Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine
-
talaš.m
- Příspěvky: 3597
- Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
A co tak T148 6x6? Jaké na to jsou názory?
pon kvě 26, 2008 5:13 pm
-
cuisine
- Příspěvky: 4179
- Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm
Příspěvek
nevim auto s čumákem mi přijde v nevýhodě oproti trambusovejm kabinám ...
pon kvě 26, 2008 8:34 pm
-
tatracyber
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Příspěvek
No ale 138 4x4 jsou docela svižný. Akorát je tam asi ta nevýhoda že to nemá kolový redukce, takže ty hřídele tam dost trpěj.
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
pon kvě 26, 2008 9:31 pm
-
talaš.m
- Příspěvky: 3597
- Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
Já si to myslel. V kombinaci s balónama by asi poloosy dlouho nevydržely co? tak nic nebude
pon kvě 26, 2008 9:59 pm
-
cuisine
- Příspěvky: 4179
- Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm
Příspěvek
jezdil truck trial někdy gaz 66 ????
pon kvě 26, 2008 10:04 pm
-
talaš.m
- Příspěvky: 3597
- Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
to nevím
zas tak do toho nekuchtím, chtěl jsem se jen informovat
pon kvě 26, 2008 10:11 pm
-
Karlos
- Příspěvky: 442
- Registrován: stř led 24, 2007 10:25 pm
- Bydliště: Doma
Příspěvek
Myslim ze s tim GAZem jezdi nemci mam ten pocit ze jsem ho videl na prvni Mohelnici ktera se jela jako ME,nebo na netu to uz nevim jiste.Urcite si pamatuju ze mel nazloutlou barvu a u startovniho cisla reklamu Baltic haus.
úte kvě 27, 2008 8:47 pm
úte kvě 27, 2008 11:08 pm
-
Honza 76
- Příspěvky: 610
- Registrován: čtv črc 24, 2008 10:33 am
Příspěvek
Tohoto Gaze 66 jsem již viděl na živo a i na internetu a průchodnost terénem má skvělou.
sob srp 16, 2008 9:46 pm
-
BFLM
- Příspěvky: 94
- Registrován: úte zář 11, 2007 2:30 pm
stř zář 24, 2008 8:24 pm
-
Honza 76
- Příspěvky: 610
- Registrován: čtv črc 24, 2008 10:33 am
Příspěvek
Tak to je ještě lepší.Takový malí prcek a hromada kamenu,klobouk dolu.Jde mu to dobře.
čtv zář 25, 2008 8:32 am
-
Mykesh
- Příspěvky: 1259
- Registrován: stř zář 19, 2007 12:40 pm
- Bydliště: Praha/Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
jj, tyhlety tereni stany se vzdycky vyhrabaly vsude
AIRBAG NEPOTŘEBUJI, UMÍRÁM JAKO CHLAP !!!
čtv zář 25, 2008 9:53 am
-
Mikki
- Příspěvky: 809
- Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
- Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko
Příspěvek
Hosi a co tak klasicku T815 trebars aj s obycajnym V10 a prerobenu zo sklopky. Myslim, ze v nemeckom sampionate niekedy okolo 96-97 taka jazdila. Podla mna by mala vyhodu vdaka dobremu najazdovemu uhlu. Ak tak este dopasovat V12 a bola by parada
.
stř kvě 20, 2009 8:12 pm
-
Karel334
- Příspěvky: 1601
- Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm
Příspěvek
To jsi mi sebral skoro můj plán který snad jenou dotáhnu ke konci.Jen ta 12v je špatná volba.Váha motoru je příliš velká na př.osu.i tu 10ku bych zaměnil za 8v třeba z komresoru a naturbovat jí.Motor ještě posunout blíže k převodovce na délku 12v kardanu kterej by šel ještě kousek pokrátit.myslím že ta osmička by byla už za př.osou a váha by se přesunula trochu vzad.pak taky uzávěrka př.nápr.se musí dodělat.Sinchron převodovka se mi taky líbí,rychle se dá zařadit.No a nejlepší by bylo stálá 6x6 jako u TP.Ruční brzdou zabrzdit zadní nápavy zavřít př.dif. protáčet předníma kolama a auto se otáčí skoro na pětníku.Prostě smykem tahat zadní kola točit př.osou a kam zatočíš volantem tam ta kabina uhne.je to dobré že se ušetří couvání.No ideání by byla e1 se 6kvaltem.Jednotka je hodně pomalá sinch př.tam je a uzávěrku předku to má taky i lehčí výkoný motor 8v již tam je.Čus Karel
stř kvě 20, 2009 9:49 pm
-
filip 90
- Příspěvky: 6364
- Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Docela by mě zajímalo jak by to bylo s kolama? Vejdou se na klasickou 815 sklopku taktiky myslim na zadek? Protože vojenský maj zadní nápravy dál od sebe právě kvůli pneumatikám. Jestli jsi to třeba neměřil Karle. Jinak eště mě napadlo že klasika nemá redukce v kolech tak jestli by nepraskaly poloosy, protože u 138 občas praskne. Jako nejlepší mi vychází VVN co má Adam Staněk ale posunout u ní kabinu a případně vyměnit motor za V8.
stř kvě 20, 2009 10:53 pm
Zpět na „TRUCKTRIAL“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů