Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine
Tak jsem včera po docela dlouhé době sledoval ten odporný zpravodajský sliz České televize a zrovna takováhle rána. Snad se to nějak vysvětlí, ale spíš se tady asi potvrdilo hodnocení Josefa Kaliny, že tuzemský sponzoring přestává na podobné akce stačit. Fotbalisté a hokejisté pobírají velké peníze a motoristický závodník, aby téměř sám chystal auto, zajišťoval sponzory, atd. Je mi z toho smutno a snad to František Vojtíšek vyřeší.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
No, pro mě byl Frankie vždycky pan závodník a sympatický chlapík, kterého prostě musíte mít rádi. A propagoval česká auta a byl s nimi úspěšný.
Nicméně o něm ani o jeho firmě si už nedělám iluze - pro mě je to opravdu jen o tom, že se kouknu do core systému na obě smlouvy (byly dvě, upřesňuji, na operativní leasing) a na saldu do zablokování firmy nezaplacená jediná koruna. A ten chlapík to dobře věděl už předem, že s tím tak naloží. A ze zákulisí vím o celé řadě podobných případů, protože kamarád je jeho bývalý spolupracovník, který také nedostal nikdy zaplaceno. Je hezké se producírovat na závodech, usmívat se na lidi, vozit je v autě, a přitom za sebou táhnout haldu dluhů a nic si z toho nedělat.
Je spousta jiných závodníků, kteří usoudili, že než financovat tento sport jiným než legálním způsobem, raději ho nechají. A mnozí je naopak vidí jako neschopné, zkrachovalé atd, nejsou to sympaťáci z televize. jenže oni se řídí jednoduchou životní poučkou, kterou mám i já: když na něco nemám, tak to prostě nedělám. Nemůžete chtít mít velký tým s 2-3 trucky, nemít na to peníze, zázemí mít na dluh, který nesplácíte, nedělat žádný vývoj, neplatit lidi a dlouholeté kolegy jen využívat... to je prostě o sebereflexi, nic jiného.
Aleš 400: s vaším hodnocením trochu nesouhlasím - pokud je ČT zpravodajský sliz, pak opravdu nevím, z jakého materiálu by muselo být zpravodajství na TV Nova, Prima a Barrandov. A motoristický závodník aby si chystal auto a sháněl sponzory... no samozřejmě, ale o tom to je! Kdo si neumí postavit a připravit auto, nemá na to a nemá sponzory či hlavně nějaké podnikání, které by mu na jeho koníček vydělalo, tak ať to prostě nedělá a jde od toho. Pokud touží po závodění, může dělat něco jiného, levnějšího, ale na to, producírovat se v paddocku s krásnými auty a hosteskami mezi impresivními trucky za těchto podmínek, na to už by ten člověk mohl mít po padesátce dost rozumu. Je mi to líto, protože mám stále touhu udělat Frankieho liazky z 90. let jako modely a už se mi to asi nepodaří. Ale v oboru je to bohužel velmi provařená kauza.
po sportovní stránce ovšem přeju Frankiemu úspěch (ten už stejně nepřijde) a jeho auto se mi designově líbí, vždycky v jeho týmu měli smysl pro pěknou práci.
Nicméně o něm ani o jeho firmě si už nedělám iluze - pro mě je to opravdu jen o tom, že se kouknu do core systému na obě smlouvy (byly dvě, upřesňuji, na operativní leasing) a na saldu do zablokování firmy nezaplacená jediná koruna. A ten chlapík to dobře věděl už předem, že s tím tak naloží. A ze zákulisí vím o celé řadě podobných případů, protože kamarád je jeho bývalý spolupracovník, který také nedostal nikdy zaplaceno. Je hezké se producírovat na závodech, usmívat se na lidi, vozit je v autě, a přitom za sebou táhnout haldu dluhů a nic si z toho nedělat.
Je spousta jiných závodníků, kteří usoudili, že než financovat tento sport jiným než legálním způsobem, raději ho nechají. A mnozí je naopak vidí jako neschopné, zkrachovalé atd, nejsou to sympaťáci z televize. jenže oni se řídí jednoduchou životní poučkou, kterou mám i já: když na něco nemám, tak to prostě nedělám. Nemůžete chtít mít velký tým s 2-3 trucky, nemít na to peníze, zázemí mít na dluh, který nesplácíte, nedělat žádný vývoj, neplatit lidi a dlouholeté kolegy jen využívat... to je prostě o sebereflexi, nic jiného.
Aleš 400: s vaším hodnocením trochu nesouhlasím - pokud je ČT zpravodajský sliz, pak opravdu nevím, z jakého materiálu by muselo být zpravodajství na TV Nova, Prima a Barrandov. A motoristický závodník aby si chystal auto a sháněl sponzory... no samozřejmě, ale o tom to je! Kdo si neumí postavit a připravit auto, nemá na to a nemá sponzory či hlavně nějaké podnikání, které by mu na jeho koníček vydělalo, tak ať to prostě nedělá a jde od toho. Pokud touží po závodění, může dělat něco jiného, levnějšího, ale na to, producírovat se v paddocku s krásnými auty a hosteskami mezi impresivními trucky za těchto podmínek, na to už by ten člověk mohl mít po padesátce dost rozumu. Je mi to líto, protože mám stále touhu udělat Frankieho liazky z 90. let jako modely a už se mi to asi nepodaří. Ale v oboru je to bohužel velmi provařená kauza.
po sportovní stránce ovšem přeju Frankiemu úspěch (ten už stejně nepřijde) a jeho auto se mi designově líbí, vždycky v jeho týmu měli smysl pro pěknou práci.
Zdravím a trochu doplním můj včerejší příspěvek. Co se týče televizí, tak zpravodajství ať už ze sportu nebo ze světa (teď třeba z Ukrajiny) raději sleduji na internetu než v jakékoliv televizi. TV Nova to je samozřejmě žumpa, tu úplně vynechávám a na ostatní se podívám jen pokud je tam nějaký starý československý film nebo seriál nebo francouzské filmy ze 70. a 80. let.
A co se týče dnešních závodních týmů, já to samozřejmě chápu, že jsou soukromé a že si to financování musí nějak zajistit. Tovární týmy by to měly jednodušší, ale tovární je u nás už jen a pouze Škoda Motorsport. Proto mě moc mrzí, že ty potíže s financováním postihly i Františka Vojtíška, kterého mám rád, a kterému bych přál titul už jenom proto, kolikrát musel během své kariéry začínat tzv. "od píky". A proto bych mu moc přál, aby se mu třeba podařilo se spojit s nějakým silným týmem nebo partnerem nebo tak něco, i když samozřejmě nevím, jak moc je to reálné. Ale Mistrovství Evropy tahačů bez Františka by pro mně osobně bylo o dost chudší.
A co se týče dnešních závodních týmů, já to samozřejmě chápu, že jsou soukromé a že si to financování musí nějak zajistit. Tovární týmy by to měly jednodušší, ale tovární je u nás už jen a pouze Škoda Motorsport. Proto mě moc mrzí, že ty potíže s financováním postihly i Františka Vojtíška, kterého mám rád, a kterému bych přál titul už jenom proto, kolikrát musel během své kariéry začínat tzv. "od píky". A proto bych mu moc přál, aby se mu třeba podařilo se spojit s nějakým silným týmem nebo partnerem nebo tak něco, i když samozřejmě nevím, jak moc je to reálné. Ale Mistrovství Evropy tahačů bez Františka by pro mně osobně bylo o dost chudší.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Ano, v tom s vámi souhlasím, mně byl Frankie vždycky taky příjemnej a je to takový symbol truck racingu u nás, jezdil liazku jako českou značku, byť Koloc a po něm jeho Buggyra dosáhli mnoha větších úspěchů, Frankie jim byl blízko a vždy mu to o kousek uteklo. Vždycky měl pro mě image slušného a korektního závodníka i slušného a korektního člověka, takže tyhle události jsou pro mě osobně velkým zklamáním z někoho, komu jsem fandil. Tím spíš se divím, že to takhle zkušený člověk nechal dojít tak daleko, ale víc si bohužel myslím, že s tím takhle i uvažoval a některé věci moc neřeší. Ale comy víme, kolik věřitelů po něm jde...
Pokračování:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci ... -se-brani/
https://plus.google.com/110271311993523 ... 41P3hxpEj5
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci ... -se-brani/
https://plus.google.com/110271311993523 ... 41P3hxpEj5
!LIAZ 4life!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů