Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine, Hynek, spida

Zamčeno
Tod2
Příspěvky: 871
Registrován: čtv led 08, 2009 4:22 pm
Bydliště: Kroměříž

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

tak s těmito kabinami jedině tak, že by MM jezdil sám jako TT, nebo max ve dvou :)
úte led 23, 2018 3:55 pm

laik
Příspěvky: 2140
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Jsem myslel, že do sedmičky se posaděj tři hasiči...
úte led 23, 2018 4:06 pm

Uživatelský avatar
msifa
Příspěvky: 1003
Registrován: pát bře 03, 2006 9:32 am
Bydliště: Jižní čechy

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

laik:
Do sedmičky se dokonce posadí 4 hasiči. Jen jsou jako sardinky. A nějaký prosto ubere vnitřní ochranný rám, závodní sedačky také potřebují nějaký prostor a závodníci také potřebují nějaké pohodlí a prostor kolem sebe. Takže prostornost podobná jako u klasické krátké kabiny T -815 jako má Tomeček nebo Aleš na "princezně" - tedy nic moc.
úte led 23, 2018 4:14 pm

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 4648
Registrován: pát bře 23, 2007 6:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Za mě Fox, ale z Pragy by se dala udělat taky pěkná truckbugyna :lol:
Obrázek Obrázek Obrázek
úte led 23, 2018 4:36 pm

BUBENIK
Příspěvky: 511
Registrován: čtv dub 29, 2010 5:34 pm
Bydliště: doma

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

V DKR ozvěnách povídal J.Valtr že by chtěl v budoucnu jet DKR v posádce se svýma synama,jestli u BDP nebo jinde se uvidí.
Co se týká novýho vzducháče Tatra,tak na fóru v Tatře se o novým motoru taky psalo.
Jinak co si pamatuju,tak Tatra má funkční motor E6 vzduch,ale noví majitelé to stopli asi ve stadiu zkoušek.
Taky je minimálně na papíře motor se 4 ventilovou hlavou,kluznýma ložiskama na klice a snad ještě něco. Možná je i funkční kus,ale to nevím ( dohad ).
Pane Tohle není vobyčejnej nákladák To je TATRA

A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
úte led 23, 2018 4:53 pm

Hynek
Příspěvky: 6234
Registrován: ned bře 19, 2006 8:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

On je spíš problém kolik bylo vyrobeno Foxů, nedosálho to v podstatě na sériovou výrobu - u LIAZu cca dvacet a u Tedomu ještě míň, ale to zase není LIAZ. Krom toho je to prostě umělá hmota... A kabina Praga je v podstatě kabina LIAZ SKL, jen má různě velké čumáčky a jinou masku... Navíc Praga je taky už léta mrtvá...
Odborové sdružení hasičů Praha - www.oshp.wz.cz
úte led 23, 2018 5:29 pm

mirasat
Příspěvky: 247
Registrován: sob led 06, 2018 11:59 pm

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Franta je moc pěknej takhle, jak vypadal letos.
Samozřejmě by mohly vyrobit třeba 20 kabin na zakázku ve stylu LIAZU.

Kubiena zapsal spolek do rejstříku, vyrobil si čtyřkolku a jel....
Údajně ji postavil na poslední chvíli a pak vyrazil,takže nebyla pořádně otestovaná.
https://rejstrik-firem.kurzy.cz/2268367 ... ng-teamos/
úte led 23, 2018 5:32 pm

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 4648
Registrován: pát bře 23, 2007 6:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Tak ta kabina byla skládačka, třeba je to ta česká kabina co chtěl Strnad na T810 :lol: Že by oprášil na svou dobu nadčasovou kabinu? Moje zbožné přání :lol:
tak podobný možná ještě větší problém má Renault Sherpa :lol: že jezdí v ohořelé kabině, prý nesehnali už novou, když tak mě taky opravte, ale jak jsem nakoupil tak prodávám :lol:
úte led 23, 2018 5:55 pm

mirasat
Příspěvky: 247
Registrován: sob led 06, 2018 11:59 pm

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Pojďme vrátit Dakar do Afriky (s větší volností) a FUCKKAR nechme jižní Americe:
https://sport.idnes.cz/josef-machacek-p ... rsport_ald

Před FUCKKAREM říkal, že by si dal Afriku na v bugině.

http://motorsportrevue.cz/novinky/clank ... a-machacka
úte led 23, 2018 6:26 pm

Dalby
Příspěvky: 227
Registrován: čtv led 21, 2016 8:57 pm
Bydliště: Praha

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

No nevím, jestli je rozumné po povedeném Dakaru hned stavět nové auto, když Franta je relativně nový a rychlost mu vůbec nechybí. Spolehlivost byla celkem dobrá, až na známé problémy, takže za mě si myslím, že by bylo lepší zaměřit se na problémy, které nastaly a eliminovat je. Proto doufám, že Aleš pojede další Dakar s Královnou, kterou budou celý rok ladit, protože od Dakaru 2010 jede každý rok jiné auto :) No a jak vidíme, tak to taky nefunguje, kdežto De Rooy vylepšoval jenom Torpédo a celkem mu to fungovalo...
úte led 23, 2018 7:49 pm

Honza991
Příspěvky: 4
Registrován: stř led 10, 2018 8:48 pm

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Ta Avie by byla zajímavá. Nedivil bych se, kdyby použili kabinu z nějaké živé značky kvůli dalším sponzorům.
úte led 23, 2018 7:50 pm

SmallT
Příspěvky: 508
Registrován: ned pro 19, 2010 9:58 pm
Bydliště: Štramberk

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Docela by mě zajímalo, jestli by v případě použití sedmičkové kabiny museli použít ochranný rám...

A taky si říkám, zda by ta budka nebyla těžká - i když je pravda, že tá sériová bouda je už lepená z hliníku (min. plechy co si pamatuju).
úte led 23, 2018 8:21 pm

laik
Příspěvky: 2140
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Honza991: A zrovna třeba Czechoslovak Group byla letos vidět na Tomečkově autě.
úte led 23, 2018 8:22 pm

PtrialM
Příspěvky: 410
Registrován: ned led 10, 2016 6:03 pm
Bydliště: Brno

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Ta Avie by jim byla taky malá.
úte led 23, 2018 8:36 pm

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 4648
Registrován: pát bře 23, 2007 6:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Tak to je jasný přece, bude to budka IVECO :lol: když to pohání motor IVECO :lol: jinak bych to tu zamkl a šel psát úvahy do hospody. :lol:
Byl to opravdu důstojný ročník :clap:
úte led 23, 2018 9:04 pm

Zamčeno

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů