Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Nejde o čecháčkovství ani o závist. Jde o to, že tým vysvětluje něco, co většině lidí tak nějak dojde samo. Překvapení bylo pouze to, že MM neznamená Martin Macík, ale Macík + Macík. Zbytek byl tak nějak jasný a navíc i to vysvětlení bylo takové poněkud zmatečné. Ale o to taky tolik nejde. Komunikace s fanoušky je důležitá a třeba to některým opravdu nedoteče.
Jde spíš o to, že tento druh komunikace je pak nutné podložit výsledky. Podobné příběhy o značce jsme slýchali před něnkolika lety od BGR a jak je to nyní. Všichni je mají za blbečky. Když byl David Vršecký mistr Číny v trucích, tak mu všichni fandili a tleskali. Letos, když si to zveřejní jako vzpomínku, tak mu tak leda někdo napíše, že je čurák.
Značka MM Technology zatím stojí dost na vodě. Poslat na Dakar různými cestami 5 kamionů je sice úspěch, ale je to jen první krok. A z mého pohledu opravdu jen marketingový. Prostě se jim povedlo přesvědčit několik týmů a sponzory, aby jim na to poskytli prostředky. Teď bude potřeba to ještě potvrdit na tom Dakaru. Když Martin dojede na bedně, nebo alespoň zopakuje výsledek z DKR 2021 a další dvě auta budou v TOP 10, tak prosím. Moc jim to přeju a budu jim držet palce.
Ale vemte si situaci, že Martin M. dojede někde na 9. - 10. místě (že by nedojel si nemyslím, za současné situace připadá v úvahu jen kolaps motoru, nehoda nebo diskvalifikace), Martin Š. s Arnoštem nakonec z důvodu technických závad nedojede a zbytek zahraničních strojů se nějak doplácá do cíle někde 15. místo a dál. Pak ten příběh získá úplně jiné pozadí a už vidím ty komentáře, co jsou Macíci za idioty.
Jestli by tedy nebylo lepší trochu přibrzdit a počkat do února na výsledky a pak mluvit. Ale já marketingu nerozumím, takže to neposoudím.
Jde spíš o to, že tento druh komunikace je pak nutné podložit výsledky. Podobné příběhy o značce jsme slýchali před něnkolika lety od BGR a jak je to nyní. Všichni je mají za blbečky. Když byl David Vršecký mistr Číny v trucích, tak mu všichni fandili a tleskali. Letos, když si to zveřejní jako vzpomínku, tak mu tak leda někdo napíše, že je čurák.
Značka MM Technology zatím stojí dost na vodě. Poslat na Dakar různými cestami 5 kamionů je sice úspěch, ale je to jen první krok. A z mého pohledu opravdu jen marketingový. Prostě se jim povedlo přesvědčit několik týmů a sponzory, aby jim na to poskytli prostředky. Teď bude potřeba to ještě potvrdit na tom Dakaru. Když Martin dojede na bedně, nebo alespoň zopakuje výsledek z DKR 2021 a další dvě auta budou v TOP 10, tak prosím. Moc jim to přeju a budu jim držet palce.
Ale vemte si situaci, že Martin M. dojede někde na 9. - 10. místě (že by nedojel si nemyslím, za současné situace připadá v úvahu jen kolaps motoru, nehoda nebo diskvalifikace), Martin Š. s Arnoštem nakonec z důvodu technických závad nedojede a zbytek zahraničních strojů se nějak doplácá do cíle někde 15. místo a dál. Pak ten příběh získá úplně jiné pozadí a už vidím ty komentáře, co jsou Macíci za idioty.
Jestli by tedy nebylo lepší trochu přibrzdit a počkat do února na výsledky a pak mluvit. Ale já marketingu nerozumím, takže to neposoudím.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Zatím měli Macíci na každém Dakaru něco zásadního.
Vrtule, chlazení, pneu, výkon, spojovačka...
Co letos ?
Návaznosti na nevyzkoušenou nádrž, dofukování, cooler, výkon, volant, spojovačka to vydrží, ale posere se něco návazného...?
Jsem zvědav na FESH FESH, jestli promluví aspoň Albert do top 10. Vrátný sice pěje ódy na svůj vůz, ale....
Vrtule, chlazení, pneu, výkon, spojovačka...
Co letos ?
Návaznosti na nevyzkoušenou nádrž, dofukování, cooler, výkon, volant, spojovačka to vydrží, ale posere se něco návazného...?
Jsem zvědav na FESH FESH, jestli promluví aspoň Albert do top 10. Vrátný sice pěje ódy na svůj vůz, ale....
Re: Dakarská hospoda
Když jsme v "hospodě", tak si myslím, že nemusím vždy na začátku uvádět, že pokud je tu fanoušek s romatickou představou o motorsportu s růžovými brýlemi, tak nemusíte číst dál.
Coudy máš pravdu. Jen sem byl flustrovaný, proč si pořád někdo musí hrát na něco co není. Na Macících mi bylo sympatické právě to, že ikdyž technice moc nerozumí, tak to dokáží vyvážit osobním nasazením všech členů týmu a jezdeckými umem MM a držet tak krok s konkurencí. Bohužel se stoupajícím egem, příběh Davida a Goliáše ztrácí na kráse a přitažlivost dřívějších videí, která fanouška přiblížila do zákulisí Dakaru se změnila ve snůžku marketingových keců.
Souhlasím tak s názorem, že kdyby jsme vyškrtali všechny ču...., tak tam nikdo nejde, tak vlastně můžeme být hrdí, že je všechny máme
Coudy máš pravdu. Jen sem byl flustrovaný, proč si pořád někdo musí hrát na něco co není. Na Macících mi bylo sympatické právě to, že ikdyž technice moc nerozumí, tak to dokáží vyvážit osobním nasazením všech členů týmu a jezdeckými umem MM a držet tak krok s konkurencí. Bohužel se stoupajícím egem, příběh Davida a Goliáše ztrácí na kráse a přitažlivost dřívějších videí, která fanouška přiblížila do zákulisí Dakaru se změnila ve snůžku marketingových keců.
Souhlasím tak s názorem, že kdyby jsme vyškrtali všechny ču...., tak tam nikdo nejde, tak vlastně můžeme být hrdí, že je všechny máme
Re: Dakarská hospoda
Cursor: Jo asi tak.
Je právě otázka, jak by se to mělo dělat.
Jestli jít cestou "práce" a pak si zakládat na tom, co jsem reálně dokázal. A nebo tvořit mediální rozruch tak trochu si vše přibarvovat na růžovo a když se to pak nepovede, tak vymýšlet další teorii, proč to nevyšlo a vytvářet si úspěch vlastně i z neúspěchu.
Na české dakarské scéně jsem se bohužel setkal prakticky jen s tím druhým případem. Nevim, jak je to v zahraničí. Přeci jen třeba z Holandska není tak masivní přísun iformací.
Je právě otázka, jak by se to mělo dělat.
Jestli jít cestou "práce" a pak si zakládat na tom, co jsem reálně dokázal. A nebo tvořit mediální rozruch tak trochu si vše přibarvovat na růžovo a když se to pak nepovede, tak vymýšlet další teorii, proč to nevyšlo a vytvářet si úspěch vlastně i z neúspěchu.
Na české dakarské scéně jsem se bohužel setkal prakticky jen s tím druhým případem. Nevim, jak je to v zahraničí. Přeci jen třeba z Holandska není tak masivní přísun iformací.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Jak, nerozumí ? Však říkali, že v jejich technologickém centru jsou i konstruktéři, kterejm je 80let, takže to by bylo, aby nebylo Každopádně jen čas ukáže jak se jim všem povede a hlavně jestli ten rozsah udržej alespoň i pro rok 2023. Ono jedna věc je zákazníka sehnat a druhá věc je ho udržet. Velké ambice na malém českém dakarském rybníčku již měli mnozí.....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Ja jim docela verim. Prijde mi, ze BSR na to sel proste tak nejak postupne. Ty ostatni velke ceske tymy dost casto vznikaly kdyz to prezenu pres noc.
Re: Dakarská hospoda
No říkat o někom kdo vyvíjí kamiony 20 let, že tomu nerozumí, je docela odvážné.
Daleko více jsem si říkal, že se divím, že MKR drží stále nějaké nájemce, když se jim to taky docela sere.
Daleko více jsem si říkal, že se divím, že MKR drží stále nějaké nájemce, když se jim to taky docela sere.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakarská hospoda
xtomos: on Cursor myslím jen narážel na slovo "vývoj či výzkum". Přeci jenom v prostředí, ve kterém se Cursor pohybuje není metoda pokus/omyl považována za "vývoj" a už vůbec ne za "výzkum". Macíci se značkou MM Technology, tak jak to prezentují, snaží hrát na něco, co prostě není. tak Nic víc bych v tom nehledal
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Proč by to bylo odvážné? To je totiž přesně to, o čem mluvíme.Co to znamená slovo "vyvíjet"? A majitelé českých týmů zpravidla nikdy nic nevyvinuli. Majitel má většinou nějakou představu a pak (z valné většiny na základě pocitů a částky, kterou to stojí) rozhodne, co se koupí, nebo do čeho se investují peníze. V pozadí je pak člověk, který to technicky realizuje. Pak záleží na okolonostech a taky povaze onoho majitele, kam to povede. Jestli si nechá poradit a taky od koho.No říkat o někom kdo vyvíjí kamiony 20 let, že tomu nerozumí, je docela odvážné.
Typický příklad jsou tlumiče na Tatrách, nebo i obecně. Každý vi, co je nejlepší a stejně někteří tvrdili a nebo tvrdí, že jejich jiné řešení je to TOP.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Nevíte jak dopadl Artur Ardavichus ? Byla nějaká kauza že ho chtěli zavřít za tunelování astany tak jestli už bručí nebo se ještě někde objevuje na závodech ?
Re: Dakarská hospoda
Podle téhle zprávy je hledaný, nevypadá to dobře...
https://proautosport.kz/artur-ardavichu ... yj-rozysk/
https://proautosport.kz/artur-ardavichu ... yj-rozysk/
Re: Dakarská hospoda
Jako Ardavichus zjevně není žádnej troškař (104mega v CZK), ale proti Kolocovi (250mega) furt vypadá jak kapesní zloděj
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Tazko povedat ako to je.... Kazdopadne by som bol opatrny aj k oficialnym kazaskym uradom a ich motivacii, uz len preto, ze vsade rozhlasuju, ze ho hlada aj Interpol, a medzi hladanymi Interpolom Ardavicus nie je a nikdy nebol...
Sam sa k tomu vyjadruje tak, ze nic nespravil, vsetko vie dolozit, nie je nanho ani doma vydany zatykac, komunikuje s vysetrovatelmi a ze ti o nom v domacich mediach rozpravaju nepravdy... Takze v tomto pripade tazko povedat kde je pravda...
Sam sa k tomu vyjadruje tak, ze nic nespravil, vsetko vie dolozit, nie je nanho ani doma vydany zatykac, komunikuje s vysetrovatelmi a ze ti o nom v domacich mediach rozpravaju nepravdy... Takze v tomto pripade tazko povedat kde je pravda...
Re: Dakarská hospoda
Ani jsem to nebral jako jistotu. Spíš jde o to, že z hlediska závodění se mu ze strany KZ zcela jistě zavřel zdroj financí. Ať už je důvod jakýkoliv...
Re: Dakarská hospoda
ted jsem si až všiml jak se rozčílil Ondrej Klymciw na TT, že si nejede čechrat peříčka na classic. Já myslel že classic se na rychlost nejede....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů