Stránka 9 z 11

Napsal: sob kvě 26, 2012 7:49 am
od samik
Obrázek

2007 Kenworth C500 8x6

Napsal: pát čer 08, 2012 2:08 am
od sean
Obrázek

Tady je moje práce auto ze Severní Dakoty USA ropné, můžeme přesunout, vrtné plošiny

Nákladní auto
2007 C500 tri jednotka 8 x 6 s navijákem 30 tun

Přívěs
Nedostižný oilfiled 3 nápravy + 2 nápravy džíp + 2 nápravy booster

Převážím bláto čerpadlo, nejtěžší část vrtná souprava

Doufám, že to znamená v České ok!!!!

Napsal: pát čer 08, 2012 7:36 am
od matesák
Hello, nice Kenworth. The text is clear 8) but ins't this best. It does not matter. I hope that these are not last photos from you :wink: good luck and more miles without crash.

Napsal: pát čer 08, 2012 7:36 am
od matesák
Hello, nice Kenworth. The text is clear 8) but ins't this best. It does not matter. I hope that these are not last photos from you :wink: good luck and more miles without crash.

for sean...

Napsal: pát čer 08, 2012 10:15 pm
od martin440
very nice photo trailers :wink:

C500

Napsal: pát čer 08, 2012 10:24 pm
od sean
Obrázek
Řídit C500 má 565 BHP ISX Cummins, 18 rychlost Eaton přenosu, všechny jednotky má uzamčení rozdíly.
Toto zatížení 2 kusů zařízení je pouze legální na prašných cestách, jinak žádné zatížení se dělá hrubé kombinované GCW překročit 105500 lbs (47954 kg) musí být 1 kus pouze nákladní, Severní Dakota maximální hmotnost je vyšší než většina státu USA, každý stát USA má svůj vlastní hmotnosti pravidla, její velmi šílený.
Obrázek
Tato fotka je dvojího Montana jen 2 km od hranice Kanady. To je 16 kolo na 2 náprav přívěsu, my je nazýváme "zbývajících větších vozů" nebo "16 wheeler" v Kanadě dělají 24 kol na 3 nápravy, které jsou velmi podobné v designu na str. 40 vojenských P50 přívěsy v ČR.
Tady sázím (reverzní) se rampa a k vyzvednutí celý horní derrick
(věž) z vrtné plošiny na mém přívěsu, bohužel žádný obrázek z toho ve skutečnosti v mým přívěsu, tvé Derricku váží 80 tun
Obrázek
Zde jen čekají na další zatížení od vrtná souprava odstraněny, takže jsme ji vyzvednutí na přívěsu pak doprava do nového umístění.

sean

Napsal: sob čer 09, 2012 12:20 am
od martin440
Unfortunately, I only use the translator to communicate, so an apology to you ... interesting you photos, this certainly interested in more members ....thanks :wink:

Napsal: čtv črc 26, 2012 8:03 pm
od Rummcajs
Může mi někdo vysvětlit smysl tohoto technickýho řešeni?

http://www.youtube.com/watch?v=45d5MOldlm0

Napsal: čtv črc 26, 2012 8:56 pm
od martin440
tipoval bych to na bezrámový řešení...jen tipuju :wink:

Napsal: sob črc 28, 2012 12:46 am
od Rummcajs
Jasně,bez rámu,a tím i menší výška.Jinak mě ještě napadlo,že nemusí při vysypávání tolik popojíždět.Ale skutečný důvod je mi záhadou.

Napsal: sob črc 28, 2012 9:43 pm
od pavel 815
Problém sklápěcích návěsů je vyjetí na kluzkém povrchu při sklápění,páč se odlehčí hnané nápravy tahače,tahle vychytávka pomáhá soupravě vyjet...no a samozřejmě ušetří váhu bez šasi návěsu,otázka je jak dostává ta zadní náprava návěsu při sklápění do těla....

Napsal: úte říj 16, 2012 7:45 pm
od LUKA
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: sob lis 17, 2012 8:44 pm
od Matúš Sabo
Obrázek

Napsal: sob lis 17, 2012 10:42 pm
od Robin
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: stř kvě 08, 2013 7:49 am
od Karlos
Pár obrázků ode mne-nějaké KW :D z Kanady



Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek


Výhled z KW 660 (venku -15) + palubka (i při cestovní rychlosti-tempomat :)) Sory za kvalitu-foceno mobilem a ještě se mi klepala ruka :).

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek