Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine

Odpovědět
sikte

Příspěvek

fotek bude dost dokumentace je nutná :) rám příde vyztužit,ale přesně nevím jak kokám na ní 14dni a nějak se nechytám asi to bude tím že sem opravdu amatér :D :D no každopádně zítra začnu sundávat nadstavbu (byl to fekál ) ale za ty peníze co jsem to vzal z jzd....no neber to :D

příští sezonu bych chtěl do Kunštátu to mám kousek,ale peněz moc není tak uvidíme.....shánět sponzory utopie :cry: :cry:

budu velice rád za vaše nápady a zkušenosti......je jasné že se asi nebudete chtít podělit :D :D
ale i tak díky za reakce a odpovědi
díky pánové
sob lis 16, 2013 12:47 pm

Uživatelský avatar
jirka815
Příspěvky: 24
Registrován: ned lis 01, 2009 7:56 pm
Bydliště: Svitavsko

trucktrial

Příspěvek

Ahoj,odkud jsi,ze jsi blizko Kunstatu.Stavim trucktrialovou Vizu.
sob lis 16, 2013 8:15 pm

Honza 76
Příspěvky: 610
Registrován: čtv črc 24, 2008 10:33 am

Příspěvek

:?: jirka815 - nejaká fotogalerie stavby vozu by se nenašla??
sob lis 16, 2013 8:19 pm

Uživatelský avatar
jirka815
Příspěvky: 24
Registrován: ned lis 01, 2009 7:56 pm
Bydliště: Svitavsko

Příspěvek

Samozrejme nasla,napis email.Muj: moravec815@seznam.cz
sob lis 16, 2013 8:49 pm

Honza 76
Příspěvky: 610
Registrován: čtv črc 24, 2008 10:33 am

Příspěvek

Email odeslán.Děkuji.
sob lis 16, 2013 8:51 pm

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

prodám pevný ochranný rám na kabinu liaz i tatra 815. dále 2x 4bod.pásy ,1X 5bod.pás
ned lis 17, 2013 3:39 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Pasujú kolesá zo Zila (asi 14-24) na 148 - ku bez úprav? Alebo treba špeci ráfiky? Díky. A čo tak motor z 813 do 148?? :lol: Alebo mám veľké ambície? :lol:
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
pon črc 28, 2014 10:28 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No tipuju, že ne. No motor z 813 by šel proč ne... Ovšem pokud ti nevydí, že kvůli 50 koním budeš muset předělat celej předek, motor ti bude koukat ven z čumáku a bude to vypadat hrozně blbě. :lol: :lol: Je lepší na V8 dát nějaký vhodný turbo, když chceš koně.
Filip Nikl
pon črc 28, 2014 10:59 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Motor smerom dnu a nie von. Viac práce, ale lepší výsledok. Priestor tam na to je, keď sa vyreže priečka pod oknom.
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
čtv srp 21, 2014 9:18 pm

Vojta246
Příspěvky: 51
Registrován: stř bře 14, 2012 9:15 pm
Bydliště: ValMez

Příspěvek

Taky si myslím že uplně zbytečné. Je lepší na to naroubovat nějáké turbo. Seňorovi to jede pěkně a i ty civilní sklápěčky 815 jdou vidět že když se použije vhodné turbo tak to opravdu jede moc pěkně. (Malinský, Antonín, polská posádka). A taky mít V12 na přední nápravě 148 nevím jak dlouho by to náprava vydržela při takovém zacházení a navíc by pak bylo auto ještě daleko těžší na předek. :?
Napadá mě spíš použít nový V8 s mezichladičem a turbem ale to by asi nebylo dostatek místa nahoře nad motorem. Ale když může mít Adam Staněk ve staré VVN motor V8 turbo tak proč ne ve 148. Myslím že pravidla by to unesly a bylo by to "jedno" :)
sob srp 23, 2014 10:38 am

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Na V12 ešte šupnúť turbo ako mal Drahokoupil a to už bude inak lietať. Mám to už kus premyslené. Celá na dumper - oranžovo, aj rúru, čierny rám á la Canoneer a obutá na voj. taktikách, ale v dvojmontáži ako tu:

http://postimg.org/image/yo8zdm9f1/
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
sob srp 23, 2014 6:54 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo asi tak když pravidla unesou Adamovo auto jako sériovku tak je možný uplně všechno. :lol: Ale V12 z 813 bych tam necpal, zbytečný. Zrovna tak V8 z 815, asi by se tam ani nevešla na šířku protože T 148 má 75° a 815 90°.
Pokud bych chtěl 148 na trial a výkon, tak bych poladil motor co tam je. Trošku se poptat a sehnat pořádný turbo ne tam dát K36 z nějaký LIAZky z vrakáče (i tak to jede pěkně) ale něco lepšího, případně dvě malinký, dát někam mezichladič stlačenýho vzduchu. Muže to tlačit klidně 2 - 2,5 atmosféry, je to chvilková zátěž motor to v pohodě vydrží. A výkonu bude až dost.

EDIT: No jako Drahokoupilovi to tahlo jako kráva, tam podle mě moh mit k 350 konim. Bych se docela bál o spodek s takovym výkonem. Ty gumy nevim no... Na trialu je důležitá světlá výška a tyhle kola jsou menší než 14 R20, bude to furt viset na rouře. Já bych volil buď 14 R20 z Urala a nebo to co má Radek Malínský, jsou to nějaký 12 na 24 nebo tak něco maj to Zetory na předku. Nic lepšího co se týká záběru tam podle mě neseženeš a jsou to agrogumy za pár korun v porovnání náklaďákovejma.
Filip Nikl
sob srp 23, 2014 7:34 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Jasné, najlepšie by boli ruské taktiky 16 - 24 (Stanek, Cannoneer 815), ale tie na 148 nedám. Turbo na V8...áno, ale išiel by som radšek do tej prestavby na V12. Predstav si to...148 je min. o 1/3 ľahšia ako 813 a turbo na to 813 motor. Bolo by z toho zaujímavé vozidlo. A spodok...zatiaľ to nikto nevyskúšal, tak uvidíme čo to spraví.. :lol: :twisted:
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
ned srp 24, 2014 3:45 am

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo to zas jako jo no. :lol: To by lítaly drny. :lol: Jo to je fakt, zatim to nikdo nezkoušel. Kdo neexperimentuje tak na nic nepřijde, takže zkusit se to muže. Ale práce to bude hrozná podle mě.
Filip Nikl
ned srp 24, 2014 10:22 am

zaverecny
Příspěvky: 488
Registrován: úte led 27, 2009 10:28 pm

zvýšení výkonu

Příspěvek

To Mikki: Ahoj, já ti nechci kazit radost, tak to ber sportovně. Tu dvanáctku tam možná nějak nabastlíš, třeba i ty turba. A pak přijde závod, a v něm se ti přesně stane tohle:

Obrázek

Ten motor bude mít na ten podvozek moc velkou sílu. Tohle není tahání nákladu po rovné silnici na návěsu. Tam to postavíš do jámy tak, že budeš na dvou kolech ze šesti. Až mu naložíš, rupne ti křížák. Ta síla z toho motoru totiž musí někam odejít. Když máš slabý motor, tak ti v jámě nejhůř zdechne. Proto je dobrý mít v TT slabý motor. Tam na nic žádnou sílu v tahu nepotřebuješ. Když máš motor silný, tak v jámě v nejlepším protočíš ráfky v gumách, pak překroutíš kardan, zlomíš křížák a nebo ti praskne nějaká hlava motoru. Ani nemluvím o hmotnosti, že budeš mít třista kilo zytečnýho železa navíc. Takže sice teoreticky máš větší sílu, ale prakticky tě to víc stahuje dolu. A povídání o pneumatikách je mimo realitu. Pardon. Koupíš si nějaký traktorový vzorek, a v první sekci zlomíš kolo přesně jako na mojí fotce.

Profík z TT, pokud za sebou nemá deset placených maníků a tři sponzory, jezdí zásadně na ojetých gumách. Ojetá guma se protočí, nová guma zlomí kříž. A jestli na té tvojí Tatře nejsou kolové redukce, tak to ti pomáhej Pánbu. Bez redukcí jsi podle mýho názoru mrtvej prtvej. Nebo bude brzo mrtvá prtvá tvoje spojka. Si myslím. Já to nikdy nejezdil kvůli bedně, ale pro zábavu. Ale byla tam zoufalci z S5, co byli schopní se do krve pohádat s komisařem po každé jízdě o tři body. Jo, a čím vyšší guma, tím větší možnost převrácení. Měl by ses ptát, co vlastně od svojí účasti na TT čekáš. Pro srandu ti poslouží i obyčejná vétřieska, má pontonové nápravy s reduktorama, kroutí se jako had, a stojí nula nula nic.

Ani si nějak nevybavuju situaci, že bych viděl jakoukoliv posádku, jak chce vyjet do kopce, ale zdechává jim motor. Vždycky vidím, že lezou do šílenýho krpálu, auto už nemůže dál, ale kola se pořád protáčejí. TT není o síle, ale o přilnavosti a lehkosti. A především o srandě. Dávat dvanáctku do čtyřicítky je marná práce, ze které budeš moc a moc zklamaný. Už ani nehodnotím samotnou čtyřicítku, je málo aut tak nevhodných pro TT jako právě tohle. Těžký čumák jako prase, a věčné lehnutí na rouru mezi první a druhou nápravou. A to čtyřicítky i třicítky miluju, jsou to skvělé a úžasné stroje. TT jsem jezdil. S V16 a V12 bez turba, a přesto mi turbo nikdy a nikde nechybělo. Takže o tom přece jen něco vím. Ale oceňuju, že jsi bojovník. Je to na tobě.

Mrkni do pravidel TT. Bod 5.1.9. Ta věta je trochu nejasná, je otázkou, jestli se rozumí výrobce motoru pro tento konkrétní typ auta, nebo pro obdobný typ. Než zapneš COčko, poradil bych ti kontaktovat vedení TT, poslat nákres a plán, aby si ti k tomu vyjádřili. A může se stát, že si tam dáš V12 nebo V8T, a někdo ze závodníků bude chtít odstranit konkurenci, požádá o nahlédnutí do tvýho motorovýho prostoru, a vyřadí tě ze sériových vozidel. Půjdeš do Prototypů, a jestli budeš mít smůlu, dostaneš kategorii P1, kde jezdí tuším stroje od Franty, tedy samé Šílené Maxy, takže ti pokaždý naklepou kokos. Představa, že bys mohl být rovnocenným soupeřem takovému panu Jacháčkovi z P1, je fakt legrační.

Kluci - Filip90 a Vojta246, to napsali dobře. To neděláš dobře s tím V12 motorem, že ho strkáš do čtyřicítky...

No i tak ti velmi upřímně držím palce.
pát zář 12, 2014 10:00 pm

Odpovědět

Zpět na „TRUCKTRIAL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů