Moderátoři: Olda, martin_100, cuisine, Hynek, spida

Odpovědět
Dody
Příspěvky: 273
Registrován: čtv led 24, 2008 9:41 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Jedno zo starších De Rooyových Ivec sa presunulo k Leeuw Rallysport a zmenilo sa na Dafa, vyzerá to celkom dobre.
Obrázek
pát srp 11, 2017 6:40 pm

Uživatelský avatar
jarousz
Příspěvky: 386
Registrován: sob pro 11, 2010 10:55 am
Bydliště: Praha-Braník

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

toho DAFa moc nechapu...Koupit hodne stary a ojety auto, nechat nastavbu a napasovat na ni novou a jinou kabinu...nechat rezervy mezi napravama a nadrze vzadu...
sob srp 12, 2017 3:45 pm

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 4288
Registrován: pát bře 23, 2007 6:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Satánek v Maďarských rukou BALKAN EXPRESS https://www.facebook.com/balkanexpressteam/
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
sob srp 12, 2017 4:22 pm

meris
Příspěvky: 127
Registrován: stř lis 20, 2013 6:32 pm
Bydliště: Praha

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Vidím dobře, že tam má vzadu napsáno "For sale"?
sob srp 12, 2017 5:35 pm

Uživatelský avatar
jarousz
Příspěvky: 386
Registrován: sob pro 11, 2010 10:55 am
Bydliště: Praha-Braník

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Cetl jsi Mladi v hajzlu? For sale mas na aute porad pro pripad, ze by nekdo zaplatil vic nez to auto realne stalo :-)
Na jednu stranu ma clovek radost, ze se auto podruhy prodalo a ze bude dal jezdit....ale pak ta nastavba..:-(
sob srp 12, 2017 11:23 pm

Jiří Vintr
Příspěvky: 2097
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Kolem toho DAFu. Dovolím si vznést hypotézu, že Marc Leeuw pořídil jenom tu nástavbu.

Ano, Iveco bylo na prodej, ale na prodej byl nízký Trakker po van Ginkelovi. Při zadním pohledu na to auto bylo vidět, že rám je z U-profilu, jako měl de Rooy v letech 2005-2006, zatímco Iveco s touhle nástavbou mělo rám už z uzavřených profilů. Rovněž držáky vlečných tyčí na podvozku, měl de Rooy takhle dělané v letech 2005-2006. Podle mě je to výsledek toho, že Leeuw měl starou ošklivou nástavbu z dřívějška, tak nějak divně hranatě zbastlenou. Auto má stejný rozvor, tak prostě vzali nástavbu, co de Rooyovi zůstala doma. Ostatně, měl takové tři - všechna vysoká Iveca byla přepracována na nízká. Takže nástavba a díly na boční uložení náhradních kol, ale jinak od toho auta bych nic zásadnějšího nečekal. Iveco to určitě není.
ned srp 13, 2017 11:25 pm

Uživatelský avatar
jarousz
Příspěvky: 386
Registrován: sob pro 11, 2010 10:55 am
Bydliště: Praha-Braník

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Jiri, to me nenapadlo....nejak mi to vubec nedavalo smysl _:-D
Ale je pravda, ze podvozkove je to auto trosku jiny, nez DeRooyuf hrbac.
A jak ted koukam, snizeny byly vsechny tri Trakkery.
Ja
pon srp 14, 2017 7:27 am

Dody
Příspěvky: 273
Registrován: čtv led 24, 2008 9:41 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Ja som pátral v pamäti a De Rooy mal na niektorom Dakare 5 závorných áut, možno 2013, mám aj fotku ale bez roku. Boli štyri Takkery a torpédo a minimálne jedno z nich bolo na tomto starom type podvozku a to číslo 518. Možno je to práve toto auto, z ktorého sa použiteľné veci zobrali a zvyšok sa predal.
https://cdn-0.motorsport.com/static/img/
stř srp 16, 2017 12:31 am

Jiří Vintr
Příspěvky: 2097
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

No, mně se to auto, co jel Adua v roce 2012, jevilo podvozkově stejné jako všechny ostatní. Tři vysoká Iveca byla i v roce 2011 (oranžová), ani jedno už nemělo tenhle podvozek. Pět aut bylo v roce 2012 - Biasion, Stacey, Vila Roca a Adua. Ale musím se doma podívat na archiv, jak na tom ta auta byla. To Aduovo mívalo nejslabší motor, pak teprve myslím přešli na common raily, ale jen u některých aut, ty s čerpadlem a trykou nebyly tak rychlé...
stř srp 16, 2017 9:06 pm

filip 90
Příspěvky: 5059
Registrován: úte lis 11, 2008 11:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Hodně zajímavý článek o motorech od Kamazu: https://vk.com/clubkamaz?w=wall-14148174_26577

Doporučuji překladač a prostudovat. Je tam jak je to s motory obecně, jak je to s motory u Kamazu, zmíňka o spolupráci s Buggyrou, současná situace a cíle ve vývoji.
Asi nejzajímavější informace je, že motor v autě u Sotnikova nebyl JaMZ ale Cummins!! Vlastní motor je ve vývoji, takže si Kamaz momentálně ladí vlastní motor na bázi bloku a dílů Cummins. Poznatky pak aplikuje na "domácím" motoru.
Filip Nikl
stř srp 16, 2017 11:35 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti