Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Čím Amíci staví a ostatní
Oni musej mít všecko vyjímečný
http://www.rmmaterials.com/images/premixfrontend01b.jpg
http://www.hankstruckpictures.com/pix/t ... ruck01.jpg
http://www.howibuiltmyownpool.com/image ... -large.JPG
http://www.rmmaterials.com/images/premixfrontend01b.jpg
http://www.hankstruckpictures.com/pix/t ... ruck01.jpg
http://www.howibuiltmyownpool.com/image ... -large.JPG
Naposledy upravil(a) Olda dne pát srp 18, 2006 5:48 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Možná aby v zrcátkách viděl, kam až mu to v zatáčkách vybočuje. Ten zadek má totiž celkem slušnej převis a je i celkem vysoko. Kvůli nosnosti to podle mě nebude, protože na tu poslední nápravu není skoro žádnej tlak.Olda píše:To mi taky nedošlomirasa píše:Asi mi něco nedošlo,ale k čemu mají tu poslední zvedlou nápravu na těch mixech?
Ta poslední náprava je z důvodu tlaku na nápravy v některých státech jsou přísné limity a tak se to takto dohání , budeš se divyt ale vzhledem k tomu že ta náprava je přitlačovaná na silnici dvěmi hydraulickými válci tam ten patřičný tlak docílí a navíc je ta náprava rejdová aby se šetřily pneumatiky někde tu mám prospekt od firmi McNeilus jen jej najítnero píše: Možná aby v zrcátkách viděl, kam až mu to v zatáčkách vybočuje. Ten zadek má totiž celkem slušnej převis a je i celkem vysoko. Kvůli nosnosti to podle mě nebude, protože na tu poslední nápravu není skoro žádnej tlak.
To že je ta náprava rejdová jsem viděl, v zatáčkách to vypadá fakt zajímavě, protože některý míchačky jsou dlouhý jak kráva. Ale celý mi to připadalo celkem slabý, proto mě překvapuje, že je to opravdu kvůli rozložení zatížení. No ale u Amíků je k vidění ledacos - třeba popeláři s dvěma volanty na každé straně kabiny Praktická řešení mají přednost před estetickými.petr.truck píše:Ta poslední náprava je z důvodu tlaku na nápravy v některých státech jsou přísné limity a tak se to takto dohání , budeš se divyt ale vzhledem k tomu že ta náprava je přitlačovaná na silnici dvěmi hydraulickými válci tam ten patřičný tlak docílí a navíc je ta náprava rejdová aby se šetřily pneumatiky někde tu mám prospekt od firmi McNeilus jen jej najítnero píše: Možná aby v zrcátkách viděl, kam až mu to v zatáčkách vybočuje. Ten zadek má totiž celkem slušnej převis a je i celkem vysoko. Kvůli nosnosti to podle mě nebude, protože na tu poslední nápravu není skoro žádnej tlak.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů