Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

A co tak T148 6x6? Jaké na to jsou názory?
pon kvě 26, 2008 5:13 pm

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

nevim auto s čumákem mi přijde v nevýhodě oproti trambusovejm kabinám ...
pon kvě 26, 2008 8:34 pm

tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Příspěvek

No ale 138 4x4 jsou docela svižný. Akorát je tam asi ta nevýhoda že to nemá kolový redukce, takže ty hřídele tam dost trpěj.
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
pon kvě 26, 2008 9:31 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Já si to myslel. V kombinaci s balónama by asi poloosy dlouho nevydržely co? tak nic nebude :lol:
pon kvě 26, 2008 9:59 pm

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

jezdil truck trial někdy gaz 66 ????
pon kvě 26, 2008 10:04 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

to nevím :wink: zas tak do toho nekuchtím, chtěl jsem se jen informovat
pon kvě 26, 2008 10:11 pm

Uživatelský avatar
Karlos
Příspěvky: 442
Registrován: stř led 24, 2007 10:25 pm
Bydliště: Doma

Příspěvek

Myslim ze s tim GAZem jezdi nemci mam ten pocit ze jsem ho videl na prvni Mohelnici ktera se jela jako ME,nebo na netu to uz nevim jiste.Urcite si pamatuju ze mel nazloutlou barvu a u startovniho cisla reklamu Baltic haus.
úte kvě 27, 2008 8:47 pm

PejaTruck
Příspěvky: 88
Registrován: ned říj 15, 2006 8:02 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

pokud je teda GAZ66 tohle vozitko http://www.brdm2.estranky.cz/archiv/ifile/28881.jpg tak potom jezdi, ale je to nemecka posadka, a cesky serial nejezdi, pouze kdyz jsou zavody spolecne
Obrázek
úte kvě 27, 2008 11:08 pm

Honza 76
Příspěvky: 610
Registrován: čtv črc 24, 2008 10:33 am

Příspěvek

Tohoto Gaze 66 jsem již viděl na živo a i na internetu a průchodnost terénem má skvělou. :D
sob srp 16, 2008 9:46 pm

Uživatelský avatar
BFLM
Příspěvky: 94
Registrován: úte zář 11, 2007 2:30 pm

Příspěvek

Obrázek
stř zář 24, 2008 8:24 pm

Honza 76
Příspěvky: 610
Registrován: čtv črc 24, 2008 10:33 am

Příspěvek

:D Tak to je ještě lepší.Takový malí prcek a hromada kamenu,klobouk dolu.Jde mu to dobře.
čtv zář 25, 2008 8:32 am

Uživatelský avatar
Mykesh
Příspěvky: 1259
Registrován: stř zář 19, 2007 12:40 pm
Bydliště: Praha/Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jj, tyhlety tereni stany se vzdycky vyhrabaly vsude :lol:
AIRBAG NEPOTŘEBUJI, UMÍRÁM JAKO CHLAP !!!
čtv zář 25, 2008 9:53 am

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Hosi a co tak klasicku T815 trebars aj s obycajnym V10 a prerobenu zo sklopky. Myslim, ze v nemeckom sampionate niekedy okolo 96-97 taka jazdila. Podla mna by mala vyhodu vdaka dobremu najazdovemu uhlu. Ak tak este dopasovat V12 a bola by parada 8) .
stř kvě 20, 2009 8:12 pm

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

To jsi mi sebral skoro můj plán který snad jenou dotáhnu ke konci.Jen ta 12v je špatná volba.Váha motoru je příliš velká na př.osu.i tu 10ku bych zaměnil za 8v třeba z komresoru a naturbovat jí.Motor ještě posunout blíže k převodovce na délku 12v kardanu kterej by šel ještě kousek pokrátit.myslím že ta osmička by byla už za př.osou a váha by se přesunula trochu vzad.pak taky uzávěrka př.nápr.se musí dodělat.Sinchron převodovka se mi taky líbí,rychle se dá zařadit.No a nejlepší by bylo stálá 6x6 jako u TP.Ruční brzdou zabrzdit zadní nápavy zavřít př.dif. protáčet předníma kolama a auto se otáčí skoro na pětníku.Prostě smykem tahat zadní kola točit př.osou a kam zatočíš volantem tam ta kabina uhne.je to dobré že se ušetří couvání.No ideání by byla e1 se 6kvaltem.Jednotka je hodně pomalá sinch př.tam je a uzávěrku předku to má taky i lehčí výkoný motor 8v již tam je.Čus Karel
stř kvě 20, 2009 9:49 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Docela by mě zajímalo jak by to bylo s kolama? Vejdou se na klasickou 815 sklopku taktiky myslim na zadek? Protože vojenský maj zadní nápravy dál od sebe právě kvůli pneumatikám. Jestli jsi to třeba neměřil Karle. Jinak eště mě napadlo že klasika nemá redukce v kolech tak jestli by nepraskaly poloosy, protože u 138 občas praskne. Jako nejlepší mi vychází VVN co má Adam Staněk ale posunout u ní kabinu a případně vyměnit motor za V8.
stř kvě 20, 2009 10:53 pm

Odpovědět

Zpět na „TRUCKTRIAL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů