Doufám, že to znamená v České ok!!!!
Napsal: pát čer 08, 2012 7:36 am
od matesák
Hello, nice Kenworth. The text is clear
but ins't this best. It does not matter. I hope that these are not last photos from you
good luck and more miles without crash.
Napsal: pát čer 08, 2012 7:36 am
od matesák
Hello, nice Kenworth. The text is clear
but ins't this best. It does not matter. I hope that these are not last photos from you
good luck and more miles without crash.
for sean...
Napsal: pát čer 08, 2012 10:15 pm
od martin440
very nice photo trailers
C500
Napsal: pát čer 08, 2012 10:24 pm
od sean
Řídit C500 má 565 BHP ISX Cummins, 18 rychlost Eaton přenosu, všechny jednotky má uzamčení rozdíly.
Toto zatížení 2 kusů zařízení je pouze legální na prašných cestách, jinak žádné zatížení se dělá hrubé kombinované GCW překročit 105500 lbs (47954 kg) musí být 1 kus pouze nákladní, Severní Dakota maximální hmotnost je vyšší než většina státu USA, každý stát USA má svůj vlastní hmotnosti pravidla, její velmi šílený.
Tato fotka je dvojího Montana jen 2 km od hranice Kanady. To je 16 kolo na 2 náprav přívěsu, my je nazýváme "zbývajících větších vozů" nebo "16 wheeler" v Kanadě dělají 24 kol na 3 nápravy, které jsou velmi podobné v designu na str. 40 vojenských P50 přívěsy v ČR.
Tady sázím (reverzní) se rampa a k vyzvednutí celý horní derrick
(věž) z vrtné plošiny na mém přívěsu, bohužel žádný obrázek z toho ve skutečnosti v mým přívěsu, tvé Derricku váží 80 tun
Zde jen čekají na další zatížení od vrtná souprava odstraněny, takže jsme ji vyzvednutí na přívěsu pak doprava do nového umístění.
sean
Napsal: sob čer 09, 2012 12:20 am
od martin440
Unfortunately, I only use the translator to communicate, so an apology to you ... interesting you photos, this certainly interested in more members ....thanks
Napsal: čtv črc 26, 2012 8:03 pm
od Rummcajs
Může mi někdo vysvětlit smysl tohoto technickýho řešeni?
http://www.youtube.com/watch?v=45d5MOldlm0
Napsal: čtv črc 26, 2012 8:56 pm
od martin440
tipoval bych to na bezrámový řešení...jen tipuju
Napsal: sob črc 28, 2012 12:46 am
od Rummcajs
Jasně,bez rámu,a tím i menší výška.Jinak mě ještě napadlo,že nemusí při vysypávání tolik popojíždět.Ale skutečný důvod je mi záhadou.
Napsal: sob črc 28, 2012 9:43 pm
od pavel 815
Problém sklápěcích návěsů je vyjetí na kluzkém povrchu při sklápění,páč se odlehčí hnané nápravy tahače,tahle vychytávka pomáhá soupravě vyjet...no a samozřejmě ušetří váhu bez šasi návěsu,otázka je jak dostává ta zadní náprava návěsu při sklápění do těla....
Napsal: úte říj 16, 2012 7:45 pm
od LUKA
Napsal: sob lis 17, 2012 8:44 pm
od Matúš Sabo
Napsal: sob lis 17, 2012 10:42 pm
od Robin
Napsal: stř kvě 08, 2013 7:49 am
od Karlos