Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Paráda, na takové video jsem dlouho čekal. A umíme v čechách 1200 koní.
Můžu ještě dotaz? Ty kulaté budíky jsou mi asi jasné...vlevo nahoře - otáčky motoru, dole - výkon v koních, vpravo nahoře - otáčky turbodmychadla, dole - tlak za turbodmychadlem. A úplně dole ty ukazatele? Poznám vlevo teplotu paliva a vpravo polohu akcelerátoru, ostatní nevím.
Můžu ještě dotaz? Ty kulaté budíky jsou mi asi jasné...vlevo nahoře - otáčky motoru, dole - výkon v koních, vpravo nahoře - otáčky turbodmychadla, dole - tlak za turbodmychadlem. A úplně dole ty ukazatele? Poznám vlevo teplotu paliva a vpravo polohu akcelerátoru, ostatní nevím.
TAM KDE OSTATNÍ KONČÍ, MY ZAPÍNÁME UZÁVĚRKY - TATRA
Re: Dakarská hospoda
To co vidíte na videu je naše zkouška toho, co lze z naší současné konstrukce bezpečně dostat. Samozřejmě v autě je to potom dáno limitem vozidla z pohledu koncepce chlazení a rozumně odhadnuté životnosti.
filip 90: výzva je, aby to tlačilo v daných otáčkách jen tolik, kolik opravdu musí. V BSR se rozhodli jít cestou vlastního vývoje, takže si hledají vlastní limity
Mint: Dole je: teplota vody, paliva, vzduchu za intercoolerem, pedál plynu, teplota výfukových plynů před turbínou a teplota oleje. Provozní tlak paliva a oleje je diagnostikován kontrolkou. Pokud jsou všechny provozní parametry v pořádku, tak je všechno zelené.
filip 90: výzva je, aby to tlačilo v daných otáčkách jen tolik, kolik opravdu musí. V BSR se rozhodli jít cestou vlastního vývoje, takže si hledají vlastní limity
Mint: Dole je: teplota vody, paliva, vzduchu za intercoolerem, pedál plynu, teplota výfukových plynů před turbínou a teplota oleje. Provozní tlak paliva a oleje je diagnostikován kontrolkou. Pokud jsou všechny provozní parametry v pořádku, tak je všechno zelené.
Re: Dakarská hospoda
Po zhlédnutí videa od MM co to je MM Technology, bych řekl jen jedno... někdy by bylo lepší mlčet a nic neříkat. S klidným srdcem můžu říct, že ti dva vůbec neví co to znamená výzkum a vývoj. Rozhodně to není to, že když to upadne, tak to zesílím.
V čem jsou na světové úrovní je naopak marketing. Takže já v tom vidím značku Macík Marketing.
V čem jsou na světové úrovní je naopak marketing. Takže já v tom vidím značku Macík Marketing.
Re: Dakarská hospoda
Fandim jim, ale ten zpusob komunikace uz me nebavi, asi starnu
Re: Dakarská hospoda
To mám stejně, vždy se na ta videa těším, že se něco dozvím a vcelku je ten výsledek takový nijaký. Klukům budu držet palce, je hezké že budou "největší" kamionový tým, ale nejsem si jistý, jestli tak i všichni pojedou. Přeci jen - všichni si platí, všichni chtějí výsledek. V tomhle je "menší" Kamaz nebo Maz prostě někde úplně jinde. Jako každý rok, úspěch je možný, ale bude to jen a jen o vlastních chybách a výdrži techniky. Letos si Macíci nastavili laťku opravdu vysoko - může to dopadnout velkým úspěchem a nebo to může být taky pěkný průšvih - té techniky na servis je opravdu spoustu.
Teď jsem si na YouTube pouštěl záběry Pumy ve své době, a přijde mi, že to kouzlo té kamionové techniky na Dakaru už je tak nějak pryč - už je to opravdu takové drahé WRC, jehož vývoj stojí obrovské peníze. Sám se skoro divím, že furt máme v kamionech takové zastoupení. Držet tempo s čelem startovky je opravdu velmi těžké.
Teď jsem si na YouTube pouštěl záběry Pumy ve své době, a přijde mi, že to kouzlo té kamionové techniky na Dakaru už je tak nějak pryč - už je to opravdu takové drahé WRC, jehož vývoj stojí obrovské peníze. Sám se skoro divím, že furt máme v kamionech takové zastoupení. Držet tempo s čelem startovky je opravdu velmi těžké.
Re: Dakarská hospoda
J. Kalina bude navigovat T. Calveta v Hail rallye. Využije svoji franštinu
Re: Dakarská hospoda
Právě že nechápu proč nás krmí takovými příběhy. MM Technology není nic. Není to firma (dokonce již jiná firma tohoto jména existuje)... je to jen slogan, prázná skořápka... se stejnou vážností jako když řeknou výzkum a vývoj. Vlastně všechno co začíná "MM něco" formálně neexistuje. To je jak kdybych řekl, že když jdu pracovat tak jsem divize "Technology", když jdu na nákup tak jsem z divize "Sales & Import", na záchodě "Export", žena dělá pro divizi "Gastronomy" atd.
Ne opravdu by mě zajímalo, jestli to takhle domotaný mají i v hlavě. Za upadené kolo u zákazníků může měchanik z MM Technology, ale když upadne u Macíka, tak to bude mechanik z BSR?
Opravdu by mě zajímalo, jestli tohle přitahuje diváky, sponzory atd. Rád bych se nechal poučit.
Ne opravdu by mě zajímalo, jestli to takhle domotaný mají i v hlavě. Za upadené kolo u zákazníků může měchanik z MM Technology, ale když upadne u Macíka, tak to bude mechanik z BSR?
Opravdu by mě zajímalo, jestli tohle přitahuje diváky, sponzory atd. Rád bych se nechal poučit.
Re: Dakarská hospoda
A neni to jen kvuli tomu, ze oni jsou BSR a pod hlavickou toho jede Soltys a Macik a MM Technology se stara o zbytek aut? Pac kdyby to spadalo pod BSR, tak by to muselo mit reklamu na bigshock. Neco jako je MKR Technology, ktery delaj jen auta a dal je prodavaj anebo pronajimaj.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakarská hospoda
Já bych to tak nehrotil. Trochu mi to tady připomíná to typické "čecháčkovské" závidění a hledání chyb u druhých za každou cenu. Je úplně jedno, jestli je MM Technology značka, firma, nebo jen pouhé označení pro cokoliv, co uznají její tvůrci za vhodné. To není vůbec podstatný, podstatný však je, že stále existují lidé jako Macíci, kteří investovali nemálo vlastních peněz na to, aby postupně vybudovali silný tým se zázemím, skvělou technikou na TOP úrovni a nejvyššími ambicemi. Můžeme tu Macíky chytat za slovo, co je a není vývoj, ale je to naprosto zbytečná diskuze, která na podstatě věci nic nemění. Nebuďme pořád jen nespokojení a negativní, buďme rádi za to, kam se ten tým okolo MM staršího během 20 let vypracoval. Kdysi jsme byli vděční za jednu starou Liazku vytaženou z kopřiv a teď remcáme nad jedním z největších našich týmů pomalu v historii. Nechápu. Trochu nadhledu a pozitivního myšlení. Celá ta sranda stojí neskutečný peníze, tisíce hodin práce a šíleně nervů. Tak si tu nehrajme na Mirky Dušíny, ikdyby si Martinové vymysleli MM "bůh ví co". Taky by mohli sedět doma a my fandit borcům jedoucím ve druhý desítce...
Re: Dakarská hospoda
Mě na tom videu fascinuje (kromě těch brutálních parametrů ) ten druhej, respektive první externí wastegate před turbem, přijde mi že takhle musí regulovat tlak v podstatě jen ze dvou válců víc než z ostatních. Zajímalo by mě jestli je to jen pro účel testování nebo je to tak potom i na autě?
Re: Dakarská hospoda
Coudy: naprosty souhlas. A proste BSR a MM technology se dost soustredi na mlade fanousky, proto se to nekomu nemusi moc libit, ale evidentne to funguje. Staci se podivat, kolik ma Martin Macik mladsi fanousku na facebooku.
Re: Dakarská hospoda
Tak to jsem už sakra starej
Re: Dakarská hospoda
Coudy, napsal jsi to lip, nez bych to napsal ja.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Gumid a 9 hostů