Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine

Odpovědět
filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No třeba to zatim nikoho nenapadlo :D .
čtv čer 04, 2009 9:58 pm

Uživatelský avatar
JOSEF 15
Příspěvky: 551
Registrován: sob lis 29, 2008 12:14 pm
Bydliště: Velka Biteš

Příspěvek

A co třeba KRAZ někdě jesm měl fotku té asi madarské posadky.
pát čer 05, 2009 1:57 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Asi jsi to popletl.jezdili urala.Motor za kabinou z autobusu ikarus přez hydropohon na kola.Rozhozené brzdy zadní nápr.nezatáčecí.strašně to řvalo hovno jelo a děsně čadilo.Bylo to červené.tak asi to bude tohle.
pát čer 05, 2009 11:38 pm

Uživatelský avatar
JOSEF 15
Příspěvky: 551
Registrován: sob lis 29, 2008 12:14 pm
Bydliště: Velka Biteš

Příspěvek

Myslím že to vypadalo nějak takhle
Obrázek
sob čer 06, 2009 12:25 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Pekne, pekne...ale prilis mi to zavana amerikou :lol: . Hlavne ten vyfuk a chromovy ram. Podla mna by Kraz bol super hlavne pre divakov. Ale osobne si myslim, ze by to bolo dost narocne krutit sa v sekciach s takym hovadom :D . Potom uz iba za to posadit zrucneho sofera...
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
sob čer 06, 2009 2:05 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

neznám.Asi reklamní kus.
sob čer 06, 2009 4:25 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Bych řek že to je dělaný spíš na nějaký rally (Baja-Saxonia atd.) jako Svobodovic Tatra a hlavně pro diváky. Myslim že jsem to tam někde viděl. Jinak Kraz na truck trial je bych řek zbytečně velkej a těžkej. Z Ruskejch vozů je asi nejlepší Ural co snim jezděj Canoneeři.
ned čer 07, 2009 2:28 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak po delší době oživuju vlákno. Napadlo mě udělat nějakou další nadupanou Liazku. Rozhod jsem pro mou nejoblíbenější a podle mě nejhezčí klasickou sklápěčku 151.261. Jenže jsem zjistil že podle pravidel truck trialu by kvůli rozvoru 3550 mm jedna z největších S3jek která by se neztratila ani v S4kách spadala do kategorie S2! To z ní bohužel dělá nepoužeitelné vozidlo :( . Řešení je posunout přední nápravu asi o 30 cm vpřed čimž vznikne hybrid který už jezdí pod číslem 328. Jenže tím aspoň pro mě Líza totálně ztratí šmrnc co má. Možná by dostala výjimku v pravidlech to nevím. Takže tady je LIAZ 151.261 S2
Obrázek
PS: Děkuju Jurajovi za nákresy.
sob črc 18, 2009 1:49 am

Uživatelský avatar
JOSEF 15
Příspěvky: 551
Registrován: sob lis 29, 2008 12:14 pm
Bydliště: Velka Biteš

Příspěvek

Filip 90:Jinak Kraz na truck trial je bych řek zbytečně velkej a těžkej. Z Ruskejch vozů je asi nejlepší Ural co snim jezděj Canoneeři.
A TATRA 813 8X8 je taky velká a težká a jezdí.
sob zář 05, 2009 12:52 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To jo sice je ale já myslel pro kategorii S4. Jinak Tatra 813 8x8 je sice těžká ale v kategorii S5 patří k nejmenším. Třeba u takovýho Actrosa 8x8 vypadala jak drobeček jak výškou tak rozvorem. Jinak tenhle Kraz je asi tak stejně velkej právě jak 813 8x8 ale jezdil by v S4 kách a navíc má o nápravu míň což dost zmenšuje přejezdovej úhel.
sob zář 05, 2009 1:45 pm

Uživatelský avatar
JOSEF 15
Příspěvky: 551
Registrován: sob lis 29, 2008 12:14 pm
Bydliště: Velka Biteš

Příspěvek

Jo tak takhle jsem nemyslel :oops:
sob zář 05, 2009 9:24 pm

škubanek
Příspěvky: 310
Registrován: úte zář 01, 2009 12:03 am
Bydliště: Beřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

chci se zeptat proč by ta liaz 151 nemohla nejdit v S2 jakí je v tom problem??
pon zář 07, 2009 11:00 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No tak jezdit tam muže v tom problém neni. Ale srovnej si velikost LIAZky a Avie nebo IFY co tam jezděj. LIAZka váží nejmíň 7 tun a velikostí patří i v S3 mezi největší a agregáty se velikostí moc neliší (né li jsou větší) třeba od Uralu co je v S4. Takže LIAZka v S2 by pravděpodobně neměla šanci nijak uspět. To by bylo to samý jako když 815 TP jezdila v S3. Vejda v sekci jezdila jak pavouk a Tatra tam najela a mohla zas tak akorát vycouvat protože se tam ani nemoh otočit natož něco projíždět.
pon zář 07, 2009 11:27 pm

škubanek
Příspěvky: 310
Registrován: úte zář 01, 2009 12:03 am
Bydliště: Beřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tak to máš pravdu že je velka IFA(ta červená co jezdí je taky velká :D )ale hlavně by mněla oproti konkurenci trochu navrch a to tim že má siljejší motor a větší pruchodnost v terenu,ale co mně byse libylo na trialu by byla tatra 815 4x4 ta tam ještě nejezdí(protože je drahá a ještě jí armada neprodá jako už zminovanou 815 8x8 boužel) :cry:
pon zář 07, 2009 11:55 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No já jen teď nevim jestli S2 nemaj dokonce užší branky proti S3 nevim. No ta by byla pěkná no kdyby v ní byl V8 turbo 342 koní to by bylo autíčko. Ideální by bylo kdyby se eště šoupla kabina dozadu jako to má Svoboda tým kvůli nájezdovýmu úhlu.
úte zář 08, 2009 1:15 pm

Odpovědět

Zpět na „TRUCKTRIAL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti